Chidaneh.com placeholder image

ولنتاین چی بخرم؟ ایده هایی برای هدیه این روز خاص

به قلم: تحریریه چیدانه

با نزدیک شدن به روز ولنتاین، خرید کادو به یکی از بزرگترین دغدغه‌های ذهنی عشاق تبدیل می‌شود. حقیقت امر این است که دادن یک هدیه رمانتیک در روز ولنتاین تماما بستگی به شناخت شما نسبت به شریک عاطفی‌تان دارد. اگرچه خرید شکلات و جعبه‌های پر از گل، از زمان‌های قدیم جزء مرسوم‌ ترین هدیه‌ ها بوده است، اما امروزه با وجود تنوع بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، گزینه‌های بیشتری پیش روی شماست. در ادامه با چیدانه همراه باشید تا چند ایده برای هدیه روز ولنتاین به شما بگوییم که مناسب ترین گزینه برای خرید شما چیست.

در ادامه خواهید دید:

سرویس خواب بالسا
  • هدیه مناسب برای ولنتاین چی بخرم؟
  • گل رز قرمز از الزامات خرید ولنتاین
  • عکس ‌های دو نفره؛ ساده اما عاشقانه برای خرید کادو ولنتاین
  • خاص‌ترین هدیه برای شریک عاطفی‌تان، خودتان بسازید
  • کلاه و شال گردن مناسب فصل‌ های سرد سال برای کادو ولنتاین
  • سبد ولنتاین آماده؛ هدیه‌ای کاربردی و بی‌دردسر
  • گلدان‌ها با گیاهان زیبا و خاص برای کادو ولنتاین
  • تابلو یا لوازم دکوری برای خرید ولنتاین؛ کاربردی و در عین حال زیبا
  • ساعت یا زیورآلات؛ برای کسانی که به دنبال هدیه گران‌بها هستند
  • ست چرم؛ خرید هدیه ولنتاین برای آقایان
  • خرید صنایع دستی برای کادوی ولنتاین
کادوی ولنتاین

هدیه مناسب برای ولنتاین چی بخرم؟

اگر قصد خرید هدیه ولنتاین برای همسر چندین و چندساله خود را دارید، قطعا او را خوب می‌شناسید و می‌دانید که چطور می‌توانید او را سورپزایز کنید یا اگر قصد خرید هدیه ولنتاین برای شریک عاطفی‌تان، که کمتر از یک سال است او را می‌شناسید، دارید سوال «ولنتاین چی بخرم؟» بیشتر در ذهنتان مطرح خواهد بود. اما نگران نباشید. در ادامه لیستی از بهترین هدایایی که می‌توانید در روز ولنتاین به شریک عاطفی‌تان هدیه دهید را آماده کرده‌ایم تا ساده‌تر بتوانید انتخاب کنید. پس در ادامه با چیدانه همراه باشید.

کادو ولنتاین چی بخرم؟

گل رز قرمز از الزامات خرید ولنتاین

رز قرمز را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه ولنتاین بدانیم. فرقی ندارد که دختر هستید یا پیر، شریک عاطفی شما قطعا از گرفتن گل خوشحال خواهد شد. رز قرمز نماد عشق و زیبایی است. به همین خاطر نیز در طی سال‌ها توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم بیابد.

گل رز برای خرید ولنتاین

از آن جایی که این گل، از محبوبیت بسیاری در میان مردم و عشاق برخوردار است، امروزه جعبه‌های گل تزئین شده و گل‌ها رز جاودان نیز ساخته شده و برای خرید به فروش می‌رسند. اگر می‌خواهید هدیه‌ای با قیمت مناسب و در عین حال بسیار زیبا به شریک عاطفی خود هدیه دهید، باکس گل رز انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما می‌باشد.

کادو برای ولنتاین

عکس ‌های دو نفره؛ ساده اما عاشقانه برای خرید کادو ولنتاین

یکی از بهترین هدیه ‌هایی که می‌توانید در روز ولنتاین به شریک عاطفی خود هدیه دهید، قاب عکسی با عکس دو نفره از شما و اوست. با این کار می‌توانید به او بفهمانید که تا چه حد شیفته‌ی تصویر کنار هم قرار گرفتنتان هستید. می‌توانید تصاویر دو نفره‌تان را به روش‌های مختلف نیز چاپ کنید. درست کردن یک پازل از تصویرتان، چاپ تصویر روی تیشرت و ماگ نیز از دیگر هدیه‌هایی هستند که علاوه بر منحصر به فرد بودن، مقرون به صرفه نیز هستند.

کادوی ولنتاین

خاص‌ترین هدیه برای شریک عاطفی‌تان، خودتان بسازید

اگر شریک عاطفی‌تان برایتان خاص و متفاوت از دیگران است، پس سعی کنید هدیه‌ای منحصر به فرد برایش آماده کنید. هدیه‌ای که خودتان به تنهایی و مخصوص او درست کرده باشید، قطعا برایش جذاب خواهد بود. در ادامه چند ایده جذاب برای ساختن دستسازه‌های منحصر به فرد برایتان آورده‌ایم:

کادو برای ولنتاین

شیشه‌ای پر از دلایلی که دوستش دارید

می‌توانید شیشه کوچکی را پر از کاغذهای کوچکی کنید که در آن کاغذها دلایلی که شریک عاطفی‌تان را دوست دارید، نوشته‌اید. هر کاغذ می‌تواند مفهوم بسیار زیبایی برای او داشته باشد و او را تحت تاثیر قرار دهد.

کادو برای ولنتاین

دفترچه یادداشت کوچکی پر از خاطرات‌تان

برای خرید کادوی ولنتاین، دفترچه‌های مینیاتوری کوچکی در بازار به فروش می‌رسند. می‌توانید ان‌ها را خریداری کرده و خاطرات زیبایتان را در آن‌ها بنویسید.

کیک ولنتاین

پخت کاپ کیک و شکلات‌های قلبی

این که خودتان شکلات‌های قلبی شکلی مخصوص شریک عاطفی‌تان درست کنید، هیجان‌انگیزتر از خرید شکلات‌های آماده است. با این کار می‌توانید به او بفهمانید که تا چه حد برای او ارزش و اهمیت قائلید.

کادوی ولنتاین

کلاه و شال گردن مناسب فصل‌ های سرد سال برای کادو ولنتاین

روز ولنتاین در میانه‌های فصل زمستان است و خرید یک کلاه یا شال گردن بافتنی می‌تواند برای شریک عاطفی‌تان بسیار کاربردی باشد. اگر می‌خواهید هدیه‌تان خاص‌تر باشد و از پسش برمیایید، خودتان برای عشقتان کلاه یا شال گردن ببافید. بافتن شال و کلاه حرکت بسیار رمانتیکی در نظر او خواهد بود.
 

کادوی ولنتاین

سبد ولنتاین آماده؛ هدیه‌ای کاربردی و بی‌دردسر

اگر زمان کافی برای آماده کردن هدیه‌ای خاص و منحصر به فرد برای عشقتان را ندارید، می‌توانید سبدهای ولنتاین آماده را خریداری نمایید. این سبدها معمولا دارای محتویات مشخصی از جمله گل، شکلات و یک عروسک هستند. اگر می‌خواهید سبدی با محتویات مد نظر خودتان به او هدیه دهید، می‌توانید سبدی ساده و بدون محتویات خریداری نمایید و هدایای مد نظرتان را در آن قرار دهید. معمولا سبد یا جعبه را قرمز رنگ انتخاب می‌کنند. قرمز نماد عشق و گرما و صمیمیت بسیار زیاد در روابط است.

گلخانه و گل و گیاه حیدری
انواع گلهای همیشه سبز آپارتمانی
گلخانه و گل و گیاه حیدری

گلخانه و گل و گیاه حیدری
تراریوم و مجموعه کاری
گلخانه و گل و گیاه حیدری

صنایع چوب و فلز توفرم
تابلو گیاهی
صنایع چوب و فلز توفرم

گلدان‌ها با گیاهان زیبا و خاص برای کادو ولنتاین

گل و گیاه نمادی برای شادابی و جاری بودن زندگی هستند. اگر شریک عاطفی‌تان به گل و گیاه علاقه‌مند است، می‌توانید گل و گیاه‌های منحصر به فردی را انتخاب کنید تا او خوشحال شود. دقت داشته باشید که هدیه ولنتاین لزوما نباید گران‌ بها باشد. ارزش معنوی این هدایا اهمیت بیشتری دارد و به همین خاطر نیز بهتر است سعی کنید چیزهایی منحصر به فرد و معنی‌دار به او هدیه دهید. با خریدن چیزهایی که دوست دارد به او می‌فهمانید که با علایقش آشنا هستید و برای آن‌ها ارزش قائلید.
 

طراح فرش سپیده صاحبدل
تابلو مدرن رنگی نشیمن
طراح فرش سپیده صاحبدل

مبلمان و اکسسوری گونای
ظروف تزئینی پذیرایی
مبلمان و اکسسوری گونای

صنایع چوب و فلز توفرم
دکوری های مدرن و زیبا
صنایع چوب و فلز توفرم

تابلو یا لوازم دکوری برای خرید ولنتاین؛ کاربردی و در عین حال زیبا

از لوازم دکوراتیو، تابلوهای نقاشی، جا شمعی و یا شلف‌های دکوراتیو نیز می‌توانید به عنوان هدیه ولنتاین کمک بگیرید. این لوازم علاوه بر اینکه می‌توانند کاربردی باشند، زیبایی خود را نیز دارند و می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه دادن باشند. می‌توانید از یک نقاش بخواهید که عکسی از شریک عاطفی‌تان و یا عکسی دو نفره از هردویتان را نقاشی نماید و آن را هدیه دهید. این هدایا در عین سادگی و کاربردی بودن، ارزش معنوی زیادی نیز دارند و می‌توانند توجه طرف مقابلتان را جلب نمایند.

 

کادوی ولنتاین

ساعت یا زیورآلات؛ برای کسانی که به دنبال هدیه گران‌بها هستند

اگر می‌خواهید هدیه ‌ای گران بها برای شریک عاطفی‌تان خریداری نمایید و فکر می‌کنید که اشیای گرانبها بیشتر موجب شادی او می‌شوند، می‌توانید ساعتی لوکس و شیک برای او بخرید. اگر آقا هستید، می‌توانید برای شریک عاطفی‌تان گردنبند، انگشتر و یا هر گونه شیء قیمتی دیگر نیز خریداری نمایید.
 

کادوی مردانه ولنتاین

ست چرم؛ خرید هدیه ولنتاین برای آقایان

اگر خانم هستید و قصد خرید هدیه ولنتاین برای همسر یا شریک عاطفی‌تان را دارید می‌توانید از ست‌های چرم نیز به عنوان هدیه ولنتاین کمک بگیرید. این ست‌ها معمولا دارای کیف پول و کمربند چرم هستند. چرم هدیه‌ای با طول عمر بسیار زیاد است و هرگز نیز از مد نخواهد افتاد. پس می‌توانیم آن را هدیه‌ای کاربردی و در عین حال زیبا بدانیم.
 

کادوی ولنتاین

لیستی که در بالا آوردیم، تنها پیشنهاداتی است که فکر کردیم می‌توانند برایتان مفید باشند. این که چه هدیه‌ای در روز ولنتاین برای شریک عاطفی شما بهترین گزینه است را خود شما تشخیص خواهید داد. شما آشنایی بیشتری با طرف مقابتان دارید و با سلایق و علایق او بیشتر آشنا هستید، پس در نتیجه می‌توانید انتخاب‌های مناسب‌تری داشته باشید.

فراموش نکنید که روز ولنتاین تنها روزی برای کنار هم آمدن عشاق و یادآوری عشقشان به یکدیگر است. خرید هدیه‌های گران‌قیمت یا ارزان قیمت میزان عشق شما را مشخص نمی‌کند. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید با کمک لیستی که برایتان آماده کردیم، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید و شریک عاطفی‌تان را خوشحال نمایید.

خرید صنایع دستی برای کادوی ولنتاین

برای روز ولنتاین یکی از ایده های زیبا و خاص خرید صنایع دستی مثل، کیف، صندوقچه کوچک، دستبند های نخی و بسیاری ایده های دیگر است که می توانید در بازارچه های سنتی صنایع دستی آن ها را پیدا کنید و به عنوان کادوی ولنتاین به شریک عاطفی تان بدهید.

چیدانه روز عشق را به تک تک شما تبریک می‌گوید.
 

برای خرید کادوی ولنتاین می توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید و هدیه مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه