Chidaneh.com placeholder image

گروه ساختمان سازی نکسا، معرفی 4 پروژه لوکس!

به قلم: سمانه زارعی

ساخت یک ساختمان از ابتدا تا به اتمام رسیدن؛ شامل مراحل زیادی است که هر بخش از آن نیازمند متخصصان ماهر است. گروه ­های ساختمان­ سازی، یکی از انواع شرکت­ های متخصص در زمینه ساخت و اجرای بخش ­های مختلف یک پروژه هستند. در این مطلب راجع به گروه ساختمان ­سازی نکسا؛ یکی از شرکت­ های معتبر در زمینه ساختمان سازی و پروژه­ های آنها صحبت خواهیم کرد. با چیدانه همراه باشید. 

 

تابلو فرش ریحان

گروه ساختمانی نکسا
معرفی گروه ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

شرکت­ های ساختمانی؛ چه نوع شرکتی هستند؟

قبل از اینکه به معروفی گروه ساختمان­ سازی نکسا بپردازیم؛ شاید برای شما هم سوال باشد که شرکت­ های فنی  و مهندسی ساختمانی چه شرکت­ هایی هستند؟ شرکت­ های ساختمانی؛ شرکت­ های حقیقی و حقوقی هستند که برای اجرای کارها و ارائه خدمات ساختمانی در کشور ثبت می­ شوند. مهندسان و پیمانکاران جهت ساخت انواع پروژه لازم است شرکت خود را ثبت کنند.

فعالیت شرکت­ های ساختمانی در زمینه ­های مختلفی از ساختمان ­سازی مانند: اسکلت سازی، مقاوم سازی، دیوارکشی، طراحی دکوراسیون داخلی، نماسازی، سیستم­ های امنیتی و… است.

 

گروه ساختمانی نکسا
معرفی گروه ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

درباره گروه ساختمان­ سازی نکسا

سپردن پروژه ­ی ساختمان­ سازی به یک شرکت معتبر و متخصص بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اصول ساخت و امنیت ساختمان در ارتباط با رضایت و آرامش مشتریان قرار دارد. 

گروه ساختمان­سازی نکسا؛ سرمایه ­گذار و کارفرمای پروژه­ های ساختمانی لوکس با سبکی متفاوت و منحصر به فرد است که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است. این گروه به دنبال ارتقای سبک زندگی، ارزش ­های انسانی، به کار بردن دانش نوین و ایده ­های ناب است. در ادامه مطلب برخی از پروژه­ های گروه ساختمان­ سازی نکسا معرفی شده است.

 

گروه ساختمانی نکسا
معماری شرکت ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

گروه ساختمانی نکسا
معرفی گروه ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

رقابت­ های معماری در گروه ساختمان سازی نکسا

گروه ساختمان سازی نکسا به دنبال شناسایی نیاز افراد و به دنبال آن نهایت استفاده از خلاقیت و دانش برای آنهاست. در نتیجه برای انتخاب طرح ­های معماری برای ساختمان­ ها به دنبال بهترین طراحی است.این گروه برای ایجاد زمینه ­ای برای معرف استعدادها، ایجاد فرصتی برای انتخاب بهترین طرح­ ها رقابت­ های معماری را برگزار می­ کند.

 

گروه ساختمان سازی نکسا

گروه ساختمان­ سازی نکسا؛ معرفی چند پروژه لوکس!

شرکت ساختمان سازی نکسا مجری و سرمایه­ گذار چندین پروژه ­ی لوکس و مدرن در سطح شهر تهران و همچنین در شهرهای دیگر است. در این پروژه ­ها همه ­ی نیازهای افراد در نظر گرفته شده است و در نتیجه ساختمان­ هایی با امکانات کامل اجرا شده­ اند. در ادامه به معرفی چندین پروژه ­ی معروف این شرکت می­ پردازیم.

 

گروه ساختمانی نکسا
فضای داخلی خانه های گراندو
گروه ساختمانی نکسا

پروژه گراندو

1.پروژه گراندو:

پروژه ­ی مسکونی گراندو در منطقه زعفرانیه و در محل ه­ای آرام و با تردد کم در مجاورت مجموعه سعدآباد قرار دارد که باعث متمایز بودن آن می­ شود. همچنین یکی از ویژگی­ های خاص آن استفاده از برندهای معروف و خارجی در انتخاب متریال اجرا است.

این ساختمان در 9 طبقه مشتمل بر 3 طبقه فضاهای مشترک (مشاعات) یک طبقه لابی و 5 طبقه مسکونی تک واحدی با مساحت 580 متر مربع به همراه پنج دفتر کار 40 متر مربعی در طبقه همکف، ساخته شده است. این ساختمان 5 واحد مسکونی دارد که هر یک از واحدهای آن حدودا 600 مترمربع مساحت دارد.

 

گروه ساختمانی نکسا
طراحی و اجرای دکوراسیون دوبلکس زیما
گروه ساختمانی نکسا

پروژه زیما

2.پروژه زیما:

پروژه ­ی زیما؛ ساختمانی مسکونی است که در منطقه سعادت آباد قرار دارد. نمای خاص و متمایز، پلان‌های متنوع و جذاب، امکانات رفاهی متنوع در طبقه منهای سه شامل استخر، باشگاه ورزشی، سالن اجتماعات، سالن اسپا و ماساژ و سالن آرایش و نهایتا بهره‌گیری از برندهای برتر بین‌المللی، بخشی از ویژگی‌های شاخص پروژه لوکس و مدرن زیما است.

این بنا دو پنت هاوس سوپرلوکس به همراه بام سبز اختصاصی در طبقه هشت، دو واحد مشابه در طبقه هفت، بیست و چهار واحد زیبا با چهار نوع پلان مختلف در طبقات یک تا شش و دو دوبلکس منحصر به فرد لوکس در همکف را در سیزده طبقه جای داده است.

 

خانه شریفی ها
مجتمع مسکونی دروس

3.خانه شریفی ­ها:

خانه شریفی­ ها یا مجتمع مسکونی دروس، پروژه­ای با کاربری ویلا می ­باشد که در منطقه دروس قرار گرفته است و نوع ساخت این پروژه توجه هر فردی را به خود جلب می ­کند. این ساختمان فوق مدرن با قابلیت های ویژه و طراحی مکعب های گردان با امکان تغییری دایمی در حجم و فضای خانه طراحی و اجرا گردیده است. خانه شریفی ها توسط شرکت معماری ایرانی نکس ­آفیس طراحی و گروه نکسا شده است. این ساختمان در 7 طبقه بوده و دارای آسانسور، استخر و سالن ورزشی می باشد. مسئله قابل توجه این است که این خانه دارای سه اتاق شبیه به جعبه های چوبی بزرگ است که با استفاده از یک سیستم دوار قابلیت چرخش دارد.

خانه شریفی ها در سال 1392 توسط “مجله معمار" به عنوان پروژه برتر برگزیده شد، در سال 2014 برنده جایزه معتبر بین المللی معمار خاورمیانه و در همان سال پربازدیدترین پروژه وبسایت معتبر آرک دیلی گردید.

 

برج باغ سدروس

4.برج باغ سدروس:

یکی دیگر از پروژه­ های مدرن و مسکونی شرکت ساختمانی نکسا، برج باغ سدروس است. این پروژه شامل 18 واحد مسکونی است. این ساختمان با همه امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی بی‌نظیر، لابی مجلل و وسیع، بام سبز و متریال لوکس و مدرن با هدف ارائه زندگی مملو از رفاه و آرامش ساخته شده است.

طبقات سدروس شامل یک پنت‌هاوس بسیار لوکس با بام سبز در طبقه ده، دو تک واحد مشابه طبقه ده در طبقات نه و هشت، چهارده واحد زیبا در طبقات یک تا هفت و یک دوبلکس بسیار جذاب در طبقه همکف است. این برج باغ برنده جشنواره جهانی معماری در سال 2019 در بخش ساختمان های تمام شده، شد.

 

گروه ساختمانی نکسا
معماری شرکت ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

کلام آخر:

گروه ساختمان سازی نکسا سرمایه­ گذار و کارفرمای پروژه ­های ساختمانی لوکس با سبکی متفاوت و منحصر به فرد است. این مجموعه پروژه­ های مدرن و لوکس زیادی در کارنامه خود دارد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه به پروفایل گروه ساختمانی نکسا سر بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه