Chidaneh.com placeholder image

ترندهای طراحی آشپزخانه در سال 2023

به قلم: علیرضا باقرپور

در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع سال 2023 باقی مانده، طراحان دکوراسیون داخلی در حال آماده شدن برای ترندهایی هستند که سال جدید به ارمغان خواهند آورد.

وقتی نوبت به طراحی آشپزخانه می‌رسد، می توانیم منتظر اتفاقات بزرگ باشیم. از فناوری پیشرفته گرفته تا رنگ های جسورانه و فضاهای چند منظوره‌تر، سال 2023 همه چیز در مورد افزایش راحتی و سبک شخصی در آشپزخانه خواهد بود.

سرویس خواب بالسا

در اینجا چهار ترند مهم طراحی آشپزخانه وجود دارد که به گفته کارشناسان در سال 2023 غوغا خواهند کرد.

فناوری هوشمند

با ادامه پیشرفت فناوری، انتظار می رود استفاده از فناوری هوشمند در آشپزخانه افزایش یابد. این امر شامل لوازمی می شود که به وای فای شما متصل هستند و می توانند توسط تلفن هوشمند شما کنترل شوند، وسایلی که با صدا فعال می شوند مانند شیرهای هوشمند بدون لمس و غیره.

آشپزخانه‌های هوشمند نه‌تنها راحت هستند، بلکه به صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک می‌کنند به طوری که اکثر لوازم هوشمند نسبت به همتایان سنتی خود از نظر انرژی کارآمدتر خواهند بود.

عناصر ارگانیک

چند سال گذشته همه چیز در مورد آوردن طبیعت به خانه بوده است و انتظار نمی رود که این امر در سال 2023 متوقف شود.

عناصر ارگانیک به شکل رویه‌های سنگی طبیعی، مواد ارگانیک و سازگار با محیط زیست، کابینت‌های چوبی و انباری، و قطعات فلزی، راه خود را به آشپزخانه‌ها ادامه خواهند داد.

جزایر بزرگی که برای غذاخوری طراحی شده‌اند

آشپزخانه قلب خانه است و بسیاری از صاحبان خانه به جای یک اتاق ناهارخوری رسمی، جزایر آشپزخانه بزرگتر را برای قرار دادن غذاخوری و سرگرمی مستقیماً در آشپزخانه انتخاب می‌کنند.

آشپزخانه‌های سنتی در حال تبدیل شدن به بخش‌های دیگر خانه هستند. در سال آینده، پیش‌بینی می‌شود که جزایر آشپزخانه‌های بزرگ‌تر و حتی دوتایی ادغام شوند تا فضاهای بزرگ‌تری برای سرگرمی و تجمع در آشپزخانه در نظر بگیرند.

رنگ‌های گرم وارد می‌شوند

در حالی که رنگ سفید همچنان در سال 2023 انتخاب محبوب برای آشپزخانه‌ها خواهد بود، می توان انتظار داشت که در سال جدید آشپزخانه ها کمی رنگارنگ تر شوند.

به طور خاص، صاحبان خانه‌ها از رنگ‌های گرم‌تر و رنگ‌های پررنگ‌تر استفاده می‌کنند تا مینیمالیسم تک رنگ، سبک اسکاندیناوی یا آشپزخانه‌های به سبک خانه‌های کشاورزی سفید و خاکستری.

در سال 2023 رنگ‌های ارگانیک زیادی را در همه قسمت‌های آشپزخانه بزرگ می بینید. انتظار داشته باشید که کابینت های تمام سفید به رنگ‌های چوبی گرم و طبیعی در رنگ های تیره و روشن تغییر شکل دهند.

هنگامی که از سفید و خاکستری استفاده می شود، می توان انتظار داشت که این رنگ ها به طور قابل توجهی نسبت به سال های گذشته گرم‌تر شده باشند. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه