Chidaneh.com placeholder image

کابینت کار حرفه ای، بهترین و پیدا کن!

به قلم: سمانه زارعی

در روند طراحی آشپزخانه در ساختمان تازه ساز و یا بازسازی منزل، آشپزخانه جزو مهم ترین بخش هایی است که باید راجع به آن فکر کرد. این روزها با توجه به ترکیب فضای آشپزخانه با نشیمن منزل، کابینت های آشپزخانه از قسمت های دیگر خانه دیده می شوند در نتیجه تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارند؛ یک کابینت کار حرفه ای همان کسی است که می تواند به شما کمک کند تا کابینت های مناسب با فضای آشپزخانه داشته باشید. در این مطلب با صنایع چوبی افرا همراه هستیم تا راجع به کابینت کار حرفه ای صحبت کنیم. این مطلب از چیدانه را از دست ندهید.

 

قالیشویی ادیب

صنایع چوبی افرا
ساخت کابینت چوبی ام دی اف آشپزخانه در تهران
صنایع چوبی افرا

صنایع چوبی افرا
کابینت مدرن آشپزخانه
صنایع چوبی افرا

کابینت کار حرفه ­ای، چه نوع کابینتی می­ خواهید؟

قبل از اینکه به فکر پیدا کردن کابینت کار حرفه ­ای باشید، بهتر است انواع کابینت آشپزخانه را بررسی کنید و سلیقه خود در انتخاب جنس و رنگ کابینت بدانید، تا بهتر بتوانید انتظارات خود را به کابینت ساز بگویید. هرچند برعکس این روند هم امکان پذیر است و با مشاوره ­ی یک کابینت­ ساز حرفه ­ای می­ توانید بهترین نوع کابینت را انتخاب کنید. برای انتخاب نوع کابینت می­ توانید اطلاعاتی از روش ­های مختلف کسب کنید و در نهایت یک انتخاب داشته باشید.

 

صنایع چوبی افرا
ساخت کابینت چوبی ام دی اف آشپزخانه در تهران
صنایع چوبی افرا

مشورت با کابینت ­ساز حرفه ­ای؛ درست انتخاب کنید!

یک کابینت ­کار حرفه ­ای با ساخت انواع مختلفی از کابینت­ ها آشنایی دارد، در نتیجه اجرای هر نوع کابینتی برایش امکان­ پذیر است. کابینت­ ها در انواع جنس ­ها و طرح­ های مختلف؛ ام­ دی­ اف، هایگلاس، تمام چوب، ممبران وجود دارند؛ در اولین قدم یک کابینت­ کار حرفه ­ای می ­تواند در انتخاب نوع کابینت به شما مشاوره بدهد. همچنین شما می­ توانید کابینت آشپزخانه را در انواع سبک­ های؛ مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، روستیک و.. سفارش بدهید. عوامل مختلفی مانند: مساحت آشپزخانه، میزان بودجه کارفرما، سبک دکوراسیون منزل، سلیقه کارفرما، مدت زمان اجرای کابینت و… در انتخاب نوع کابینت موثر هستند.

 

صنایع چوبی افرا
دکوراسیون آشپزخانه
صنایع چوبی افرا

صنایع چوبی افرا
ساخت کابینت چوبی ام دی اف آشپزخانه در تهران
صنایع چوبی افرا

ویژگی­ های یک کابینت­ کار حرفه ­ای!

انتظاراتی که کارفرما از کابینت­ کار حرفه ­ای دارد؛ باید ویژگی­ های یک کابینت ­کار متخصص باشد. به طور کلی برخی از ویژگی­ های یک کابینت ­کار حرفه ­ای عبارتند از:

  • تخصص در طراحی و اجرای انواع کابینت: یک کابینت ­کار حرفه ­ای باید توانایی داشته باشد تا برای هر نوع آشپزخانه و فضایی کابینت متناسب با فضا طراحی و اجرا کند. طراحی کابینت یک توانایی است که امکان دیده شدن طرح قبل از اجرا را به کارفرما می ­دهد. در نظر کردن همه­ ی محدودیت­ های فضایی و اجرای کابینت مناسب فضا مهارتی است که کابینت ­ساز متخصص از پس آن بر می ­آید.
  • اجرای کار در موعد مقرر: یکی از مشکلاتی که کارفرماها با برخی از متخصصان در زمینه ­ی کارهای بازسازی منزل دارند بدقولی و یا طول کشیدن کار بیشتر از زمان در نظر گرفته شده است. یک کابینت ­کار حرفه­ ای مدت زمان لازم برای صفر تا صد کار را به شما اعلام می­ کند و اجاد مشکلات و تاخیرهای احتمالی را هم در نظر می­ گیرد.
  • تخمین صحیح و منصفانه هزینه­ها: هزینه­ ی طراحی و اجرای کابینت با توجه به نوع متریال و طراحی آن متفاوت است. یک کابینت­ کار حرفه ­ای از قیمت­ های روز آگاه است و در ابتدای کار و پس از بازدید تخمینی از قیمت را به کارفرما اعلام می کند. یک متخصص در زمینه کابینت ­سازی، برای اعلام هزینه­ ها منصفانه عمل می ­کند تا اعتبارش زیرسوال نرود.
  • کیفیت بالای کار: با دیدن یک نمونه کار از کابینت­ کار می­ توانید به صورت حدودی کیفیت کارهای او را متوجه شوید. کابینت­ کار حرفه­ ای از متریال با کیفیت بالا استفاده می­ کند و همچنین تلاش زیادی برای اجرای کابینت به بهترین حالت انجام می­ دهد.
  • سابقه کاری درخشان: ممکن است یک نفر به شما کابینت ­کار معرفی کند؛ در این صورت شما با دیدن نمونه کار اجرا شده می ­توانید کیفیت کار را از نزدیک ببینید. برخی از کابینت­ کاران حرفه ­ای نمونه کارهای قبلی خود را به شما نشان می­ دهند. و یا ممکن است دفترچه ­ای از نمونه کارهایشان برایتان بیاورند. در اولین صحبت­ هایتان با کابینت ­کار از او بخواهید کاتالوگ کارهای خود را به شما بدهد.
  • به روز بودن: کابینت آشپزخانه از تحولات مد روز و دکوراسیون مستثنا نیست؛ در نتیجه یک کابینت­ کار حرفه­ ای باید با انواع کابینت­ های جدیدی که در بازار وجود دارد آشنا باشد و به اجرای آنها اشراف داشته باشد. به روز بودن در هر حرفه­ ای باعث پیشرفت می­ شود. در این مسئله رضایت کارفرما را در پی خواهد داشت.

 

کابینت کار حرفه ای

صنایع چوبی افرا
طراحی و ساخت کابینت نئوکلاسیک سفید
صنایع چوبی افرا

چگونه یک کابینت کار حرفه ­ای پیدا کنیم؟

حالا سوال اصلی این است که چگونه می ­توانیم یک کابینت­ کار حرفه ­ای پیدا کنیم. برخی از روش­ های پیدا کردن یک کابینت­ کار حرفه ­ای عبارتند از:

  1. پرس و جوی حضوری:

شاید اولین راه برای پیدا کردن یک کابینت­ کار، جستجوی حضوری کابینت ­ساز در بازار و مناطقی است که فروشگاه­ های کابینت­ زیادی در آن وجود دارد. این روش کمی زمان­بر است و شما امکان گشتن در همه فروشگاه ­های کابینت­ سازی را ندارید.

  1. معرفی آشنایان:

شاید برای شما هم پیش آمده است که یک محصول یا خدماتی را در منزل فرد دیگری می­ بینید و جذب کیفیت و یا ظاهر آن می ­شوید؛ آدرس طراح و مجری آن را می­ گیرید. پیدا کردن کابینت­کار حرفه­ ای می ­تواند از طریق معرفی دوست و آشنا صورت بگیرد. 

  1. جستجوی اینترنتی:

این روزها بازاریابی از طریق فضای مجازی و سایت­ ها بسیار رونق پیدا کرده است. این شیوه نوین به شما امکان جستجوی کابینت­ کار حرفه ­ای و دیدن نمونه کارهای افراد را می­ دهد. در نتیجه شما به راحتی با دیدن کارهای قبلی کابینت­ کار و پرس و جو در مورد قیمت­ های آن تصمیم می ­گیرید که چه نوع کابینتی را انتخاب کنید.

 

صنایع چوبی افرا
نمونه کارهای افرا چوب
صنایع چوبی افرا

صنایع چوبی افرا
کابینت مدرن آشپزخانه
صنایع چوبی افرا

کلام آخر:

انتخاب یک کابینت کار حرفه ­ای، به شما کمک می­ کند تا برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه خیالتان راحت باشد. اینکه کار اجرای کابینت دلخواه شما در زمان مقرر و با کیفیت بالا تمام شود لذت بخش خواهد بود. برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و یا فروشگاه به شرکت­ های معتبر در زمینه کابینت­ سازی اعتماد کنید.

صنایع چوبی افرا چندین دهه است که در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه فعالیت می­ کند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این مجموعه به پروفایل صنایع چوبی افرا سر بزنید و برای پیدا کردن کابینت ­کار حرفه ­ای با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. 

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه