Chidaneh.com placeholder image

سفارش ساخت لوازم چوبی منزل با این مجموعه درجه1

به قلم: مهشید بختیاری

یکی از چالش‌های بحث‌برانگیزی که اغلب دکوراتورها در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند ایجاد دکوراسیونی گرم و صمیمی و درعین حال زیبا و دلنشین است، به خصوص اگر در آپارتمان‌های کوچک و نقلی ساکن باشید و فضای مانور زیادی برای دیزاین داخلی در اختیار نباشد. چوب همان عنصر راهگشای دکوراتورهای ماهر است و لوازم چوبی هم شما را به طبیعت وصل می‌کنند و هم از لحاظ جذابیت ظاهری چیزی برای چیدمان خانه شما کم نمی‌گذارند. به همین خاطر در بازار داغ معماری داخلی شاهد افزایش عجیبی در سفارش ساخت لوازم چوبی هستیم. در این مقاله از چیدانه به کمک کارشناسان مجموعه صنایع چوبی فاطمی شما را با انواع اسباب و وسایل چوبی قابل استفاده در دکوراسیون آشنا می‌کنیم و نیم‌نگاهی هم به مزایای لوازم چوبی سفارشی خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید.

صنایع چوبی فاطمی
کنسول S
صنایع چوبی فاطمی

قالیشویی ادیب

چرا چوب؟ …

در پاسخ به این سوال که چرا بهتر است در لوازم خانه و اکسسوری‌های خانه از چوب استفاده کنیم لیست مفصل و بلندبالایی وجود دارد که ما در اینجا به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم.

دوام

چوب متریالی سرسخت و مقاوم است. کسانی که از لوازم خود انتظار طول عمر بالا دارند چوب می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. بنابراین وسایل چوبی ارزش این را دارند که برایشان هزینه کنید زیرا شما را از دردسرهای تعمیر و نگهداری راحت می‌کنند و اگر گاه به گاه با نظافت و پولیش‌کاری و روغن‌کاری دستی به سر و روی آن‌ها بکشید دیگر کاری به کارتان ندارند و ارزش خود را سالهای سال حفظ می‌کنند.

صنایع چوبی فاطمی
کنسول کلاسیک
صنایع چوبی فاطمی

جذابیت ظاهری

پتانسیل چوب بسیار بالاست. فرقی نمی‌کند تیره باشد یا روشن و یا از چه نوع درختی تهیه شده باشد، در هر صورت وقار و متانت خاصی به فضای شما می‌بخشد و اگر به دست یک صنعتگر حرفه‌ای و کاربلد ساخته شده باشد زیبایی دکوراسیون داخلی منزلتان را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از طراحان ماهر در محوطه‌سازی و حتی نمای بیرونی ساختمان‌ها هم از چوب استفاده می‌کنند. به خصوص اگر در یک بلوک آپارتمانی پرتراکم زندگی کنید حتما دوست دارید حس زیبای طبیعت را به خانه بیاورید.

همه‌کاره بودن!

یکی از خواص جالب چوب این است که در هر سبک دکوراسیونی جذاب و فوق‌العاده به نظر می‌رسد. برخی از متریال‌ها و مواد مختص یک مدل چیدمان خاص هستند، مثلا فلز و لوازم فلزی در دکوراسیون روستیک تقریبا جایی ندارند و در دکورهای صنعتی کاربردی‌ترند، اما چوب با هر مدل چیدمانی به راحتی ست می‌شود و اساسا ماده‌ای منعطف و تطبیق‌پذیر است.

صنایع چوبی فاطمی
جاکفشی نشیمنی
صنایع چوبی فاطمی

سازگاری با محیط زیست

چوب از دل طبیعت آمده است و طبیعت می‌تواند زاده خودش را مجددا بازیافت کند. به همین دلیل است که اگر پس از سال‌های سال عمر مفید لوازم چوبی تمام شود بهیچ عنوان طبیعت را تهدید نخواهند کرد، زیرا در طبیعت تجزیه می‌شوند و به اشکال دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

تنوع

تنوع ظاهری چوب از لحاظ طرح و بافت و طیف رنگی بسیار گسترده و حیرت‌انگیز است. مبلمانی که از چوب گردو ساخته می‌شود از لحاظ بصری بسیار متفاوت است از مبلمانی که با چوب افرا یا توسکا و بلوط تولید شده باشد. یک تولیدکننده خلاق می‌تواند با دخالت دادن سلیقه شخصی خودش و شما لوازمی چوبی تولید کند که به طرزی جادویی متنوع و گوناگون است. 

صنایع چوبی فاطمی
دراور رگالی
صنایع چوبی فاطمی

سفارش ساخت لوازم چوبی؛ کاربرد چوب در دکوراسیون

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید لوازم منزل دوست داشته باشید که یک دکوراتور یا متخصص را کنار خود داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین و خوش‌جنس‌ترین لوازم را انتخاب کنید. ما به شما یاد می‌دهیم که هنگام خریدن لوازم چوبی چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید در نهایت خریدی دلچسب داشته باشید.

میزهای جلومبلی و عسلی چوبی

اگر گشتی در اینترنت بزنید طرح‌های خلاقانه و جالبی از میزهای جلومبلی و عسلی می‌بینید که با وجود این که کوچک و جمع و جور هستند اما خیلی بدردبخور و کاربردی‌اند. شما می‌توانید لوازم دکوراتیو و اکسسوری‌های تزئینی خود را روی آن‌ها بچینید و یا با آن‌ها از مهمانانتان پذیرایی کنید. قرار دادن چند کتاب و مجله روی یک عسلی چوبی که در کنار یک کاناپه تکی قرار دارد هم ایده بسیار خوبی است و می‌تواند یک گوشه دنج را برایتان فراهم کند تا با آرامش خاطر به مطالعه بپردازید.

صنایع چوبی فاطمی
میزوسط روستیک چوب گردو
صنایع چوبی فاطمی

کنسول چوبی

میز کنسول از آن دسته لوازم دکوری شیک است که حسابی روی بورس افتاده و به لطف طرح‌های متنوع و جذابی که دارد، هم خودش به زیبایی خانه شما می‌افزاید و هم می‌تواند نمایشگاهی از اشیاء گران‌قیمت و تزئینی شما باشد. اگر گشتی در بازار بزنید به مدل‌های متفاوتی از میزهای کنسول و آینه‌های ست با آن برمی‌خورید. به لطف طراحان خلاق حوزه لوازم خانگی مدل‌ها بسیار متنوع‌اند و اگر به قصد خرید رفته باشید احتمالا دست خالی به خانه بازنخواهید گشت، اما در صورتی که هیچکدام از طرح‌ها به دلتان نچسبید و اصطلاحا چشمتان را نگرفت می‌توانید به گزینه سفارش ساخت لوازم چوبی هم فکر کنید. در این صورت با پیدا کردن یک تولیدکننده خوشنام و معتبر طرح دلخواهتان را برای طراح به طور دقیق توضیح می‌دهید و محصول موردنظرتان را تحویل می‌گیرید.

صنایع چوبی فاطمی
میز کنسول طوسی رنگ
صنایع چوبی فاطمی

میز تحریر و میز ناهارخوری چوبی

میزهایی مانند میز تحریر و میز ناهارخوری این روزها دیگر تقریبا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. اکثر خانواده‌ها برای تهیه میزهای خود متریال چوب را انتخاب می‌کنند زیرا زیبایی و دوام و کارایی یک میز چوبی با یک میز فلزی یا پلاستیکی اصلا قابل قیاس نیست. مطالعه، درس خواندن، کار کردن، نوشتن، سرو غذا  و … همگی به آرامش و امنیت خاطر نیاز دارند و چوب این فضای مطلوب را برای شما فراهم می‌کند. اگر از طرفداران فنگ‌شویی باشید حتما می‌دانید که در قواعد فنگ‌شویی چوب مایه آرامش و تسلی خاطر است و اضطراب و تشویش را از شما دور خواهد کرد.

صنایع چوبی فاطمی
میزتحریر مدرن
صنایع چوبی فاطمی

مبلمان چوبی

مبلمان وسیله‌ای است که نمی‌توانید زود به زود آن را تعویض کنید، بنابراین در خرید مبلمان خانه باید دقیق و وسواسی باشید. دوام و زیبایی و کیفیت و حس «ارگانیک» بودن چوب دلایلی هستند برای این که بسیاری از خانواده‌ها برای مبلمان منزلشان از متریال چوب استقبال کنند. البته فقط چوب‌های خاصی هستند که برای تولید مبلمان استفاده می‌شوند، مثلا معمولا در ساخت مبلمان ارزان‌قیمت و کم‌کیفیت‌تر از چوب‌های کاج و صنوبر استفاده می‌کنند و خرید این مدل مبلمان خیلی هم عاقلانه نیست، زیرا بافت و طبیعت این چوب‌ها نرم است و ممکن است به راحتی ترک بخورند و بشکنند.

صنایع چوبی فاطمی
میز وسط
صنایع چوبی فاطمی

کتابخانه چوبی

این روزها دیگر کتابخانه فقط وسیله‌ای برای چیدن کتاب نیست. با توجه به مدل‌های جالب و متنوعی که طراحان خلاق به تولید آن‌ها پرداخته‌اند کتابخانه دیگر به المانی دکوراتیو تبدیل شده و می‌تواند ویترینی باشد که در آن وسایل تزئینی خود را بچینید و در معرض نمایش بگذارید. کتاب‌ها و مجلات، مجسمه‌های زیبا، قاب عکس و گلدان و شمع و بسیاری از لوازم دکوری دیگر می‌توانند در  کتابخانه چوبی شما جا خوش کنند و به فضای خانه زیبایی دوچندانی ببخشند. البته کتابخانه از آن دسته اقلام است که اگر مدل‌های شیک و متنوع آن را در سایت‌های مختلف ببینید حتما به داشتن یکی از آن‌ها وسوسه خواهید شد و به احتمال زیاد نمونه آماده آن را در مغازه‌ها پیدا نخواهید کرد. بنابراین در این موقعیت‌ها بهترین تصمیم سفارش ساخت لوازم چوبی است.

صنایع چوبی فاطمی
مدل كتابخانه چوبی خانگی
صنایع چوبی فاطمی

صنایع چوبی فاطمی
مدل كتابخانه چوبی سبز
صنایع چوبی فاطمی

مزایای سفارش ساخت لوازم چوبی

چوب و وسایل چوبی عاشقان فراوانی دارند. شاید از بین تمام متریال‌ها و مصالح مورد استفاده در طراحی داخلی چوب عنصری همه‌پسند است. به همین خاطر است که بسیاری از نجاران ماهر و صنعتگران حرفه‌ای درصدد آن برآمدند تا با قبئل سفارش ساخت لوازم چوبی محصولی شکیل‌تر از کالاهای چوبی بازاری به مشتری عرضه کنند، محصولی که تماما باب میل مشتری باشد و تمام جزئیات با ذوق و سلیقه او طراحی شوند.

صنایع چوبی فاطمی
میزTV کلاسیک
صنایع چوبی فاطمی

لوازم چوبی در چیدمان‌های مختلف به اشکال متفاوتی به کار می‌روند. مثلا طرفداران سبک کلاسیک از وسایل چوبی تراش‌خورده و پرنقش و نگار با حکاکی‌های شلوغ و پیچیده استقبال می‌کنند. برعکس، دوستداران سبک مدرن و مینیمال چوب را در ساده‌ترین شکل ممکن زیبا می‌بینند و افرادی که سبک روستیک یا همان روستایی را می‌پسندند به کار بردن چوب به همان شکل بکر و طبیعی خودش بیشتر به مذاقشان خوش می‌آید. البته که چوب در هر شکل و شمایل و هیاتی زیبا و مسحورکننده است و به فضای شما گرما و حرارت می‌بخشد، اما این شمایید که باید سلیقه خود را در مدل و سبک دکوراسیون اعمال کنید. در این شرایط چه چیزی بهتر از این که یک مجموعه فعال و حرفه‌ای دقیقا همان چیزی را برایتان بسازند که در ذهنتان تصویرسازی کرده‌اید و شما را از دردسرهای گشت و گذار در بازار و رفت و آمدهای طولانی و خسته‌کننده خلاص کنند؟

صنایع چوبی فاطمی
میز تلویزیون چوبی ساده جدید
صنایع چوبی فاطمی

مزیت دیگر سفارش ساخت لوازم چوبی این است که شما می‌توانید محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید و دستتان برای سفارش لوازم موردعلاقه و ایده‌آلتان باز باشد و به خرید وسیله‌ای کمتر از حد تصورات خود رضایت ندهید. مثلا می‌توانید ژورنال‌های خارجی را بگردید و آن مدل‌هایی را که مطمئنید نمی‌توانید در فروشگاه‌ها و بازارهای داخلی پیدا کنید به یک مجموعه معتبر سفارش بدهید تا برایتان بسازند.

خیلی‌ها دوست ندارند محصولات روتین و تکراری بازار را خریداری کنند و محصولاتی که در بسیاری از خانه‌ها یافت می‌شود دلشان را می‌زند و به همین دلیل به خرید از بازارهای خارجی رو می‌آورند. در حالی که راهی آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از این کار وجود دارد. سفارش ساخت لوازم چوبی به شما این امتیاز را می‌دهد که خاص باشید و در چیدن دکوراسیون سبک منحصربفرد خودتان را پیاده کنید. 

صنایع چوبی فاطمی
تخت‌ کلاسیک
صنایع چوبی فاطمی

نکته دیگر این است که در یک دکوراسیون هارمونیک و هماهنگ همه لوازم باید از لحاظ طرح و رنگ و سبک ساخت با یکدیگر همخوانی داشته باشند. مثلا شما نمی‌توانید در یک دکوراسیون شلوغ و کلاسیک مبلمانی مدرن و مینیمال قرار بدهید، این ناهماهنگی به زیبایی تم خانه شما آسیب خواهد زد. حالا تصور کنید که قصد دارید مبلمان چوبی و میز جلومبلی و عسلی‌های خانه را عوض کنید و دستی به سر و روی ظاهر منزلتان بکشید، چقدر باید بگردید تا وسایلی را پیدا کنید که به مابقی دکوراسیون شما بیاید و روی هم رفته فضایی دلنشین و مطلوب ایجاد کند؟ این در حالی است که باید از خوش‌کیفیت بودن جنس چوب و پارچه و تشک و طرز ساخت و اتصالات مبلمانی که خریداری می‌کنید مطمئن باشید. اینجاست که سفارش ساخت لوازم چوبی به کمکتان می‌آید.

ضمن این که تولیدکنندگان لوازم چوبی سالهای سال است که در این زمینه تخصص دارند و می‌توانند هنگام سفارش ساخت لوازم چوبی شما را راهنمایی کنند تا در نهایت محصولی خوش‌جنس و خوش‌ظاهر و خاص به دستتان برسد.

صنایع چوبی فاطمی
کنسول کلاسیک
صنایع چوبی فاطمی

سفارش ساخت لوازم چوبی

کلام آخر

همه ما دوست داریم منحصربفرد باشیم و سبک دکوراسیون خاص و انحصاری خودمان را داشته باشیم و منزلمان را با وسایلی بچینیم که در هر خانه‌ای پیدا نمی‌شود. سفارش ساخت لوازم چوبی به شما این امکان را می‌دهد که با شکیل‌ترین و خوش‌کیفیت‌ترین اسباب و وسایل، دکوراسیونی برجسته و متفاوت بسازید. اگر هنوز مجموعه‌ای را نمی‌شناسید که سفارشاتتان را دقیقا مطابق با سلیقه شما بسازد ما به شما معرفی می‌کنیم:

صنایع چوبی البرز با بیش از 10 سال تجربه در زمینه لوازم چوبی با استفاده از متریال درجه یک و نیروی کار متخصص شما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. شما می‌توانید نمونه‌کارهای این برند را در صفحه پروفایل صنایع چوبی فاطمی مشاهده کنید و سفارشات خود را از همین طریق ثبت بفرمایید. 

 

همچنین در چیدانه بخوانید:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه