Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید گوشت کوب برقی، انتخابم باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه لوازم خانگی مورد استفاده در تمامی آشپزخانه ها رشد بسیاری کرده اند و تنوع و کارایی آنها از یکدیگر تفکیک شده اند. به همین دلیل نیز برای هر کاری به طور مجزا به سراغ لوازم خانگی مخصوص به آن می رویم و کار خود را شروع می کنیم. به همین دلیل نیز با وجود تنوع بالای لوازم خانگی در دکوراسیون آشپزخانه، دقت و توجه در زمان خرید هر کدام از آن وسایل شرط اصلی انتخاب به شمار می آید و باید به سراغ وسایلی رفت که با توجه به بودجه مورد نظر، کارایی لازم را نیز برایمان داشته باشد. در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا به سراغ یکی از این وسایل برقی و لوازم خانگی برویم و شما را در قدم به قدم خرید این محصول همراهی کنیم، پس این مطلب راهنمای خرید گوشت کوب برقی را از دست ندهید.

راهنمای خرید گوشت کوب برقی

تابلو فرش ریحان

راهنمای خرید گوشت کوب برقی 

گوشت کوب برقی ساختار مخصوص به خود را دارد که در آن ظرف استوانه ای، یک موتور و میله دیده می شود که به انتهاب تیغه ای وصل شده و با مواد غذایی تماس برقرار می کند. گوشت کوب برقی می تواند کارهایی اعم از له و خرد کردن انواع میوه و سبزیجات، کوبیدن و خرد کردن گوشت، هم زدن مواد، پودر کردن یخ و… را انجام دهد. به همین دلیل هم از آن با نام های همزن عمودی، همزن میله ای و همزن قلمی هم یاد می شود. امروزه انواع گوشت کوب هایی که در بازار موجود هستند دارای تنوع بسیاری بالایی اند و شما می توانید با توجه به نیاز خود به سراغ گوشت کوب های چند کاره، تک کاره و… بروید.

مطلب مرتبط: لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس، چی بخرم چی نخرم!

نکات خرید گوشت کوب برقی

نکات خرید گوشت کوب برقی

وقتی تصمیم می گیرید که گوشت کوب برقی مناسبی را برای خود خریداری کنید باید به مساول و معیارهایی توجه داشته باشید تا در نهایت با بررسی و تایید آنها بتوانید به بهترین و مناسب ترین گوشت کوب برقی دست یابید. پیش از هر چیز باید گفت که گوشت کوب های برقی ای که امروزه در بازار به فروش می رسند دارای تنوع کارایی بسیار متنوعی هستند و شما می توانید از بابت انتخاب یک گوشت کوب برقی متناسب با سبک زندگی تان خاطر جمع باشید، فقط کافی است دقت و حوصله بیشتری را در زمان خرید گوشت کوب برقی به کار بگیرید.
اولین نکته ای که باید در زمان خرید گوشت کوب برقی خود در نظر داشته باشید توان آن دستگاه است. گوشت کوب برقی با توان بالا به شما این امکان را می دهد که از دستگاه خود توقع قدرت بیشتری داشته و در نتیجه کار خود را بهتر انجام دهید. جنس دستگاه نیز مسئله دیگری است که باید تاثیر زیادی در خرید و انتخاب شما داشته باشد. بهتر است که به سراغ محصولی بروید که قسمت پایینی گوشت کوب برقی و دقیقا آن قسمتی که موتور به تیغه وصل می شود از جنس فلز باشد، چرا که این ویژگی کیفیت دستگاه را افزایش داده و باعث می شود که طول عمر بیشتری داشته باشد. 

مطلب مرتبط: بهترین مارک چرخ گوشت، اصلا بخریم یا نخریم؟!

گوشت کوب برقی

تیغه گوشت کوب برقی نیز به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از هر چیز بهتر است که تیغه ها بلند بوده و به صورت پرسی به دستگاه اتصال پیدا کرده باشند، این یعنی توصیه ما این است که برای اتصال تیغه به دستگاه از هیچ گونه پیچ و مهره ای بهره گرفته نشده باشد. 
یکی دیگر ویژگی های یک گوشت کوب برقی ایده آل آن است که قطعات آن قابل جداسازی باشند. این مسئله در وهله اول باعث می شود که بتوانید دستگاه و قطعات آن را (به جز موتور) به راحتی تمیز کرده و شست و شو داده و یا در ماشین ظرفشویی قرار داد. 

انتخاب گوشت کوب برقی

بخش مهم دیگر مربوط به دستگاه گوشت کوب برقی میله آن است. اول از همه این که بهتر است میله گوشت کوب شما از جنس استیل ضدزنگ باشد تا از مقاومت آن اطمینان خاطر حاصل نمایید. این جنس از میله گوشت کوب برقی در مقابل رطوبت موجود در مواد غذایی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد و در نتیجه طول عمر بیشتری خواهد داشت. در نهایت نیز باید اشاره کنیم که بهتر است به سراغ دستگاه های گوشت کوب برقی ای بروید که گارانتی و ضمانت پس از فروش داشته باشد تا بعد از بروز هرگونه مشکل احتمالی در دستگاه بتوانید آن را تعمیر کنید. 

مطلب مرتبط: بهترین مارک همزن برقی، از صفر تا صد با پرفروش ترین های بازار

بهترین مدل گوشت کوب برقی

بهترین مارک گوشت کوب برقی

دستگاه های گوشت کوب برقی موجود در بازار از برندهای بسیار متنوعی هستند که از میان بهترین آنها می توان به برندهای بوش، پارس خزر، فلر، براون، تفال، مولینکس، تکنو، هاردستون، متئو، کنوود، فیلیپس، گوسونیک، اسمگ، کاراجا، پاناسونیک، ویداس، همیلتون، سنکور و… اشاره کرد. 
در این میان با توجه به بررسی وب سایت های فروش آنلاین لوازم خانگی شما را با سه مدل از پرفروش ترین مدل دستگاه گوشت کوب برقی آشنا می کنیم.

  • گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD101141 TurboMix Plus: این مدل از گوشت کوب برقی با داشتن میله ای از جنس استیل ضد زنگ، قدرت خوب، طراحی اگونومی، سهولت در استفاده، برآمدگی تیغه ها، سبکی و… توانسته خود را در میان یکی از پرفروش ترین مدل های دستگاه گوشت کوب برقی در بازار جای دهد. 
  • گوشت کوب برقی فلر مدل HB808: دارای جنس میله فلزی، خردکن و همزن است و به نوعی از میان دستگاه های گوشت کوب برقی چندکاره به شمار می آید. به علاوه آن که قیمت مناسب، طراحی زیبا، کیفیت ساخت، موتور عالی، قوی بودن تیغه گوشت کوب، کم صدایی و… نیز این دستگاه را به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشت کوب برقی های موجود در بازار معرفی می کنند. 
  • گوشت کوب برقی تفال مدل HB140B: این مدل از گوشت کوب برقی با داشتن جنس میله فلز، خردکن و همزن تقریبا به عنوان یک همزن و گوشت کوب برقی چندکاره عمل می کند. به علاوه آن که این دستگاه دارای طراحی زیبا، قدرت مناسب، مخزن شیشه ای خردکن، همزن دوتایی و کیفیت بالا نیز هست. یا این حال نمی توان آن را به راحتی شست و شو داد. 

شما می توانید با رعایت تمامی نکاتی که در این مطلب گفته شد به دستگاه گوشت کوب برقی مناسب خود دست یابید، فقط بهتر است که قبل از شروع فرآیند خرید، بودجه ای حدودی را در ذهن خود تعیین کرده باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه