Chidaneh.com placeholder image

خانه مدرن 2019، فقط این چندتا وسیله رو اضافه کنین!

به قلم: گلنار

 

بسیاری از ما سال نو را همراه با نو و جدید شدن زندگی مان می دانیم و این هدف را به شکل های مختلف عملی می کنیم. بعضی از افراد دوست دارند که برای سال نو خانه و دکوراسیون نویی نیز داشته باشند و یا حداقل برای ایجاد تنوع چند وسیله را عوض نمایند. طراحان و دکوراتورها در دکوراسیون داخلی 2019، در مورد نحوه به وجود آوردن این تغییرات ایده های زیادی را مطرح می کنند و من نیز در این مطلب ترفندهای مختلف برای رسیدن به یک دکوراسیون مدرن در سال جدید را به شما پیشنهاد می دهم. این روش ها نیاز به هزینه زیاد و تغییر کلی در دکوراسیون خانه نداشته و صرفا با چند وسیله کلیدی انجام می شود.

تابلو فرش ریحان

آینه در دکوراسیون مدرن

آینه در دکوراسیون مدرن

آینه در دکوراسیون مدرن

آینه مدرن بزرگ در خانه

یک روش آسان برای اضافه کردن حس و حال مدرن و جدید در دکوراسیون استفاده از آینه های بزرگ است. البته هیچ محدودیتی برای انتخاب مدل آینه وجود نداشته و می توانید شکل های هندسی مختلف مانند مستطیل و دایره را امتحان نمایید. آینه ها به راحتی می توانند به یک نقطه کانونی در دکوراسیون تبدیل شده و به بزرگ تر و دلبازتر نشان داده شدن فضا کمک زیادی کنند. بهتر است چهارچوب و قاب آینه می تواند متناسب با سایر وسیال خانه انتخاب شود. اگر به نمونه تصاویر بالا دقت نمایید به خوبی می توانید انواع قاب های برنزی، چوبی و استیل را مشاهده نمایید.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون منزل 2019، خانه ها این شکلی می شوند!

مبلمان نامتعارف در دکوراسیون

مبلمان نامتعارف در دکوراسیون

مبلمان نامتعارف در دکوراسیون

خانه را با مبلمان غیر متعارف مدرن کنید

مبل ها از جمله عناصر بسیار مهم و البته پرتاثیر در دکوراسیون خانه هستند. بنابراین اگر می خواهید تغییری اساسی را در خانه تان به وجود آورید بهتر است به سراغ مبلمان های نامتعارف بروید. شکل و ظاهر غیر معمول این مبل ها به مدرن سازی خانه کمکی زیادی کرده و البته که جلوه خاص و جذابی را نیز به وجود می آورند. اگر فکر می کنید هماهنگی این مدل ها با سایر وسایل در دکوراسیون دشوار است، می توانید مانند دو تصویر بالا از کاناپه و مبل های تکی برای گوشه دنجی در خانه استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی : رنگهای سال 2019 در دکوراسیون، این 9 تا از مرجانی قشنگترن!

لوستر هندسی در دکوراسیون مدرن

لوستر هندسی در خانه مدرن

لامپ و لوسترها هندسی در دکوراسیون مدرن

راه دیگر برای مدرن سازی خانه این است که به وسایل روشنایی بیش تر فکر کنید. یک لوستر با ظاهر و فرمی پیچیده می تواند جذابیت بسیار زیادی را در یک فضا ایجاد نمایید. البته معمولا لوستر و چراغ آویزهایی که برای این هدف انتخاب می شوند از فلزات براق ساخته شده و نمونه های کریستال بسیار کم در آن ها دیده می شود. در دوتصویر بالا به راحتی می توانید نمونه هایی از این ایده را در دو خانه متفاوت ایجاد نمایید.

مطلب پیشنهادی : رنگ سال 2019، یکی از این 15 تا برنده میشه!

تزیین دیوار

تزیین دیوار

آثار هنری را تغییر دهید

شما همچنین می توانید آثار هنری روی دیوار را تغییر دهید. این یک راه آسان برای مدرن کردن خانه بدون هزینه های خیلی زیاد است. نکته قابل توجه در این ترفند نیز این است که شما باید تابلوهای هنری به سبک های مدرن را انتخاب نمایید. نقاشی های انتزاعی، عکس های مینیمال و … همگی می توانند در این راه به شما کمک نمایند و نمونه های خوبی محسوب می شوند. همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، این آثار می توانند در عین جذاب بودن به راحتی رنگ را نیز وارد فضای شما نمایند.

مطلب پیشنهادی : رنگ سال 2019، بالاخره رنگ مرجانی برنده شد!

رنگ خنثی در دکوراسیون مدرن

رنگ خنثی در دکوراسیون مدرن

ترکیب رنگ های خنثی در دکوراسیون

رنگ های خنثی در فضاهای مدرن و معاصر بسیار محبوب هستند. آن ها اتاق را دلباز کرده و ست کردن وسایل و مبلمان را آسان می کنند. بنابراین اگر می خواهید یک خانه را مدرن کنید، سعی نمایید ترکیبی از چند رنگ خنثی ( رنگ های گرم و سرد ) در کنار یکدیگر ایجاد کنید. این کار علاوه بر موارد گفته شده، به متعادل شدن فضا نیز کمک زیادی می کند که می تواند با انتخاب فرش و مبل های خنثی عملی شود. در عین حال انتخاب وسایل کوچک رنگی مانند دکوری ها و کوسن ها، رنگ را نیز به داخل خانه می آورد.

مطالب پیشنهادی :

منبع : freshome

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه