Chidaneh.com placeholder image

کنسول های دکوراتیو، 10 نمونه جذاب برای منزل شما!

به قلم: سمانه زارعی

کنسول­ها از جمله وسایلی هستند که در چندین سال اخیر مورد توجه افراد برای خرید جهیزیه و یا کسانی که قصد تغییر دکوراسیون دارند قرار گرفته است. در خانه­ های نسبتا کوچک امروزی جایی برای قرار دادن بوفه ­های قدیمی و بزرگ نیست و کنسول­ های دکوراتیو جایگزین مناسبی برای آنهاست. در این مطلب کنسول­ های دکواتیو زیبایی از محصولات گروه مبلمان مدرن ادوا به شما نشان می ­دهیم.

 

chidaneh ad banner

مبلمان مدرن ادوا
کنسول چوبی کد 1376
مبلمان مدرن ادوا

کنسول­ های دکوراتیو، بزرگ باشد یا کوچک؟

یک کنسول بزرگ و جادار می­ تواند به تنهایی نقش چندین میز و بوفه و گنجه را در خانه شما داشته باشد یا می­ توانید یک کنسول کوچک و جمع و جور برای قرار دادن وسایل کوچک و دم دستی داشته باشید. انتخاب میز کنسول دکوراتیو به شرایط فضای منزل شما و کاربرد آن برایتان بستگی دارد.

 

مبلمان مدرن ادوا
کنسول چوب و ایستیل مدرن کد 1325
مبلمان مدرن ادوا

کنسول چوبی مدرن، برای طرفداران محصولات چوبی!

اگر از افرادی هستید که به وسایل چوبی علاقه­ مندید و مبلمان چوبی را ترجیح می ­دهید، یک کنسول چوبی مدرن بسیار مناسب است. با کمی جستجو در نمونه محصولات کنسول با تعداد زیادی کنسول چوبی شیک روبرو می­ شوید. با کمی بررسی و با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین آن را برای خود انتخاب کنید.

 

مبلمان مدرن ادوا
کنسول استیل و چوب کد 1402
مبلمان مدرن ادوا

کنسول چوبی ساده، مناسب یک نشیمن کوچک!

کنسول چوبی می ­تواند در انواع سبک کلاسیک، مدرن، سنتی و یا مینیمال طراحی شود. اگر فکر می­ کنید فضای کمی برای قرار دادن کنسول دارید، یک کنسول چوبی ساده بهتر از کنسول کلاسیک و بزرگ و یا دارای طرح و نقش زیاد است. یک کنسول چوبی ساده در نشیمن منزل می­ تواند جایی برای قرار دادن آینه و وسایل کوچک مانند کتاب و کلید و.. باشد. 

 

مبلمان مدرن ادوا
کنسول استیل کد 1426
مبلمان مدرن ادوا

میز کنسول و آینه مدرن، ست باشند؟

میز کنسول کاربردهای زیادی دارد و بر روی آن و دیوار بالای آن اکسسوری­ های مختلفی قرار داده می ­شود. آینه، وسیله­ ای است که اگر به دنبال جای مناسبی برای آن می­ گردید؛ بالای میز کنسول جای خوبی است. شما می­ توانید میز کنسول و آینه­ ای را انتخاب کنید که در کنار هم هماهنگ باشند و به منزل شما زیبایی ببخشند. یکی از فضاهای مناسب برای میز کنسول و آینه؛ در کنار در ورودی منزل است، در اینصورت زمانی که می­ خواهید از منزل خارج شوید نگران آراستگی ظاهر خود نمی ­شوید!

برای یک میز کنسول مستطیلی شکل، می­توانید آینه گرد و یا مستطیل تهیه کنید. بهتر است اندازه آینه از طول میز کنسول کوچکتر یا هم اندازه باشد. همچنین سبک طراحی میز کنسول و آینه باید متناسب باشد.

 

مبلمان مدرن ادوا
کنسول چوب و استیل کد 1248
مبلمان مدرن ادوا

کنسول­ های دکوراتیو، کدام جنس انتخاب شماست؟

کنسول­ های دکوراتیو در جنس ­های مختلفی مانند؛ چوبی، فلزی، شیشه ­ای و ترکیب چوب و فلز ساخته می­ شوند. هر متریال مزایا و معایب خود را دارد. با توجه به سبک دکوراسیون، هماهنگی با وسایل دیگر منزل، قیمت میز کنسول و سلیقه خود می ­توانید زیباترین کنسول را برای منزل خریداری کنید. امروزه میز و کنسول­ های دکوراتیو چوب و فلزی جزو وسایل پرطرفدار هستند. 

برای اینکه خانه جلوه ­ای لوکس و مجلل داشته باشد؛ می ­توانید به خرید کنسول­ های آینه ­ای و یا استیل فکر کنید. این نوع کنسول­ه ا باعث روشن­تر شدن فضا می­ شوند.

 

مبلمان مدرن ادوا
کنسول کوچک کد 1093
مبلمان مدرن ادوا

کنسول­ دکوراتیو، برای خانه عروس

شاید خرید کنسول برای خانه عروس یکی از قسمت­ های هیجان انگیز خرید جهیزیه باشد. کنسول­ های دکوراتیو سفید رنگ می ­تواند یک انتخاب خوب برای خانه تازه عروس باشد. فضایی مناسب که آینه و شمعدان می ­توانند روی آن قرار بگیرند. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد، شاید نمونه ­های خاص با رنگ­ های متفاوت را بیشتر از کنسول دکوراتیو سفید بپسندید.

 

مبلمان مدرن ادوا
مدل جدید کنسول مدرن نشیمن
مبلمان مدرن ادوا

انواع کنسول ­های دکوراتیو 

کنسول ­ها بر اساس نوع نصب به دو نوع دیواری و زمینی تقسیم می­ شوند. 

کنسول دکوراتیو زمینی: این نوع از کنسول­ ها به دو حالت قرار می­ گیرند. یا مانند میز چهار پایه دارند و بر روی آن قرار می­ گیرند و همچنین برخی از مدل­ های کنسول ممکن است دو پایه در جلوی کنسول داشته باشند و سطح پشتی کنسول به روی دیوار نصب شود. کنسول دکوراتیو زمینی می ­تواند پایه­ های بلند داشته باشد و یا پایه ­های کوتاه که بالای آن کشو و یا کمد قرار می ­گیرد. 

کنسول دکوراتیو دیواری: احتمالا برخی از انواع کنسول دکوراتیو که بر روی دیوار نصب می­ شود دیده ­اید. این نوع کنسول برای خانه ­های کوچک انتخاب خوبی هستند و جای کمتری می­ گیرند. 

کنسول­ های دکوراتیو می­ توانند دارای کمد یا کشو باشند و یا فقط پایه داشته باشند و نقش یک میز کوچک را ایفا کنند. اگر نیاز به فضاهای مجزا برای قرار دادن برخی از وسایل دارید؛ کنسول­ های کشودار کمک زیادی به شما می ­کنند. همچنین برخی از انواع کنسول­ های جدید؛ دارای یک یا دو طبقه کشو هستند و دو طبقه دیگر برای قرار دادن اکسسوری و وسایل تزیینی دارند.

 

مبلمان مدرن ادوا
کنسول چوب سفید کد 1221
مبلمان مدرن ادوا

مبلمان مدرن ادوا
مدل جدید کنسول مدرن نشیمن
مبلمان مدرن ادوا

فضای مناسب برای کنسول ­های دکوراتیو

کنسول را می­ توان در بخش ­های متفاوتی قرار داد. با توجه به میزان استفاده از کنسول و یا صرفا دکوراتیو بودن آن جای مناسب برای کنسول را پیدا کنید.

  • اتاق خواب: میز کنسول می­ تواند نقش میز آرایش را در اتاق خواب داشته باشد. حالا اگر کشویی برای قرار دادن لوازم آرایش داشته باشد؛ کاملا کاربردی خواهد بود.
  • پذیرایی: میز کنسول در پذیرایی علاوه بر اینکه می­تواند یک وسیله دکوراتیو باشد؛ می ­توانید از آن به عنوان جایی برای قرار دادن لوازم پذیرایی از مهمان استفاده کنید.
  • راهرو و ورودی منزل: کنسول را می ­توانید در راهرو منزل استفاده کنید و روبروی آن یک قالیچه زیبا بیندازید. کنسول دکوراتیو وسیله ­ای برای جذابیت فضای راهرو است که وسایل تزیینی کوچک روی آن قرار بگیرد.

 

مبلمان مدرن ادوا
مدل جدید کنسول مدرن نشیمن
مبلمان مدرن ادوا

کنسول دکوراتیو

کلام آخر:

در هنگام خرید و سفارش کنسول دکوراتیو به مواردی مانند: هماهنگی با مبلمان منزل، ابعاد و اندازه کنسول، مساحت فضا، جنس کنسول و طرح و رنگ آن توجه کنید. با خرید کنسول دکوراتیو با کیفیت از یک فروشگاه معتبر خیالتان راحت است.

مجموعه مبلمان مدرن ادوا در زمینه طراحی و عرضه انواع مبلمان مدرن فعالیت می ­کند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه به پروفایل مبلمان مدرن ادوا سر بزنید و برای سفارش محصولات با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه