Chidaneh.com placeholder image

تعویض پنجره های قدیمی، در یک روز امکان پذیره؟

به قلم: مژگان احمدی

تعویض پنجره های قدیمی در این روزها که بازار بازسازی خانه‌های قدیمی داغ داغ است بسیار مورد توجه می‌باشد. چرا؟ به دلیل زیبایی، به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به دلیل جلوگیری از ورود سروصدا و نیز دلایل متعدد دیگری که افراد بسیاری را تشویق به تعویض نمودن پنجره‌های قدیمی منزل یا محل کارشان می‌کند. شرکت معماري و دكوراسيون داخلي رازنگر در این مقاله از چیدانه با ما همراه شده تا به برخی سوالات بسیار رایج شما در خصوص تعویض پنجره های قدیمی پاسخ دهد. اگر شما نیز این روزها به فکر تعویض نمودن پنجره های قدیمی منزل یا محل کارتان هستید، خواندن این مقاله حتما برایتان مفید خواهد بود. پنج سوالی که در ادامه خواهید خواهند به احتمال زیاد سوال شما هم هست و یا خواهد بود. پس خواندن این مقاله را از دست ندهید!

 

قالیشویی ادیب

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب 

 

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

سوال شما:

تصمیم به تعویض پنجره های قدیمی خانه داریم اما هم اکنون در همان خانه ساکن هستیم. آیا عوض نمودن پنجره های قدیمی بدون تخریب انجام می‌شود؟

پاسخ چیدانه:

خوشبختانه باید به شما بگوییم که بله امروزه با طراحی جدید فریم‌های جدید هیچ نیازی برای تخریب و بیرون آوردن فریم قبلی پنجره قدیمی نمی‌باشد. بلکه فریم جدید در فریم قبلی قاب و پیچ شده و در نهایت عملیات عایق‌کاری و درزگیری انجام می‌شود. به عبارت دیگر براي تعويض پنجره قديمي ابتدا قيدهاي افقي و عمودي فلزي برش خورده ولي فريم دور تا دور پنجره باقي می‌ماند. در نهایت پنجره دوجداره upvc جديد داخل فريم قبلي قرار گرفته و به آن پيچ مي‌شود.

توجه توجه: البته تعویض پنجره بدون تخریب به این به معنی نیست که به هیچ یک از وسایل منزلتان دست نزنید! توجه داشته باشید که در صورت نیاز باید وسایل زیر پنجره را جابجا نموده و محل کار استادکارها را خلوت کنید تا آن‌ها بتوانند به درستی و سریع کار خود را انجام دهند.

 

تعویض پنجره های قدیمی

 

اندازه‌گیری‌های دقیق، ساخت و اجرای بدون نقص در این فرآیند برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. پس فراموش نکنید که برای تعویض پنجره های منزل باید به سراغ متخصصین خبره و با تجربه بروید.

 

تعویض پنجره های قدیمی در یک روز

 

تعویض پنجره های قدیمی در یک روز

سوال شما:

ما در حال بازسازی ساختمان قدیمی شرکت هستیم و قصد داریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن پنجره های قدیمی آن را تعویض کنیم. فکر می‌کنید عوض کردن پنجره های قدیمی شرکت به چند روز زمان نیاز دارد؟

پاسخ چیدانه:

جواب این سوال نیز بسیار امیدبخش است! شرکت معماري و دكوراسيون داخلي رازنگر می‌گویند که تعویض پنجره‌های قدیمی را در یک روز انجام می‌دهند. اما با توجه به اینکه در سوال مطرح شده از طرف شما اطلاعاتی درباره تعداد پنجره‌ها و ابعاد آن وجود ندارد نمی‌‌توان خیلی قطعی به این سوال جواب داد. بدون شک اگر شرکت شما بسیار بزرگ نبوده و یک واحد با اندازه معمولی باشد، می‌توانید یک روزه همه‌ی پنجره‌های قدیمی آن را تعویض کنید.

پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما به پروفایل شرکت معماری و دکوراسیون داخلی رازنگر در چیدانه بروید و از کارشناسان در این شرکت بخواهید شما را در خصوص خدمات تعویض پنجره قدیمی و مدت زمان اجرای آن راهنمایی نمایند.

 

تعویض پنجره های قدیمی با upvc

 

تعویض پنجره های قدیمی با upvc

سوال شما:

از نظر شما بهترین و جدیدترین جنس پنجره برای تعویض با پنجره های قدیمی چیست؟

پاسخ چیدانه:

بدون شک عبارت پنجره های UPVC به گوشتان خورده است. امروزه متریال یو پی وی سی یکی از جدیدترین متریال‌های صنعتی در ساخت در و پنجره محسوب می‌شود. یو پی وی سی به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی که دارد خیلی سریع جایگزین مناسبی برای متریال‌های سنتی در صنعت ساختمان و ساخت در و پنجره شده است. دیگر وقت آن رسیده شما نیز به فکر تعویض پنجره های قدیمی با یو پی وی سی باشید تا از مزایای پیشرفت صنایع در عصر حاضر بهره‌مند شوید.

 

معماري و دكوراسيون داخلي رازنگر
طراحی دکوراسیون داخلی در شمال تهران
معماري و دكوراسيون داخلي رازنگر

شرکت رازنگر برای ساخت پنجره های یو پی وی سی از پروفیل‌های UPVC وین‌تک استفاده می‌کنند که یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندها در این عرصه است.

یکی از با ارزش‌ترین مزایای پروفیل‌های یو پی وی سی وینتک را می‌توان دوست‌دار محیط زیست بودن دانست که امروزه در جهان بسیار مورد توجه است!

مطلب پیشنهادی: پنجره دوجداره upvc، چرا در بین انواع پنجره بهترین است؟

 

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

 

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

سوال شما:

یکی از مشکلات اصلی ما در منزل قدیمی‌مان این است که در زمستان نمی‌توانیم آن را گرم کنیم و در تابستان نیز هر چقدر کولر را روشن بگذاریم باز هم فضا به اندازه کافی خنک نمی‌شود. یا اگر فقط لحظاتی آن را خاموش کنیم خانه به سرعت گرم می‌گردد. چند نفر به ما پیشنهاد کردند که برای رفع این مشکل بهتر است پنجره های قدیمی خانه را تعویض کنیم. آیا این کار موثر است؟

پاسخ چیدانه:

کاملا درست است. تعویض پنجره های قدیمی با دو جداره یکی از موثرترین روش‌ها برای بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌باشد. پنجره‌های دوجداره بهترین عایق صوتی و حرارتی هستند. از این رو اگر پنجره های قدیمی ساختمان را با پنجره‌ه‌های دوجداره تعویض کنید، نه تنها زمستان گرم و تابستان خنکی خواهید داشت، بلکه از شر سر و صداهای اضافی کوچه و خیابان نیز خلاص می‌شوید.

علاوه بر این هرگز دیگر با مشکلاتی نظیر نفوذ رطوبت و آب باران از طریق درزهای پنجره به داخل خانه نیز مواجه نخواهید شد.

مطلب پیشنهادی: در و پنجره دوجداره، حفظ هوای گرم خانه در زمستان

 

هزینه تعویض پنجره های قدیمی

 

هزینه تعویض پنجره های قدیمی

سوال شما:

لطفا به ما بگویید که برای تعویض پنجره های قدیمی منزلمان حدودا به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟ خانه‌ی ما دو عدد پنجره به ابعاد 200    ×120 و سه پنجره به ابعاد 120×120 دارد. تعویض این پنجره‌ها چقدر برایمان هزینه در پی خواهد داشت؟

پاسخ چیدانه:

کارشناسان در شرکت رازنگر می‌گویند که مراحل ساخت، حمل و نصب تمام شده‌ی کار برای این تعداد پنجره با این ابعاد در شهر تهران به چیزی حدود 6 میلیون تومان بودجه نیاز خواهد داشت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره هزینه تعویض پنجره‌های قدیمی می‌توانید به پروفایل این اهالی فن در چیدانه بروید و از کارشناسان در این شرکت بخواهید تا متناسب با سوال و نیازتان شما را راهنمایی نمایند.

 

تعویض پنجره های قدیمی خانه

 

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه با شرکت معماری رازنگر همراه شدیم و به 5 سوال بسیار رایج شما در زمینه تعویض نمودن پنجره‌های قدیمی پاسخ دادیم. متخصصین در شرکت رازنگر می‌گویند که “این شركت از سال ١٣٨٦در حوزه صنعت ساختمان كشور و در زمينه معماري و دكوراسيون داخلي شروع به فعاليت كرده و یکی از فعاليت‌های این شرکت در زمينه توليد، ساخت و نصب درب و پنجره هاي دوجداره يو پی وي سي و آلومينيوم اختصاصي مي باشد". این شرکت داراي كارگاه تخصصي ساخت درب و پنجره دوجداره يو پی وي سي و آلومينيوم اختصاصي است و در مدت يك روز و بدون نياز به تخريب، پنجره هاي جديد را جايگزين پنجره هاي قديمي مي‌نمايد. آیا شما هم به فکر تعویض پنجره‌های قدیمی ساختمان خود هستید؟

همن حالا به پروفایل شرکت معماری رازنگر در چیدانه بروید و با کارشناسان این شرکت با تجربه و حرفه‌ای در ارتباط باشید>>>

 

شاید این مطالب را نیز در زمینه‌ی تعویض پنجره های قدیمی بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه