Chidaneh.com placeholder image

خدمات مشاوره بازسازی ساختمان، طراحی و اجرا با گروه معماری حرفه‌ای

به قلم: سمانه زارعی

بازسازی ساختمان یکی از راه­ های کاربردی کردن و یا زیباتر شدن ساختمان است. اگر ساختمان محل زندگی و یا محل کارتان دلخواه شما نیست لازم نیست به جابه­ جایی یا خرید یک ساختمان جدید فکر کنید؛ می توانید با صرف هزینه کمتر؛ فضایی به دلخواه خودتان داشته باشید. بله با بازسازی ساختمان امکان­ پذیر است! برای اینکه بهترین تغییرات را در ساختمان ایجاد کنید، قبل از بازسازی نیاز به مشاوره دارید. در این مطلب با گروه معماری دیمه همراه هستیم تا راجع به مشاوره بازسازی ساختمان صحبت کنیم. با چیدانه همراه باشید.

 

سرویس خواب بالسا

گروه معماری دیمه
طراحی بوتیک هتل کاشان سبک سنتی مینیمال
گروه معماری دیمه

گروه معماری دیمه
طراحی مسکونی سبک معاصر
گروه معماری دیمه

چرا به مشاوره بازسازی ساختمان نیاز داریم؟

بازسازی ساختمان می‌تواند به صورت جزئی یا کلی باشد. یعنی ممکن است بخواهید بخشی از یک ساختمان مثل سرویس‌های بهداشتی، حیاط، آشپزخانه، راه‌پله و یا مثلا نمای ساختمان را بازسازی کنید. و یا ممکن است تصمیم به نوسازی ساختمان به طور کامل داشته باشید. از زیرساخت‌ها، لوله‌کشی‌ها و برق‌کشی‌ها گرفته تا کارهای ظاهری مثل تعویض کاشی سرامیک یا بازسازی دیوارها و…

اینکه در مورد تصمیمات­مان برای بازسازی با دیگران مشورت کنیم خوب است؛ ولی فراموش نکنیم که فامیل، دوست و همسایه که تخصصی راجع به بازسازی ساختمان ندارند نمی­توانند به شما مشاوره درستی بدهند. همانطور که می‌بینید هر یک از این کارها به طور مجزا کاملا تخصصی و فنی هستند و توجه به این مسئله تاثیر مستقیمی بر کیفیت کار نهایی شما خواهد داشت.

از این‌ها گذشته بحث طراحی و دکوراسیون نیز مطرح است. اینکه چه ایده‌ای برای بازسازی منزل دارید و آیا ایده‌های شما از نظر فنی قابلیت اجرا دارند؟ آیا شرایط کنونی ساختمان امکان تغییرات مد نظرتان را به شما می‌دهد؟ آیا ایده‌ی بهتری وجود ندارد؟

پاسخ به این سوالات و رسیدن به مطلوب‌ترین حالت تنها از طریق مشاوره بازسازی ساختمان امکان‌پذیر است.

پس اگر مسئولیت کارها را خودتان به عهده دارید توجه داشته باشید که حتما قبل از هر اقدامی ابتدا درباره آن کار تحقیق کنید و مشاوره بگیرید. یادتان باشد که بازسازی ساختمان جزئیات و ریزه‌کاری‌های زیادی دارد و ممکن است بعضی افراد خیلی راحت از ناآگاهی شما سوءاستفاده کنند. 

پیشنهاد ما این است که چنین کارهایی را به دست متخصصین کاربلد در شرکت‌های معماری و بازسازی بسپارید. آن‌ها بهتر از شما می‌توانند نگاهی همه جانبه به امور داشته باشند و همه‌ی ملاحظات فنی و تخصصی را مد نظر قرار دهند. ما فکر می‌کنیم که با استفاده از خدمات مشاوره بازسازی ساختمان در این شرکت‌ها می‌توانید تصمیم درست‌تری درباره پروژه بازسازی‌تان بگیرید.

 

گروه معماری دیمه
طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی
گروه معماری دیمه

گروه معماری دیمه
طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی
گروه معماری دیمه

مشاوره نوسازی منزل؛ از چه کسی مشورت بگیریم؟

همانطور که گفتیم؛ شرکت ­های متخصص در زمینه مشاوره بازسازی و نوسازی ساختمان، بهترین گزینه برای تصمیم شما در مورد بازسازی ساختمان هستند. بهتر است کار نوسازی خانه را به یک شرکت معتبر و متخصص بسپارید تا خیالتان راجع به کیفیت کار راحت باشد. با افزایش تعداد شرکت­ هایی که در زمینه بازسازی و نوسازی ساختمان فعالیت دارند، تشخیص یک شرکت معتبر آسان نیست. ولی با کمی جستجو، دیدن نمونه کارهای آنها در سایت و شبکه­ های اجتماعی، و مشاوره تلفنی و حضوری با کارشناسان، بررسی هزینه­ ها و مقایسه چند شرکت با همدیگر می­ توانید یک شرکت متخصص در این زمینه را انتخاب کنید. گروه معماری دیمه یکی از متخصصان در زمینه بازسازی ساختمان است که می­ تواند با کمک کارشناسان حرفه­ ای و متخصص خود در این زمینه به شما مشاوره بازسازی ساختمان ارائه دهد. همچنین این گروه کار طراحی و اجرای بازسازی و نوسازی ساختمان را برای شما انجام خواهند داد؛ و شما می ­توانید صفر تا صد کار بازسازی را به این گروه بسپارید.

 

گروه معماری دیمه
طراحی دکوراسیون اداری سبک مدرن
گروه معماری دیمه

گروه معماری دیمه
طراحی دکوراسیون داخلی مدرن مسکونی
گروه معماری دیمه

خدمات مشاوره برای بازسازی ساختمان شامل چه مواردی است؟

به طور کلی خدمات مشاوره بازسازی ساختمان شامل همه‌ی اموری است که با آن‌ها سروکار خواهید داشت. به عنوان مثال:

  1. مشاوره درباره محل دیوارها و جابجایی آنها
  2. مشاوره درباره محل و متراژ سرویس بهداشتی و حمام و برآورد هزینه بازسازی آن
  3. مشاوره درباره انواع متریال کف و هزینه‌های اجرای آن
  4. مشاوره درباره انواع متریال سقف و هزینه‌های اجرای آن
  5. مشاوره درباره انواع دیوار پوش و هزینه‌های اجرای آن
  6. مشاوره درباره انواع کابینت و برآورد هزینه‌ اجرای کابینت
  7. مشاوره درباره انواع در و پنجره و هزینه‌های اجرای آن‌ها
  8. مشاوره درباره انواع سیستم‌های گرمایش و سرمایش، روش‌های اجرا و هزینه اجرای هر یک از روش‌ها
  9. مشاوره درباره انتخاب سبک طراحی و دکوراسیون داخلی، انتخاب رنگ، انتخاب متریال‌ها و المان‌های دکوراتیو
  10. مشاوره درباره روش‌های نورپردازی و برآورد هزینه
  11. مشاوره درباره هوم‌دکور و چیدمان

میبینید؟ این لیست را می‌توانید تا هرجا که فکرش را بکنید ادامه دهید. به نظر می‌رسد که استفاده از خدمات مشاوره برای بازسازی ساختمان نقش سرنوشت‌سازی در نتیجه نهایی کار و هزینه‌ی نهایی آن دارد.

طراحان و متخصصین این حوزه با توجه به بودجه و سلیقه شما، بهترین گزینه‌ها را پیش روی‌تان خواهند گذاشت.

 

گروه معماری دیمه
طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی
گروه معماری دیمه

گروه معماری دیمه
طراحی نمای مدرن ویلایی
گروه معماری دیمه

تفاوت بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان چیست؟

دو اصطلاح بازسازی و نوسازی ساختمان، که گاهی هم به جای یکدیگر استفاده می­شوند تفاوت­ هایی دارند. وقتی میزان تغییراتی که قرار است در ساختمان ایجاد کنید، مشخص شود معلوم می­ شود که قرار است بازسازی انجام شود یا نوسازی؟ 

در بازسازی ساختمان، تغییرات کلی و اساسی در ساختار ساختمان انجام می­شود کارهایی مانند؛ جابه ­جایی دیوار غیرباربر؛ تغییر جای آشپزخانه، تعویض لوله­ کشی­ ها و… ولی در نوسازی ساختمان؛ کارهای جزئی­ تری مانند نصب کاغذدیواری و یا تغییر رنگ دیوارها، تعویض کفپوش ­ها و… 

همه این موارد نیاز به مشاوره دارد، ترتیب انجام تغییرات و یا ضرورت انجام بعضی از کارهای بازسازی از مواردی است که ممکن است خود شما آنها را ندانید؛ پس یادتان باشد که از مشاوره بازسازی ساختمان غافل نشوید.

 

گروه معماری دیمه
طراحی دکوراسیون داخلی ویلا سبک نئوکلاسیک
گروه معماری دیمه

 مشاوره نوسازی ساختمان؛ چقدر هزینه دارد؟

هزینه مشاوره بازسازی، با توجه به سیاست ­های هر شرکت متفاوت است. برخی از شرکت­ ها، مشاوره بازسازی در محدوده شهری که فعالیت دارند را رایگان در نظر می­ گیرند. و یا ممکن است هزینه­ای برای ایاب و ذهاب دریافت شود. قبل از تصمیم به دریافت خدمات مشاوره بازسازی ساختمان؛ راجع به هزینه آن از شرکت مورد نظر سوال کنید.

 

گروه معماری دیمه
طراحی مسکونی سبک معاصر
گروه معماری دیمه

گروه معماری دیمه
طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی
گروه معماری دیمه

بازسازی ساختمان

کلام آخر:

اگر تصمیم به بازسازی ساختمان دارید، قبل از شروع به کار بازسازی، لازم است با متخصصین این زمینه مشورت کنید. مشاوره بازسازی ساختمان به شما دیدگاهی راجع به تغییرات، مدت زمان لازم برای اجرای بازسازی و میزان هزینه­ ها می­ دهد در نتیجه راحت ­تر می ­توانید برای نوسازی منزل تصمیم بگیرید. گروه معماری دیمه با شناخت دقیق نیاز مشتریان، با کمک کارشناسان حرفه‌ای و متخصص در این زمینه، طیف وسیعی از خدمات را با هزینه مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در نتیجه می­ توانید کار بازسازی ساختمان را از مشاوره تا طراحی و اجرا به این گروه بسپارید. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه به پروفایل گروه معماری دیمه سر بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه