Chidaneh.com placeholder image

ساخت آپارتمان، سبک جدید در ساخت و ساز!

به قلم: تحریریه چیدانه

این روزها، شاهد رشد و توسعه جدیدی در ساختمان‌سازی هستیم که باعث شده روند زندگی آپارتمان نشینی، تغییرات متفاوتی داشته باشد. در این قسمت از شوروم‌گردی‌های چیدانه به سراغ گروه ساختمان نکسا رفته‌ایم و ویدیویی از روند جدید ساخت آپارتمان تهیه کردیم. گروه نکسا، لایف استایلی جدید و نوین را برای ساخت و ساز آپارتمان و املاک به شما پیشنهاد می‌دهد که قطعا دیدن آن خالی از لطف نیست.

قالیشویی ادیب

ساخت آپارتمان توسط گروه نکسا

 نکسا، شرکتی است که نگاه تخصصی به حوزه املاک مسکونی دارد. در واقع این شرکت تشکیل شده از هیئت مدیره‌ای تحصیل کرده و مرتبط با فعالیت‌شان در گروه نکسا است که این یک امتیاز بزرگی نسبت به سازندگان دیگر محصوب می‌شود. نکسا نگاهی متفاوت در زمینه ساخت آپارتمان‌های مسکونی مدرن دارد که این روزها، با اقبال خوبی مواجه است.

مطالب مرتبط: هزینه ساخت و ساز ساختمان، صفر تا صد طراحی و اجرا

گروه ساختمانی نکسا
معماری شرکت ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

گروه ساختمانی نکسا
معماری شرکت ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

از ویژگی‌های گروه ساختمانی نکسا، ساخت آپارتمان های مسکونی به صورت انحصاری است. این گروه با برگزاری مسابقات متعدد معماری و معماران حرفه‌ای، توانسته پروژه‌هایی کاملا منحصربه‌فرد و خاص را برای مشتریان به وجود آورد.

گروه ساختمانی نکسا
معماری شرکت ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

تجربه خرید و ساخت وساز مشتری در نکسا

در نکسا پروژه‌ها قبل از آن‌که آماده تحویل شود، پیش فروش می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که، متقاضیان قبل از خرید آپارتمان موردنظر خود را کاملا بررسی کنند و از نزدیک به تمام زوایای آن مسلط شوند تا بتوانند تصمیم بهتری برای خرید یک آپارتمان و ساخت آن بگیرند. قطعا دیدن و لمس کردن تمامی جزئیات آپارتمانی که قرار است در آن زندگی کنید بسیار جذاب است.

مطالب مرتبط: مراحل ساخت ساختمان چیست؟

گروه ساختمانی نکسا
معماری شرکت ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

گروه ساختمانی نکسا
معرفی گروه ساختمانی نکسا
گروه ساختمانی نکسا

تعهدات پس از فروش برای ساخت آپارتمان در نکسا

گروه نکسا، سرمایه‌گذار و کارفرمای پروژه‌های ساختمانی لوکس با سبکی متفاوت و منحصر به فرد است که رسالت خود را در پی خلق ارزش افزوده در پروژه‌هایش با زیباتر کردن جریان زندگی می‌بیند و برای این منظور ضمن تعهد بر ارتقا فرهنگ ساخت‌و‌ساز و ترویج روش‌های صحیح اجرائی و جزئیات مناسب ساختمان‌های لوکس با ارائه خدمات پس از فروش و بهره‌برداری از ساختمان، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

برای دیدن نمونه آپارتمان‌های بیش‌تر و سفارش، از پروفایل گروه ساختمان نکسا در چیدانه دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه