سادگی در دکوراسیون منزل به سبک لیلا حاتمی

سادگی در دکوراسیون منزل به سبک لیلا حاتمی

به روز رسانی: 2 خرداد 1403

گروه معماری اشکان اذانی

لیلا حاتمی یکی از بازیگران معروف ایران است که اغلب او را با ظاهری ساده و بی آلایش دیده‌ایم. شاید برایتان جالب باشد که دکوراسیون خانه این بازیگر را هم ببینید. با این مطلب از چیدانه همراه ما باشید.

درباره لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بازیگر ایرانی است که در سال 1351 متولد شد. او یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان است و افتخارات مختلفی از جمله سه جایزه جشنواره فیلم فجر و یک جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده‌است. در سال ۱۳۹۱، دولت فرانسه به وی نشان لژیون دونور را اهدا کرد.

دکوراسیون خانه لیلا حاتمی

لیلا حاتمی خانه‌ای مدرن و ساده دارد. مبلمان سفید رنگ و ساده‌ای در قسمت نشیمن قرار گرفته است. مبلمان سفید رنگ انتخابی عالی برای دکوراسیون مینیمال و مدرن است. کفپوش قهوه‌ای رنگ، باعث ایجاد تنوع و گرما در فضای خانه شده است. در بخش دیگر، میز نهارخوری شیشه‌ای دیده می‌شود که از صندلیهای قهوه‌ای رنگ و ساده‌ای در اطراف آن استفاده شده است. گلدانی با گل‌های رز، این فضا را زیباتر کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های دکوراسیون داخلی خانه لیلا حاتمی، درهای سفید رنگ با شیشه‌های به کار رفته در آن است.

 

کتابخانه در دکوراسیون منزل لیلا حاتمی

کتابخانه‌ها از اجزای اصلی خانه‌هایی هستند که اعضای آن عاشق کتاب هستند. در دکوراسیون خانه لیلا حاتمی کتابخانه ساده و بزرگی قرار گرفته است که نشانی از علاقه لیلا حاتمی و علی مصفا به کتابخوانی را نشان می‌دهد. این کتابخانه پر از کتاب و وسایل تزئینی مختلف است.

 

استفاده از آثار هنری در دکوراسیون منزل

یکی از راه‌های تزئین دکوراسیون خانه، نصب آثار هنری در بخش‌های مختلف خانه است. انتخاب اثر هنری هم باید متناسب با سبک دکوراسیون باشد. تابلوی هنری مدرنی در دیوار خانه لیلا حاتمی دیده می‌شود که با دکوراسیون مینیمال و ساده او هماهنگ است.

اگر به دیدن دکوراسیون داخلی بازیگران و سلبریتی‌های معروف علاقه مند هستید به مطلب دکوراسیون آپارتمان تیلور سویفت سر بزنید.


دیدگاه کاربران
azade در تاریخ 21 شهریور 1394
با سلام من مرتب مطالب رو چک می کنم و به نظرم خوب هستند وپیشنهاد می کنم کالای بیشتری متناسب با ارائه دکوراتون واسه فروش بذارید

ثبت دیدگاه