Chidaneh.com placeholder image

انواع کلیدهای هوشمند برای خانه‌های امروزی

به قلم: تحریریه چیدانه

در عصر حاضر و با توجه به پیشرفت همه روزه تکنولوژی ابزارهای مختلفی برای راحتی ما فراهم شده است. یکی از پراستفاده‌ترین ابزارها در شبانه‌روز برای تمامی افراد، کلیدها و پریزهای برق است که با آن سروکار دارند. در راستای هوشمندسازی المان‌های مختلف  که در سالیان اخیر رواج بیشتری داشته، کلیدها و پریزهای هوشمند به بازار عرضه شده‌اند تا به طور کلی در عین داشتن ابزاری با طراحی مدرن، از خستگی ناشی از رفت و آمد به خصوص در مواقع خستگی جلوگیری شود. در ادامه با همراهی خانه هوشمند نستک، جزییات این کلیدا و پریزهای هوشمند را بررسی خواهیم کرد و از مدل‌های متنوع آن دیدن می‌کنیم.

تابلو فرش ریحان

کلید و پریز هوشمند چیست؟

این روزها با توجه به ورود تکنولوژی در طراحی دکوراسیون داخلی و بحث هوشمند سازی ساختمان، کلید و پریزها نیز از این موضوع بی بهره نماندند. کلیدهای هوشمند، معروف به کلیدهای لمسی به واسطه‌ی قابلیت‌های متنوع و خاص‌شان، می‌توانند جایگزین مناسبی برای کلیدهای متداول برق باشند. با توجه به اینکه میزان روشنایی هر فضا مهم‌ترین فاکتور در دکوراسیون داخلی است، باید در انتخاب آن دقت کنیم. انواع کلیدهای هوشمند این امکان را می‌دهند تا شدت روشنایی در طول روز و یا شب، قابل کنتزل باشد و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

مطالب مرتبط: به چه ساختمانی خانه هوشمند می گویند؟

خانه هوشمند نستک
کلید کنترل روشنایی لمسی هوشمند
خانه هوشمند نستک

خانه هوشمند نستک
کلید کنترل روشنایی لمسی با طراحی خاص
خانه هوشمند نستک

نحوه کار با انواع کلیدهای هوشمند

این کلیدهای لمسی با قابلیت هوشمند سازی، از طریق ریموت و نرم افزار موبایل کنترل می‌شوند. هم در داخل خانه و هم از طریق اینترنت از هر کجا قابل ردیابی و کنترل هستند. تنوع این کلیدها، از یک پل تا 4 پل در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی است. همچنین امکان کنترل پرده‌ها، لامپ‌ها، سیستم برودتی، سیستم صوتی، شاسی زنگ خارج از واحد و قابلیت اجرای برنامه از پیش تعیین شده‌ی دیمر برای لامپ‌های محیطی هم وجود دارد. 

کلیدهای هوشمند در رنگ‌های متنوع

خرید انواع کلیدهای هوشمند جدید

نستک، تولید کننده انواع کلید و پریزهای مدرن تا هوشمند است که محصولات این شرکت در بازار ایران، به عنوان برند کلیدهای لمسی استاندارد که در پروژه‌های هوشمندسازی لوکس استفاده می‌شود، شناخته شده است. 

کلیدهای هوشمند مکانیکال با چند پل

همچنین از دیگر محصولات نستک می‌توان به کلید و پریزهای مکانیکال اشاره کرد که کاملا تولید همین مجموعه است و تنوع آن‌ها به صورت کادرهای 1 تا 4 خانه طراحی شده است. این محصولات در مدل‌های صدفی، مات، پِلَکسی گِلَس و شیشه‌ی طبیعی (کریستال) در رنگ‌های سفید، مشکی و همینطور طلایی تولید می‌شوند. برای دیدن نمونه کلیدهای هوشمند جدید از پروفایل خانه هوشمند نستک در چیدانه دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه