Chidaneh.com placeholder image

رویه کوبی مبل، از آشنایی با خدمات تا ثبت سفارش

به قلم: مژگان احمدی

رویه کوبی مبل زیرمجموعه ای از خدمات تعمیر مبل به حساب می آید. در بسیاری از مواقع افراد به جای تعویض و خرید مبلمان جدید، تصمیم به تعمیر و استفاده مجدد از آن ها می گیرند. بسته به اینکه مبلمان تا چه حد آسیب دیده و فرسوده شده باشد، تعمیرات مبل می تواند کاری مقرون به صرفه باشد. رویه کوبی مبل در واقع فرایند تغییر پارچه‌ های مبلمان است که اغلب به دلیل فرسودگی یا نیاز به تغییر انجام می شود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به فکر رویه کوبی مبلمان خود افتاده اید، با این مطلب از چیدانه و رویه کوبی مبل شمیرون همراه ما باشید تا چند و چون این کار دستتان بیاید و بدانید که باید به سراغ چه کسی بروید. 

تعمیرات مبل شمیرون
بازسازی و تعمیر مبلمان کلاسیک
تعمیرات مبل شمیرون

chidaneh ad banner
رویه کوبی صندلی

رویه کوبی مبل چه مزیت هایی دارد؟

درست است که خرید مبلمان جدید برای منزل کاری بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است، اما استفاده از خدمات رویه کوبی مبل هم مزیت هایی دارد که بسیاری از افراد را ترغیب می کند تا مبل هایشان را رویه کوبی کنند. در ادامه به برخی از مزیت های رویه کوبی مبل اشاره می کنیم. اگر شما نیز بر سر دو راهی تعویض یا تعمیر مبلمان خود قرار دارید، دانستن این مزایا کمک می کند تا راحت تر تصمیم بگیرید:

  • کمک به حفظ اصالت مبلمان قدیمی و کلاسیک
  • حفظ خاطرات گذشته
  • پرهیز از مصرف گرایی
  • صرفه جویی در هزینه
  • انتخاب آزادانه پارچه‌ های مبلی جدید برای مبلمان قبلی

فرض کنید یک دست مبلمان قدیمی و اصیل دارید که سال ها مهمان خانه‌ی شما بوده و خاطرات زیادی را بر روی آن رقم زده اید. حالا که پس از سال ها استفاده کمی رنگ و بوی فرسودگی به خود گرفته دیگر نه چشم دیدنش را دارید و نه دل ندیدنش را! اینجاست که نونوار نمودن مبلمان با استفاده از رویه کوبی مبل نجات دهنده است.

مطلب پیشنهادی: تعویض پارچه مبل راحتی

انواع پارچه های مبلی

تعمیرات مبل شمیرون
بازسازی و تعمیر مبلمان کلاسیک
تعمیرات مبل شمیرون

رویه کوبی مبل صرفه‌ی اقتصادی دارد؟

علاوه بر مزایای رویه کوبی مبل، بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که انجام این کار به هر قیمتی ممکن است به صرفه نباشد. به طور کلی مبلمان در صورتی که چارچوب سالمی داشته باشد همه جوره قابل تعمیر است. با این حال بهترین زمان برای رویه کوبی زمانی ست که مبلمان علاوه بر چارچوب سالم، اسفنج ها و کلاف های سالمی نیز داشته باشد و فقط رویه‌ی آن ها آسیب دیده یا قدیمی شده باشد. چرا که در صورت نیاز به تعمیر کلاف داخلی مبلمان پیش از رویه کاری آن، ممکن است تعمیر و رویه کوبی برایتان گران تمام شود. بهتر است که پیش از اقدام به رویه کوبی مبلمان، در این باره با متخصصین مبل خود مشورت کنید و هزینه تعمیرکامل مبلمان را براورد نمایید. در نهایت در صورتی که قصد تعمیر اسفنج ها و فوم ها را نداشتید دست کم از پارچه های گران قیمت نیز برای رویه کوبی آن ها استفاه نکنید تا کمی برایتان به صرفه باشد.

مطلب پیشنهادی: تعمیر نشیمن مبل، رنگ و روی بهتر با هزینه کمتر!

 

رویه کوبی مبلمان

تعمیرات مبل شمیرون
تعمیر و رویه‌کوبی مبلمان کلاسیک
تعمیرات مبل شمیرون

چگونه یک متخصص خوب برای رویه کوبی مبل پیدا کنیم؟

تعمیر و رویه کوبی مبلمان توسط متخصصین مبل انجام می شود. امروزه بسیاری از رویه کوب های ماهر و متخصصین تعمیر مبلمان خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهند و با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید آن ها را پیدا کنید. بسیاری از این متخصصین در چیدانه نیز حضور دارند. کافی ست که عبارت “رویه کوبی مبل" را در زیر منوی کسب و کارهای مرتبط جست و جو کنید تا بسیاری از متخصصین مبلمان و اهالی فن در چیدانه را پیدا نمایید.

میتوانید همین حالا اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات رویه کوبی مبل شمیرون از طریق چیدانه نمایید

 

تعمیر و رویه کوبی مبلمان

تعمیرات مبل شمیرون
تعمیر و رویه‌کوبی مبلمان کلاسیک
تعمیرات مبل شمیرون

اقدامات مهم قبل از رویه کوبی مبل چیست؟

توصیه می شود که پیش از شروع تعمیر و رویه کوبی مبل، ابتدا از رویه کوب مبل تان بخواهید که نمونه کارهای قبلی خود را به شما نشان دهد. در صورتی که متخصص رویه کوب مبلمان خود را از اهالی فن چیدانه انتخاب کرده اید، می توانید از طریق پروفایل او در چیدانه نمونه کارهایش را ببینید.

دقت کنید که متخصصین مبلمان باید خدماتی را که ارائه می دهند تضمین کرده و شرایط تضمین خدمات را برای شما بازگو کنند. مثلا اینکه چقدر طول می کشد و کیفیت کار باید به چه صورت باشد و در غیر اینصورت چه تصمیمی باید اتخاذ گردد.

از آن ها درباره هزینه رویه کوبی مبل و نحوه پرداخت این هزینه سوال بپرسید. معمولا به اینصورت است که هزینه خرید تجهیزات اولیه را در ابتدا پرداخت می کنند و پس از تحویل مبلمان و تایید مشتری، دستمزد رویه کوبی مبل پرداخت می گردد.

 

رویه کوبی مبل راحتی

تعمیرات مبل شمیرون
تعمیرات مبلمان راحتی و مدرن
تعمیرات مبل شمیرون

هزینه رویه کوبی مبل چقدر است؟

عوامل زیادی می توانند بر روی قیمت رویه کوبی مبلمان تاثیرگذار باشند. مثلا نوع و جنس پارچه ای که برای رویه کوبی انتخاب می کنید، ابعاد و اندازه‌ی مبلمان و جزئیات طراحی آن از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت رویه کوبی مبل هستند. به طور کلی مثلا اینکه رویه کوبی مبل استیل یا مبل  راحتی شما به چند روز زمان نیاز داشته باشد و تا چه اندازه سخت بوده و تبحر و مهارت بیشتری بخواهد، تعیین کننده‌ی هزینه نهایی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: قیمت تعمیرات مبل، حساب شده پیش بروید!

 

رویه کوبی مبل کلاسیک

استفاده از خدمات آنلاین رویه کوبی مبل چه مزیتی دارد؟

به طور کلی استفاده از خدمات آنلاین این امکان را به شما می دهد که برای انتخاب یک متخصص با تجربه هیچ محدودیتی نداشته باشید و خیلی راحت در منزل خود بنشینید و همه‌ی متخصصین مورد نظرتان را رصد کنید. استفاده از خدمات آنلاین رویه کوبی مبل نیز از این مزیت مستثنی نیست. شما می توانید خیلی راحت نمونه کارهای شمیرون را در چیدانه را مشاهده کنید و در صورت نیاز از طریق اطلاعات تماس‌شان با آن ها در ارتباط باشد.

 

خدمت آنلاین رویه کوبی مبل

خدمات رویه کوبی مبل در چیدانه

همانطور که اشاره شد اهالی فن در چیدانه بسیاری از متخصصین مبلمان و رویه کوب های حرفه ای را نیز شامل می شود که خدمات رویه کوبی مبل را ارائه می دهند. به منظور استفاده از این خدمات می توانید از طریق سامانه ثبت درخواست سایت و پاسخ دادن به چند سوال، درخواست خود را مبنی بر استفاده از خدمات رویه کوبی صندلی و مبل ثبت کنید و منتظر باشید که با توجه به نیازتان، متخصصین و اهالی فن در چیدانه با شما تماس بگیرند.

همین حالا اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات رویه کوبی مبل شمیرون از طریق چیدانه نمایید

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه