Chidaneh.com placeholder image

کابینت پلی اورتان، نمونه پروژه اجرا شده همراه با توضیحات

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از ارکان اساسی در آشپزخانه، کابینت‌ها هستند. معمولا معضلی که در خانه‌ها وجود دارد این است که رنگ بیرونی کابینت‌های آشپزخانه دچار خدشه نشود و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. کابینت‌های پلی اورتان این نگرانی را به خوبی برطرف می‌کنند. کابینت‌هایی چوبی از جنس MDF که با رنگ پلی‌ ا‌ورتان عمرشان بیشتر می‌شود و همچنین این رنگ جلوه خاصی به کابینت‌های کهنه و قدیمی می‌دهد. در ادامه با صنایع چوبی افرا همراه خواهیم بود تا با این مدل کابینت و اجرای آن بیشتر آشنا شویم.

سرویس خواب بالسا

کابینت پلی اورتان چیست؟

این مدل کابینت که با نام پلی اورتان شناخته می‌شود، همان کابینت ام دی اف است که با روکشی از رنگ پلی اورتان پوشیده شده است. رنگ پلی اورتان با ترکیبی از رزین و ماده‌ای سخت کننده برای تثبیت رنگ آن ساخته شده است که مقاومت در برابر آب و مواد شوینده را چند برابر بالاتر می‌برد. همچنین کابینت پلی اورتان، در مقابل خط و خش؛ کم‌ترین آسیب پذیری را دارد و به همین دلیل یکی از بهترین انواع جنس کابینت است که برای اجرا در آشپزخانه‌های سبک نئوکلاسیک یا انزو بسیار گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

صنایع چوبی افرا
طراحی و ساخت کابینت نئوکلاسیک سفید
صنایع چوبی افرا

صنایع چوبی افرا
طراحی و ساخت کابینت نئوکلاسیک سفید
صنایع چوبی افرا

مزایای کابینت پلی اورتان

علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم، از دیگر مزایای کابینت پلی اورتان می‌توان اشاره کرد به:

  • کیفیت و ماندگاری رنگ آن
  • سریع خشک شدن آن
  • مقاوم در برابر اشعه UV و رطوبت
  • بهترین محافظ برای سطوح چوبی
  • تنوع رنگی متنوع و بالا

اجرای کابینت پلی اورتان

در ویدیویی که پیش از این مشاهده کردید، صنایع چوب افرا، طراحی و اجرای این پروژه ر‌ا انجام دادند که به گفته کارفرمای پروژه، سرعت در اجرای کابینت، توجه به جزئیات همراه با کیفیت و همچنین قیمت مناسب، دلیل انتخاب کابینت پلی اورتان برای این آشپزخانه بوده است. یکی از ویژگی‌های مهم مجموعه افرا، مشاوره قبل از اجرای کار است که با توجه به دیدگاه به روز و پروژه‌های متنوعی که در سبک‌های مختلف انجام داده‌اند، بهترین پیشنهاد را برای کارفارما ارائه می‌دهند.

 

اگر می‌خواهید اطلاعات بیش‌تری درباره کابینت پلی اورتان و اجرای آن در آشپزخانه خود کسب کنید، از پروفایل مجموعه صنایع چوبی افرا در چیدانه دیدن کنید. 

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه