Chidaneh.com placeholder image

5 صفحه اینستاگرام برای خرید لوازم شیک دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: امروزه وقتی صحبت از معرفی کسب و کارها به میان می آید، حضور آنلاین آنها در شبکه های اجتماعی به یک مسئله ضروری بدل می شود، چراکه این شبکه‌ها همان جایی هستند که مردم زمان زیادی را در آن‌ها سپری می‌کنند. اکثر افراد پیش از انتخاب یک طراح خوش فکر یا خرید یک وسیله دکوری، ساعات زیادی را صرف جستجو جهت انتخاب می‌کنند که این عمل در حالت آنلاین بیشتر و جدی‌تر اتفاق می‌افتد. پس شبکه‌های اجتماعی عمومی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام برای حضور آنلاین کسب و کارها بسیار مهم هستند. در این مطلب می خواهیم به مانند مطالب قبلی از این دست، صفحات اینستاگرام چند کسب و کار که لوازم دکوراسیون می فروشند را به شما معرفی کنیم تا به جستجوهای شما سرعت دهیم. با چیدانه همراه باشید.
پیشنهاد چیدانه: 14 مطلب معرفی فروشگاه های لوازم دکوراسیون و ایده های زیبا در اینستاگرام 

تابلو فرش ریحان

 

 

 

 

 

آدرس صفحه اینستاگرام: LUXGALLERY

این صفحه اینستاگرام به فروش لوازم دکوری مثل: آباژور، ظروف تزئینی، جای جواهرات، قوطی و جعبه، شلف، آینه و قاب عکس و . . . مشغول است و برای دوستداران سبک وینتج، که به تازگی خیلی مورد استقبال قرار گرفته انتخاب های زیادی دارد. فروش لوازم این صفحه فقط به صورت ارسال سفارش صورت می گیرد و شوروم حضوری ندارد.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون زیبا و ارزان برای خانه عروس
 

آدرس صفحه اینستاگرام: tiles7cs

این صفحه اینستاگرام متعلق به کمپانی کاشی هفت رنگ در شهر سیدنی استرالیا است. این شرکت با استفاده از تکنیک های نقاشی سنتی بر روی کاشی با مواد و فرم های مختلف سعی در ایجاد آثاری از طرح ها و اشکال منحصر به فرد و بعضا با نقوش و اشعار فارسی برای استفاده در دکوراسیون داخلی و بیرونی دارد. تمامی کاشی ها در کوره با دمای بیش از 800 تا 1000 درجه سانتی گرادقرار می گیرد تا طول عمری بیش از 100 سال در برابر رطوبت، حرارت و دیگر شرایط آب و هوایی داشته باشد.

طبق گفته این کمپانی، شعبه ای در تهران ندارد و تنها راه خرید تولیدات آنها در تهران شهر کتاب الف به آدرس: ولنجک_خیابان الف_ شهر کتاب الف می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت کمپانی هفت رنگ مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: کاشی ها، نقش زیبایی بر پیکره معماری

آوای عشق در خانه هایی با کاشی های فیروزه ای
 

آدرس صفحه اینستاگرام: vasnadesign

صفحه اینستاگرام وسنا به فروش لوازم دکوری و به ویژه شلف های زیبا با طراحی های بسیار خلاقانه و بدیع می پردازد. برای سفارش شلف ها و کتابخانه های این صفحه می توانید با شماره تلفن هایی که داخل صفحه اینستاگرام وسنا قرار می گیرد تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: طاقچه های ایرانی، نیاکان شلف های امروزی در دکوراسیون منزل
 

آدرس صفحه اینستاگرام: soofiangallery

صوفیان گالری خود را این گونه معرفی می کند،تلفیقی از دکوراسیون داخلی و هنرهای دستی. صوفیان گالری به فروش مبلمان تک، انواع کنسول و آینه، جعبه و ظروف خاص، آباژور و کوسن و … نزدیک به سبک آرت دکو با تلفیقی از جزئیات کلاسیک و هنر نقاشی می پردازد. شوروم این گالری در منطقه قیطریه تهران دارد و خرید حضوری از آن تنها با وقت قبلی امکان پذیر است. امکان ارسال به تمام نقاط ایران وجود دارد و هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد.

مطلب پیشنهادی: ۷ سبک زیبا در دکوراسیون که نام آنها را کمتر شنیده اید!
 

آدرس صفحه اینستاگرام: noghrehdesign

صفحه اینستاگرام نقره دیزاین لوازم دکوراسیون داخلی بسیار جذابی با الهام از خط نستعلیق و نقوش و طرح های فارسی به صورت دست ساز و با کیفیت بالا تولید می کند که هر کدام  به تنهایی می توانند به عنوان یک عنصر کانونی در دکوراسیون داخلی، توجه ها را به خود جلب کنند. اطالاعات بیشتر را می توانید از طریق شماره تلفن های داخل صفحه اینستاگرام کسب کنید.

مطالب پیشنهادی: مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی

مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی در اینستاگرام

گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه