Chidaneh.com placeholder image

خرید سرویس خواب در شیراز، بهترین برای شماست!

به قلم: سمانه زارعی

خرید سرویس خواب یکی از مهم­ ترین کارهای خرید جهیزیه و یا تعویض وسایل خانه است. در خرید سرویس خواب لازم است به نکات زیادی توجه کنید تا یک خواب راحت و آرامش عمیق را هنگام خواب تجربه کنید. یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید سرویس خواب توجه به فرهنگ و سلیقه ­ی افراد است. تولیدکننده ­های سرویس خواب در شهرهای مختلف به سلیقه­ ی شهروندان توجه می­ کنند تا بتوانند بازاریابی راحت­تری برای محصولات خود داشته باشند. در این مطلب از چیدانه با گروه مبل آیسان همراه هستیم تا راجع به خرید سرویس خواب در شیراز صحبت کنیم.

 

قالیشویی ادیب

گالری مبلمان آیسان
تخت‌خواب و سرویس چوب دونفره شیک
گالری مبلمان آیسان

خرید سرویس خواب در شیراز، به چه سبکی باشه؟

اولین مسئله در خرید سرویس خواب، انتخاب سبک طراحی آن است. با توجه به اینکه به چه سبکی از طراحی دکوراسیون علاقه­ مند هستید، می­ توانید سرویس خواب کلاسیک، مدرن و یا مینیمال انتخاب کنید. خرید سرویس خواب کلاسیک برای خانه­ های نسبتا بزرگ و یا دکوراسیون کلاسیک مناسب است. اگر خانه ­ای کوچک با وسایل ساده و مینیمال دارید سرویس خواب ساده و جمع و جور می ­تواند مناسب اتاق خواب شما باشد.

 

گالری مبلمان آیسان
تخت‌خواب و سرویس چوب دونفره شیک
گالری مبلمان آیسان

گالری مبلمان آیسان
تخت‌خواب و سرویس چوب دونفره شیک
گالری مبلمان آیسان

خرید سرویس خواب؛ چه اجزایی دارد؟

سرویس خواب شامل چندین وسیله می­ شود و شما با توجه به نیاز و میزان فضایی که دارید می­ توانید چند وسیله از آن را تهیه کنید. سرویس خواب در شیراز اگر به طور کامل سفارش داده شود؛ شامل اجزای مختلفی است:

  • تختخواب: با توجه به نیازتان می ­توانید تخت یک نفره و یا دونفره با سبک متناسب با دوراسیون خانه سفارش دهید.
  • پاتختی: پاتختی ­ها از اجزای ضروری در سرویس خواب هستند که می ­توانند برای قرار گرفتن وسایل دم دستی که هر روز لازم داریم مورد استفاده قرار می گیرند. پاتختی می ­تواند کشودار و یا بدون کشو باشد.
  • میز توالت: میز توالت همان میز آرایش است و این قسمت از سرویس خواب بیشتر موردعلاقه خانم­ هاست و کمتر پیش می­ آید این جزء از سرویس خواب را حذف کنند. میز توالت اغلب دارای کشوهایی است که برای قرار گرفتن وسایل استفاده می­ شود.
  • آینه: آینه در سرویس خواب می­ تواند به صورت قدی و یا برای قرارگیری روی میز توالت طراحی شود. اگر فضای کافی دارید می ­توانید هر دو نوع آینه قدی و روی میزی را سفارش دهید. آینه­ای که روی میز قرار می­ گیرد بهتر است روی میز پیچ شود تا احتمال افتادن آن کم شود.
  • کمد: اگر اتاق خواب بزرگی دارید و فکر می­ کنید جایی برای قرار دادن وسایل نیاز دارید؛ می­ توانید کمد را هم جزء وسایل سرویس خواب خود در نظر بگیرید و جزو سفارشات شما باشد. این روزها با وجود کمد دیواری­هایی که در اتاق خواب خانه ­ها وجود دارد؛ کمتر از کمد مجزا استفاده می­ شود.
  • پاف: پاف محلی برای نشستن در اتاق خواب است و همچنین می ­تواند مانند یک صندوق کوچک جایی برای قرار دادن وسایل باشد. برای ایجاد تضاد مطلوب در دکوراسیون بهتر است جنس پاف کمی متفاوت با جنس تختخواب باشد.

 

گالری مبلمان آیسان
تخت‌خواب و سرویس چوب دونفره شیک
گالری مبلمان آیسان

خرید سرویس خواب در شیراز؛ تخت یک نفره یا دونفره؟

اولین سوالی که در فروشگاه­ های سرویس خواب از شما می ­پرسند این است که تخت یک نفره لازم دارید یا دو نفره؟ تختخواب در شیراز یه صورت یک نفره و دو نفره طراحی می ­شود. اغلب تختخواب ­ها به صورت مستطیل شکل هستند ولی امروزه مدل­ های دایره ­ای برای خانه ­های بزرگتر هم طراحی می ­شود. 

 

گالری مبلمان آیسان
تخت‌خواب و سرویس چوب دونفره شیک
گالری مبلمان آیسان

خرید سرویس خواب، تخت استاندارد بخرید!

توجه کنید که ابعاد و اندازه ­ی تخت یک و دو نفره به صورت استاندارد ساخته شده باشد. تخت­ های یک نفره به طول 200 سانتی ­متر ساخته می­ شوند و عرض­ آن می­ تواند با توجه به سلیقه مشتری، اندازه اتاق و چاقی و لاغری فرد در ابعاد 90، 100، 120 و 140 سانتیمتر ساخته شود. ارتفاع تخت باید حدود یک سوم قد فرد باشد تا در هنگام نشستن روی تخت، پاها راحت باشند و زانو تحت فشار قرار نگیرد. ابعاد تخت دو نفره در ابعاد 200 در 160 سانتیمتر و یا 200 در 180 سانتیمتر ساخته می ­شوند. برای افرادی با قد متوسط ارتفاع تخت حدود 45 الی 50 سانتیمتر است.

با توجه به اینکه تختخواب­ ها می­ توانند به صورت دو طبقه و یا تاشو طراحی شوند، در این صورت با توجه به شرایط محیط و درخواست مشتری ممکن است ابعاد و اندازه تخت کمی تغییر کند.

 

گالری مبلمان آیسان
تخت‌خواب و سرویس چوب دونفره شیک
گالری مبلمان آیسان

خرید سرویس خواب در شیراز؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟

سرویس خواب اجزای مختلفی دارد و هنگام خرید باید به تمام اجزای آن با دقت توجه شود. برخی از مواردی که هنگام خرید سرویس خواب باید توجه شود عبارتند از:

  • به نوع چوب استفاده شده در ساخت تخت و کمد و.. توجه کنید. جنس چوب یکی از عوامل تعیین کننده ­ی طول عمر و ماندگاری سرویس خواب است.
  • اتصالات بین پایه ­ها و سطوح چوبی توجه کنید. نوع اتصالات باعث مقاومت وسایل چوبی می ­شود.
  • اگر در خانه ­ای اجاره ­ای زندگی می­ کنید؛ به ابعاد و اندازه و یا تاشو بودن تختخواب و وسایل توجه کنید. جابه ­جا کردن سرویس خواب با اجزای زیاد و یا سنگین کار انتقال وسایل خانه را سخت خواهد کرد.
  • علاوه بر زیبایی ظاهری سرویس خواب، به استاندارد بودن و ایمنی سرویس خواب توجه کنید.
  • از خرید وسایل اضافی و اجزایی از سرویس خواب که مورد استفاده­تان قرار نمی­ گیرد بپرهیزید. وسایل اضافی و بی استفاده مخصوصا در اتاق­ های کوچک، باعث کاهش انرژی مثبت و شلوغ شدن فضا می ­شوند.
  • در خرید سرویس خواب به سبک دکوراسیون خانه خود توجه کنید. هماهنگی بین سبک طراحی وسایل باعث جذابیت خانه شما خواهد شد.

 

گالری مبلمان آیسان
تخت‌خواب و سرویس چوب دونفره شیک
گالری مبلمان آیسان

قیمت سرویس خواب در شیراز

قیمت سرویس خواب بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • تعداد اجزای سرویس خواب
  • سبک طراحی
  • جنس و کیفیت چوب
  • کیفیت رنگ و رزین مورد استفاده در سرویس چوب
  • جنس و کیفیت پارچه
  • کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت
  • برند شرکت تولید کننده
  • داشت گارانتی و خدمات پس از فروش

 

سرویس خواب

کلام آخر:

در خرید سرویس خواب با توجه به فروشگاه ­های موجود در شهر خود و با کمی بررسی می ­توانید بهترین مدل­ ها و سبک ­های مورد پسند خود را پیدا کنید. حتی شما می ­توانید با سفارش دادن به شرکت ­های معتبری که در شهرهای دیگر هستند سبک و مدل دلخواه خود را بخرید. 

مجموعه مبل آیسان با داشتن چندین فروشگاه و نمایشگاه، سال­هاست که در زمینه مبلمان و سرویس خواب در شیراز فعالیت می­ کند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این مجموعه به پروفایل گروه مبل آیسان سر بزنید و برای سفارش انواع سرویس خواب در شیراز و شهرهای دیگر با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه