Chidaneh.com placeholder image

بالسا، بهترین تولید کننده سرویس خواب نوزاد و نوجوان در ایران

به قلم: مژگان احمدی

قطعاً تا به حال درباره اهمیت خواب تاثیرات منفی کمبود خواب شنیده‌اید. تجربه یک خواب راحت در طول شب می‌تواند به راحتی یک روز شاد و پر انرژی برای شما بسازد. همان‌طور که خواب خوب و باکیفیت برای افراد بزرگسال اهمیت دارد، کودکان و به ویژه نوزادان نیز می‌توانند از کم خوابی و بی خوابی رنج ببرند. اما چگونه می‌توان شرایط یک خواب خوب و راحت را برای کودک ایجاد کرد؟

قطعا چیدمان اتاق خوابی که نوزاد شما در آن می‌خوابد، در کیفیت خواب او موثر است. اتاق خواب باید به گونه ای باشد که بتواند احساس آرامش و امنیت را برای کودک فراهم کند. اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق فرزند خود هستید، با مطالعه این مطلب از طریق آشنایی با برند بالسا به‌ عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید سرویس خواب نوزاد، می‌توانید دکوراسیون اتاق فرزندتان را به شکل دلخواه خود در آورید. 

چوب و هنر

بالسا؛ برند تخصصی تولید کننده سرویس خواب کودک و نوجوان

بالسا یکی از مطرح‌ترین برندهای فعال در تولید سرویس خواب نوزاد و کودک است که با چندین سال سابقه کار در این زمینه توانسته است ضمن حفظ و افزایش کیفیت محصولات و همچنین رعایت استانداردهای ملی و فراملی در طراحی و ساخت آن‌ها جایگاه ماندگاری در بازار به دست آورد. در حال حاضر علاوه بر امکان خرید حضوری در 11 شعبه فعال در تهران و 20 شعبه در شهرستان‌ها، کاربران می‌توانند از طریق سایت نیز به مشاهده و خرید محصولات بپردازند.

در برند ایرانی بالسا 0 تا 100 طراحی و ساخت تمامی سرویس خواب‌ها توسط کارشناسان ایرانی و بر اساس دانش و مهارت ملی انجام می‌شود. تمام تلاش کارشناسان در بالسا این است که بتوانند مطابق با استانداردهای روز دنیا محصولات و قطعاتی را تولید کنند که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا در شأن مصرف کننده ایرانی باشد.

بالسا علاوه بر اینکه تولید کننده سرویس خواب نوزاد و نوجوان است، در زمینه تولید انواع دیگری از سرویس خواب مانند سرویس‌های تک نفره و دو نفره نیز فعالیت دارد. به نوعی می‌توان گفت تولید تخت و کمد کودک تنها یکی از زمینه‌های کاری این برند است. 

برند ایرانی بالسا، همراه با شما در نوزادی فرزندتان

در تولید سرویس خواب نوزاد، طراحی و ساخت باید به گونه‌ای باشد که نوزاد در دو سال ابتدایی زندگی خود بتواند به راحتی در تخت جابجا شود؛ چه در خواب و چه در هنگام بازی! با توجه به رشد سریع کودکان سرویس خواب‌های نوزادی معمولاً پس از دو سالگی بدون کاربرد هستند و باید تعویض شوند. اما بالسا در طراحی سرویس خواب‌های نوزادی به این موضوع توجه ویژه‌ای نموده است.

در برخی از محصولات نوزادی بالسا امکان تغییر حالت از تخت نوزادی به تخت نوجوان وجود دارد. بنابراین دیگر نیاز به خرید مجدد تخت و تعویض سرویس خواب نیست. بالسا یکی از قدیمی‌ترین برندهای تخصصی در تولید سرویس خواب کودک و نوجوان است که طی سال‌ها تجربه با حفظ و ارتقا کیفیت محصولات خود، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است.

بالسا با تولید تخت و کمد کودک همراه شماست. در ادامه چند نمونه از محصولات این برند را به شما معرفی خواهیم کرد:

سرویس خواب نوزاد لیدوما

سرویس خواب لیدوما با شباهت بسیار زیادی به سرویس‌های گلوریا و ویکتوریا از برند بالسا طراحی و تولید شده است و سبک کلاسیک را در عین سادگی به اتاق فرزند شما هدیه می‌کند. سادگی بی نظیر این سرویس خواب نوزاد و همچنین تک رنگ بودن آن، از ایجاد هرگونه شلوغی در اتاق جلوگیری می‌کند در نتیجه شما می‌توانید با ذهنی آرام به بازی با کودک خود بپردازید. سبک کلاسیک و ویژه این سرویس، خواب راحت را برای فرزند شما به ارمغان می‌آورد. تهیه سرویس خواب نوزاد لیدوما جلوه بخش سادگی و اصالت در اتاق فرزند شما خواهد بود.

سرویس خواب کودک و نوجوان فراری

سرویس خواب مدل فراری از برند بالسا را هم در محصولات خواب کودک و هم نوجوان می‌توان دسته بندی کرد. طراحی ویژه و خاص این سرویس خواب شور و هیجان کودکی را در هنگام فعالیت روزانه برای کودک شما چند برابر می‌کند. از طرفی  سرویس خواب فراری توجه هر نوجوان علاقه مند به ماشین را جلب می‌کند. 

از جمله ویژگی‌های این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه ضد آب و مقاوم
  • مجهز به رادیو USB خور
  • مجهز به چراغ‌های نورانی و رنگی (دارای ریموت)

سرویس خواب کودک مدل والریا

سرویس خواب والریا یکی از بهترین طراحی‌های ممکن توسط برند بالسا است که می‌تواند جذابیت منحصر به فردی را به اتاق فرزند شما اضافه کند. این سرویس خواب شامل یک کمد دو درب، تخت خواب و میز تعویض همراه با شلف می‌باشد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد سرویس خواب نوزاد والریا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • این سرویس طراحی تک رنگ و یک دست دارد و به رنگ شکلاتی برای مشتریان عرضه می‌شود.
  • با دو طراحی متفاوت پارچه‌ای و حصیری قابل عرضه می‌باشد.
  • دور تا دور تخت این سرویس حفاظ متحرک وجود دارد که می‌توانید در صورت لزوم آن را جابه‌جا کنید.

در مراحل ساخت تمامی سرویس خواب‌های عرضه شده در برند بالسا از رنگ پلی اورتان استفاده شده است. این رنگ با ایجاد ویژگی‌های ضد حساسیت و آنتی باکتریال به خوبی سلامتی فرزند شما را تضمین می‌کند. اگر برای خرید تخت خواب نوزاد و تغییر دکوراسیون اتاق فرزند خود دچار شک و تردید هستید، می‌توانید به راحتی با کارشناسان بالسا تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان با سایر محصولات و سرویس‌های این برند ایرانی آشنا شوید.

جمع بندی

مطالعات نشان می‌دهد تاثیر دکوراسیون و چینش فضایی که در اختیار داریم و بر سلامت روانی و عملکرد ذهنی ما انکار ناپذیر است. کودکان نیز مانند ما برای پرورش خلاقیت و بروز احساسات خود به فضایی احتیاج دارند که به آن‌ها احساس آرامش و امنیت بدهد.

به جرئت می‌توان برند بالسا را بزرگ‌ترین تولید کننده سرویس خواب نوزاد و کودک در ایران دانست. بالسا با 11 شعبه فعال در سراسر تهران و چندین شعب در شهرستان‌ها، عرضه کننده باکیفیت‌ترین محصولات خواب در بازار است. از جمله مزایای خرید از بالسا می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • حفظ تنوع بالا در محصولات، تضمین کیفیت کالا و تحویل محصول در کمترین زمان ممکن در بالسا از مهم‌ترین اولویت‌هاست.
  • با خرید از بالسا مجبور به خرید یک سرویس به صورت کامل نیستید. بلکه می‌توانید قطعات دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
  • ارائه خدمات پس از فروش یکی دیگر از مزایای خرید از بالسا است. پس از خرید در صورتی که سوالی درباره نحوه اتصال و نصب قطعات داشته باشید، می‌توانید به راحتی با کارشناسان در ارتباط باشید.
  • با توجه به اینکه بالسا در بیشتر استان‌های ایران شعبه فعال دارد، امکان خرید حضوری و مشاهده محصول از نزدیک برای بیشتر مشتریان فراهم شده است.

با اعتماد به بالسا برای خرید بهترین سرویس خواب کودک و نوجوان اقدام کنید. 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه