Chidaneh.com placeholder image

همه چیز درباره شستشوی تخصصی فرش دستباف

به قلم: مژگان احمدی

آیا می دانستید که شستشوی فرش خصوصا شستشوی تخصصی فرش دستباف باید توسط دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده مناسب انجام شود؟ حتما شما هم زمان نظافت منزل در شستشوی قالیچه های گران بها خود متزلزل می شوید. که کدام قالیشویی می تواند بدون آن که به قالیچه و فرش های آسیبی برساند خدمات را برای شما انجام دهد. اگر بدنبال یک قالیشویی معتبر هستید تا جهت شستشوی فرش دستباف خود اقدام نمایید. همچنین جهت دریافت اطلاعات در خصوص قالی شویی با ما همراه باشید.

از گذشته تاکنون شستشوی فرش به شیوه های مختلفی برای شستشوی فرش انجام میشد، که کار بسیار سخت بود. گاها باعث آسیب دیدگی قالیچه ها و فرش ها در حین شستشو شمیگشت. خبر خوب این است: حال با پیشرفت روند زندگی ها و به کار آمدن کارشناسان متخصص کار آسان گشته است. پس می توان بدون آنکه آسیبی به فرش برسد آن را شست.

چوب و هنر
شستشوی انواع فرش دستباف

شستشوی انواع فرش دستباف

شستشوی انواع فرش دستباف، که شامل فرش های کرک، پشم، گل ابریشم، جاجیم و گلیم می شود. به دلیل حساسیت ویژه ای که این فرش ها دارند به صورت خاص انجام می گیرد. معمولا مراحل شستشوی فرش دستباف با توجه به نوع آلودگی، میزان آلودگی و همچنین طیف رنگی باید با دقت و بررسی‌ های کامل انجام شود.

به دلیل این که فرش های دستباف، معمولاً حین شستشو رنگ می دهند. برای جلوگیری از این اتفاق توسط دستگاه های مخصوص فرش را با از ثبیت کننده های رنگ استفاده می کنند. این مواد کمک می کند تا در مدت زمان شست و شو رنگ ها کاملاً ثابت بماند. بسته به میزان آلودگی ها یکبار از پودر و یکبار هم از محلول نرم کننده استفاده می شود، تا پرزهای فرش کاملاً نرم گردد.

 

فرش های دستباف را پس از آبگیری و خشک کردن توسط دستگاه‌ های پرداخت، کاملاً موگیری و پرداخت می ‌کنند. هرگونه پرز اضافی از سطح آن پاک شود.

شستشوی تخصصی فرش دستباف، امکان از بین بردن هرگونه لکه تا حد امکان انجام می شود. و به صورت کاملاً تخصصی بر روی این گزینه ها کار می کند.

فاکتورهای موثر در قیمت شستشوی فرش

فاکتورهای موثر در قیمت شستشوی فرش

در مراکز قالی شویی به صورت تخصصی، برخی از خدمات خاص ارائه می گردد که هر کدام از آنها هزینه های مختلفی به دنبال دارد. همه ما می ‌دانیم که قیمت شستشوی فرش بر اساس ابعاد آن محاسبه می گردد. اندازه و ابعاد آن، مهمترین فاکتورها برای تعیین قیمت محسوب می شود. اما گاهی اوقات برای قالیچه هایی که شستشو ویژه دارند ممکن است به صورت تخته ای محاسبه گردد.

برخی از فاکتورها و خدمات خاص دیگری موجود هستند. در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، بر روی فرش صورت می گیرد، که عبارتند از:

رفوگری: ترمیم هر گونه آسیب دیدگی فرش ‌ها را رفوگری می‌ گویند، که با ابزارهای مخصوص انجام می شود.

رنگ برداری فرش: در صورتی که رنگ های فرش با یکدیگر مخلوط شده باشند، از سیستم رنگبرداری استفاده می کنند.

لکه بری فرش: پس از مشخص شدن نوع لکه، با محلول های مختلف اقدام به تمیزی و رفع آن می نمایند.

اعلاشویی فرش: شیوه خاص از شست و شو است، که چند بار مراحل شستشو تکرار می شود.

ریشه زنی فرش: در صورت آسیب دیدن ریشه فرش آن را ترمیم می کند.

گارانتی خدمات

ضمانت و گارانتی یک قالیشویی از ویژه ترین خدمات محسوب می شود. می توان نتیجه گرفت زمانی که قالیشویی خدمات خود را ضمانت می کند. در کار خود تخصص دارد و این موضوع باعث آسودگی مشتری نیز میگردد.

خدمات شستشوی تخصصی فرش دستباف

ارائه بهترین خدمات شستشوی تخصصی فرش دستباف

فرش های دستباف به دلیل ارزش قیمتی بالایی که دارند، نیاز به خدمات خاصی جهت شستشو و هرگونه تعمیر پیدا می‌ کنند. قالیشویی ادیب به عنوان یکی از بهترین مراکز خدمات شستشوی تخصصی فرش دستباف در حال فعالیت است. که با استفاده از کادر مجرب و دستگاه های فوق پیشرفته، هر نوع قالیشویی را انجام می دهد. استفاده از بهترین مواد شوینده، بهترین مواد نرم کننده در جهت بالاتر نگه داشتن کیفیت فرش های دستباف از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه محسوب می ‌شود.

از دیگر خدمات ادیب میتوان گارانتی و ضمانت نامه کتبی آن اشاره نمود. در صورت عدم رضایت مشتری از شستشو و درصورت آسیب دیدگی میتوان از این خدمت بهره برد. علاوه بر این ادیب برای مشتریانی که سفارش خود را از طریق سایت انجام می دهند. تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته است. پس با ثبت سفارش در قالیشویی آنلاین ادیب از این تخفیف بهره مند شوید.

جهت دریافت بهترین خدمات شستشوی فرش دستباف، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در استان تهران، استان کرج و همچنین شهر تبریز با کارشناسان قالیشویی ادیب ارتباط برقرار کنید.

شماره های تماس:

تهران و کرج 4704-021

تبریز: 4188-041

قالیشویی ادیب

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه