Chidaneh.com placeholder image

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

به قلم: مژگان احمدی

پسران نوجوان دوران خاصی از زندگی خود را سپری می‌کنند و ایده‌آل‌های آن‌ها در این سنین با سایر افراد تفاوت زیادی دارد. در نتیجه والدین حتی در خرید سرویس خواب نیز باید وسواس خاصی به‌ خرج دهند. موارد متعددی وجود دارد که هنگام انتخاب سرویس خواب مناسب برای نوجوان پسر خود باید به آن دقت نمود، اما توجه به مدل سرویس از اهمیت بالاتری برخوردار است. 
در ادامه به معرفی 4 مدل سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید خواهیم پرداخت تا با آسودگی خیال مدل مناسب برای فرزند خود را پیدا کنید. البته در نظر داشته باشید که این سرویس‌ها نظر نوجوانان دختر را نیز جلب نموده و تنها مخصوص پسران نمی‌باشد.

آرناپالاس
بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

معرفی سرویس تخت خواب فراری

اگر به دنبال یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های سرویس خواب نوجوان هستید، بدون شک مدل فراری می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده برای شما و نوجوانتان محسوب شود. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این سرویس خواب خصوصاً برای نوجوانان پسری که علاقه خاصی به ماشین‌سواری دارند، می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل محسوب شود. 

چوب و هنر
بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

این محصول را می‌توان در دسته تخت ‌خواب‌های فانتزی قرار داد که از نظر امکانات خواب فول آپشن محسوب می‌شوند. طراحی این سرویس تخت خواب توسط برند بالسا به گونه‌ای است که نوجوان پسر شما تنها با یک فشار ریموت کنترل بتواند چراغ‌های فراری خود را روشن و خاموش کند. این ویژگی خصوصاً در شب‌ها برای کودک یا نوجوان شما بسیار جالب توجه و جذاب خواهد بود و می‌تواند محیطی خیالی و رویاپردازانه‌ای را برای او ایجاد کند.

از دیگر ویژگی‌های برتر این سرویس خواب لوکس می‌توانیم به حالت استاندارد و رنگ قرمز آن اشاره کنیم که کاملاً متناسب با روحیه نوجوان پرشور شما خواهد بود. اما این تمام آن چیزی نیست که می‌توانید از سرویس خواب فراری بالسا انتظار داشته باشید.

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

کودک شما برای داشتن یک خواب راحت و شاهانه به محیطی مجهز نیاز دارد. به همین دلیل است که طراحان بالسا بالشتک‌های داخلی چرمی را طراحی کرده‌اند که ترکیب جذاب این سرویس خواب را تکمیل می‌کند.

استفاده از این بالشتک‌ها باعث ایجاد فضایی نرم و راحت در سطح درونی تخت‌خواب خواهد شد که در تنظیم بهتر خواب فرد بسیار کمک کننده است. اما وجه تفاوت این سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید با نمونه‌های معمولی در بازار قابلیت استفاده از رادیوی usb)) خور است که می‌تواند در این دوران که تکنولوژی حرف اول را می‌زند، برای نوجوان شما یک قابلیت هیجان‌انگیز محسوب شود. ناگفته نماند که بدنه این محصول کاملاً ضد آب است. از متعلقات دیگر این سرویس خواب می‌توان به کمد دو درب و سه درب، میزتحریر، کتابخانه و دراور پمپ بنزینی اشاره کرد.

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

سرویس خواب نوجوان مدرن کارن

روحیه بسیاری از نوجوانان امروزی با فرهنگ مدرن و مینیمال شهری عجین شده است. البته باید در نظر داشته باشید که طراحی این سرویس خواب بی‌نظیر باید با ظاهر و چیدمان اتاق کودک شما هماهنگ باشد تا بتواند جذابیت فوق‌العاده خود را به رخ بکشد. مدل تخت خواب پسرانه جوان کارن بهترین انتخاب برای سخت‌پسندان و کسانی است که به طراحی تخت توجه ویژه‌ای دارند. 

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

از ویژگی‌های بارز این سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید می‌توانیم به استاندارد بودن ابعاد و سایز آن اشاره کنیم. از آنجایی که طراحی این تخت‌ خواب بر اساس برترین روش‌های روز دنیا انجام شده است، پس نه‌ تنها می‌توانید از لحاظ ظاهری و ابعادی نسبت به خرید این محصول اطمینان حاصل کنید، بلکه حتی کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن نیز رضایت کامل شما را به دنبال خواهد داشت.

با یک نگاه به جدیدترین سرویس خواب نوجوان پسرانه کارن متوجه حالت منحنی آن خواهید شد که در عین ساده بودن بسیار مدرن و جذاب است و می‌تواند دل هر بیننده‌ای را برباید. آنچه این سرویس را منحصربه‌فرد می‌کند ترکیب رنگ چوب‌های به‌کار رفته در آن است. 

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

رنگ کرم خنثی در کنار رنگ قهوه‌ای گرم چوب تخت خواب کارن، هنرمندی طراحان بی‌نظیر آن را به رخ می‌کشد. در نهایت کیفیت بالشتک‌های تعبیه شده در این مدل تخت خواب پسرانه جوان که با پارچه ترک اعلاء روکش شده است، جذابیت این سرویس را تکمیل خواهد کرد. از متعلقات دیگر این سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید می‌توان به کمد دو درب و سه درب، میزتحریر، کتابخانه، دراور لباس و آینه قدی اشاره کرد. همانطور که گفته شد این سرویس خواب، توسط نوجوانان و جوانان دختر نیز خریداری شده است.

سرویس تخت خواب نوجوان بلوط

از دیگر محصولات پرفروش بازار می‌توانیم به سرویس تخت خواب بلوط بالسا اشاره کنیم که برگرفته از چوب به کار رفته در این محصول است. طراحی اروپایی و کلاسیک این مدل تخت خواب، بهترین گزینه برای خاص‌پسندان است. چوب به کار رفته در این سرویس خواب نوجوان تلفیقی از هنر، جذابیت و تازگی است و می‌تواند تا سال‌ها یک محیط مناسب برای خواب راحت فرزند شما محسوب شود.

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

از ویژگی‌های بی‌نظیر چوب بلوط می‌توانیم به مقاومت بالای آن در برابر سایش، مقاومت در برابر پوسیدگی، تحمل رطوبت بالا و عدم تغییر ظاهر در تغییرات دمایی متعدد اشاره کنیم. به همین دلیل است که محصولات تولید شده از بلوط، به ویژه سرویس خواب عمر و ماندگاری بالایی دارند. از متعلقات دیگر سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید بلوط می‌توان به کمد دو درب و سه درب، میز آرایش، میزتحریر، کتابخانه، دراور لباس و آینه قدی اشاره کرد.

سرویس خواب نوجوان مارشال

سرویس تخت خواب مارشال دیگر مدل سرویس خواب پسرانه نوجوان برند بالسا است که مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد. این مدل به عنوان جدیدترین سرویس خواب نوجوان پسرانه در رده ماشین‌های مسابقه‌ای قرار می‌گیرد. بنابراین اگر پسر نوجوان شما به سری تخت خواب‌های ماشینی علاقه خاصی دارد، می‌توانید علاوه بر مدل فراری به سرویس خواب مارشال هم فکر کنید.

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

تخت ماشین مسابقه‌ای مارشال یک تخت نوجوان طراحی شده به شکل ماشین است که در عین زیبایی، استحکام و پایداری زیادی دارد. چندین مزیت متعدد برای این سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ایجاد محیط خوابی راحت اشاره کنیم.

بهترین مدل های سرویس خواب نوجوان پسرانه جدید

لبه‌های کناری این تخت فوق‌العاده زیبا به شکلی طراحی شده است که از افتادن نوجوان از تخت هنگام خواب سنگین جلوگیری کند. یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول که محبوبیت آن را در بین خریداران بیشتر کرده است، درهای باز شونده تخت ماشینی مارشال است. البته ناگفته نماند که این سرویس خواب ماشین مسابقه‌ای دقیقاً مانند نوع فراری به چند چراغ، بالشتک چرم و رادیو مجهز است که می‌تواند یک محصول تمام عیار برای فرزند پسر شما محسوب شود. 

بهترین سرویس خواب نوجوان را از کجا بخریم؟

برای خرید یک سرویس خواب مناسب فرزند خود باید به موارد متعددی توجه کنید. همان‌طور که می‌دانید نوجوانی سن حساسی است، به همین دلیل هنگام خرید سرویس خواب باید علایق فرزند خود را مورد توجه قرار دهید. برند بالسا با در نظر گرفتن نیاز و علایق نوجوانان به طراحی و تولید محصولات متنوعی از سرویس خواب نوجوان نموده است.

پس اگر قصد خرید یک محصول باکیفیت را دارید، چیزی که کاملاً مطابق با سلیقه شما باشد و در عین حال بتواند نیازهای فرزند شما را برطرف کند، می‌توانید خرید خود را از بهترین برند تولید سرویس خواب در ایران انجام دهید. طراحی مدرن، تنوع تولیدات، کیفیت رقابتی و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های سرویس تخت خواب بالسا در بازار ایران است.

مطالب پیشنهادی بیشتر:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه