Chidaneh.com placeholder image

سرویس بهداشتی مدرن و زیبا، با این تجهیزات راحت عملی میشه!

به قلم: مژگان احمدی

سرویس‌ بهداشتی شامل حمام و دستشویی از جمله مهمترین فضاهای کاربردی در منازل و حتی ادارات هستند که امروزه علاوه بر بهداشت، بیش از پیش به طراحی و دکوراسیون آن‌ها اهمیت داده می‌شود. در دکوراسیون یک سرویس بهداشتی مدرن، جایگذاری درست تاسیسات، چیدمان اصولی تجهیزات، انتخاب هوشمندانه متریال‌ها‌ و خلاقیت در طراحی اهمیت زیادی دارند. 

اگر طراحی و دکوراسیون یک سرویس بهداشتی به درستی و به صورت اصولی انجام گیرد، فضای دستشویی و حمام‌تان نه تنها دل‌بازتر و زیباتر، بلکه کارآمدتر نیز می‌گردد. به این معنی که می‌توانید از تمام فضاهای موجود در حمام و دستشویی منزل‌تان بیشترین استفاده را نمایید. در ادامه با این مقاله از چیدانه همراه ما باشید تا نکات مهم در دکوراسیون سرویس بهداشتی را از منظر تجهیزات بهداشتی مورد استفاده در این فضاها به شما بگوییم.

تابلو فرش ریحان

[[nid:120720]]

سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

تجهیزات سرویس بهداشتی مدرن

امروزه تجهیزات سرویس بهداشتی دیگر تنها به یک کاسه‌ی توالت، یک سنگ روشویی و یک دوش آب ساده خلاصه نمی‌شود. انواع دستگاه ضد عفونی کننده‌ی دست، انوع مایع‌ریز دستی یا اتوماتیک، انواع جا دستمال کاغذی دستی یا اتوماتیک، انواع دست خشک‌کن، انواع دستگاه تصفیه هوا، تجهیزات سرمایش و گرمایش برای سرویس بهداشتی، انواع مدل توالت فرنگی و وال هنگ، انواع مدل فلاش تانک یا سیفون‌، انواع دوش‌های سقفی و دیواری، شیرآلات مدرن و توکار، کابین‌های حمام و انواع وان حمام و جکوزی از جمله دیگر تجهیزات بهداشتی هستند که امروزه در یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
 

تجهیزات بهداشتی کارنو
توالت فرنگی وال هنگ
تجهیزات بهداشتی کارنو

چیدانه برایتان یک پیشنهاد دارد؛ اگر نیاز به مشاوره در زمینه طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی دارید، می‌توانید روی خدمات مشاوره‌ی گروه تجهیزات بهداشتی کارنو حساب کنید. بد نیست بدانید که خدمات نصب و تعمیر تجهیزات سرویس بهداشتی نیز توسط گروه کارنو ارائه می‌شود.

سرویس بهداشتی مدرن

تجهیزات بهداشتی کارنو
دکوراسیون سرویس بهداشتی
تجهیزات بهداشتی کارنو

فلاش‌تانک، یک عضو ضروری در سرویس بهداشتی مدرن

شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که سیفون یا فلاش تانک‌ها تاثیر چندانی بر روی زیبایی سرویس بهداشتی ندارند. اما در حقیقت اینطور نیست! از آن‌ جایی که وجود فلاش تانک در سرویس بهداشتی ضروری است، انتخاب فلاش تانک مناسب برای فضای سرویس بهداشتی نیز اهمیت زیادی پیدا می‌کند. میزان آب مصرفی، شکل ظاهری و میزان فضایی که اشغال می‌کنند از جمله عواملی هستند که باید در انتخاب یک فلاش تانک مناسب در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال می توانید از انواع فلاش تانک توکار برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا استفاده کنید. چرا که استفاده از فلاش تانک‌های توکار به شما این امکان را می‌دهد که ظاهری مینیمال‌تر و فضای بیشتر و راحت‌تری را در اختیار داشته باشید.

سرویس بهداشتی مدرن و لوکس

تجهیزات بهداشتی کارنو
دکوراسیون سرویس بهداشتی
تجهیزات بهداشتی کارنو

می‌توانید انواع فلاش تانک توکار مخصوص سرویس‌های ایرانی و فرنگی را از طریق گروه تجهیزات بهداشتی کارنو تهیه کنید. این نوع از فلاش تانک‌ها مصرف آب کمی دارند، فضایی را اشغال نمی‌کنند و تمیز نمودن آن ها نیز بسیار آسان است.

تجهیزات بهداشتی کارنو
توالت فرنگی هتل لوتوس زعفرانیه
تجهیزات بهداشتی کارنو

سرویس بهداشتی مدرن با وان، جکوزی و کابین دوش

وان، جکوزی و کابین دوش حمام همگی انتخاب‌های جذابی هستند که می‌توانید برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مدرن منزلتان به سراغ آن‌ها بروید. از وان حمام و جکوزی اغلب در سرویس‌های بهداشتی بزرگ و جادار استفاده می‌شود در حالی که کابین دوش حمام را می‌توانید با جایگذاری اصولی و چیدمان مناسب در حمام‌های متوسط و کوچک‌تر نیز استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای کابین دوش حمام در سرویس بهداشتی این است که باعث می‌شود رطوبت حمام بعد از هر بار استفاده به خارج از کابین دوش منتقل نشود. 

در نتیجه با استفاده از یک کابین دوش مدرن نه تنها ظاهر مدرن‌تری به حمام‌تان داده‌اید، بلکه آزادی عملی بیشتری نیز در چیدمان و دکوراسیون فضای حمام دارید. زیرا در این صورت عملا فضای بیرون از کابین دوش همیشه خشک و تمیز خواهد ماند.

سرویس بهداشتی مدرن و شیک

تجهیزات بهداشتی کارنو
روشویی برند Bocchi
تجهیزات بهداشتی کارنو

ست آینه و روشویی برای سرویس بهداشتی مدرن

روشویی و آینه از دیگر ملزومات سرویس بهداشتی هستند که تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون حمام و دستشویی دارند. انواع مدل روشویی سرویس بهداشتی شامل روشویی کابینت‌دار، روشویی زمینی و روشویی دیواری مدرن و کلاسیک در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که برای استفاده. بهتر است برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا به سراغ جدیدترین مدل های ست آینه و روشویی مدرن بروید.

تجهیزات بهداشتی کارنو
دکوراسیون سرویس بهداشتی شرکت ساپکو ایران خودرو
تجهیزات بهداشتی کارنو

برای مثال در تصویر بالا نمونه‌ای از دکوراسیون سرویس بهداشتی شرکت ساپکو ایران خودرو را می‌بینید که توسط گروه تجهیزات بهداشتی کارنو اجرا شده است. استفاده از روشویی و سایر تجهیزات بهداشتی مدرن در کنار پوشش گیاهی به کار رفته در دکوراسیون برای سرویس بهداشتی، فضای بسیار مناسب و جذابی را ایجاد کرده است.

 

تجهیزات بهداشتی کارنو
کفشور خطی Easy Drain
تجهیزات بهداشتی کارنو

کفشور سرویس بهداشتی مدرن هم بخشی از دکوراسیون آن است!

توجه به جزئیات، زیبایی و کارآمدی همواره در طراحی و دکوراسیون اهمیت دارد. دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی توجه به عنصری مثل کفشور حمام و دستشویی نیز برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن مهم هستند. استفاده از تجهیزات جدیدتر و بروزتری مثل انواع کفشورهای خطی تمام استیل و سرامیک‌خور در دکوراسیون داخلی حمام و دستشویی، نه تنها ظاهر مدرن‌تری دارند بلکه به طور چشمگیری کارآمدتر نیز می‌باشند و به تخلیه‌ی آب فضای حمام و سرویس بهداشتی در زمان کمتر کمک می‌کنند.

طراحی سرویس بهداشتی مدرن

کلام آخر: نکات بسیار زیادی برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی وجود دارند که توجه به آن‌ها اهمیت زیادی دارد. آنچه در این مقاله به آن پرداختیم تنها برخی از نکات مهم برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن -از منظر تجهیزات بهداشتی مورد استفاده در این فضاها- می‌باشد که به نوبه‌ی خود نقش تعیین کننده‌ای در دکور سرویس بهداشتی و کارآمدی فضای دستشویی و حمام دارند. اگر به فکر طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل یا محل کارتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سری هم به پروفایل گروه تجهیزات بهداشتی کارنو در چیدانه بزنید و نمونه‌کارهای اجرایی این گروه در پروژه‌های مسکونی و غیرمسکونی را ببینید.

همین حالا به پروفایل گروه تجهیزات بهداشتی کارنو در چیدانه بروید و از نمونه کارهای این گروه با تجربه و خلاق دیدن کنید>>>

شاید این مطالب را نیز درباره دکوراسیون سرویس بهداشتی بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه