Chidaneh.com placeholder image

مبلمان جذاب با ترکیب طراحی مدرن و سنتی

راهنمای خرید: این روزها آنقدر تنوع طراحی و سبک محصولات دکوراسیونی زیاد شده است که گاهی حتی ما را برای انتخاب دچار مشکل می کنند، شاید اگر هر کدام از این سبک ها دسته بندی شده تر به ما نشان داده شوند بتوانیم انتخاب های بهتر و مناسب تری برای مبلمان ها و یا حتی لوازم دکوری خانه مان داشته باشیم، هدف از ایجاد مطالب راهنمای خرید در چیدانه هم همین است، این که بتوانیم برای هر سبک و سلیقه ای جایی را معرفی کنیم تا شما بتوانید محصولات دکوراسیونی خود را از آن جا تهیه کنید. 

استفاده از گلیم و جاجیم در طراحی دکوراسیون داخلی

سرویس خواب بالسا

گالری رواق 
آدرس: خیابان فرشته پلاک 82 
آدرس صفحه اینستاگرام: ravaghhome

این بار به سراغ گالری رواق رفته ایم، گالری که می توان در آن مبلمان ها و لوازم دکوری ای با اصالت طراح های ایرانی پیدا کرد، اما یک تفاوت بسیار ظریف در لوازم و محصولات دکوراسیونی این مجموعه پیدا می شود و آن هم تلفیق کردن این طرح های ایرانی با طرح های مدرن و امروزی که به زیباترین و نامحسوس ترین شکل ممکن صورت گرفته، مرز میان طرح های ایرانی و طرح های مدرن به قدر نازک است که تمیز دادن آن ها از یکدیگر سخت می شود.

استفاده از صندلی های رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

بگذارید رازی را با شما در میان بگذارم، شکستن قوانین ننوشته خیلی لذت بخش است. چه کسی شما را ملزوم کرده است که رو مبلی تمام مبل ها راحتی تان باید یه شکل باشد، نه می توانید برای هر کدام از آن ها پارچه ای با طرح متفاوت و یا حتی رنگی متفاوت تهیه کنید. مطلب صندلی های منزل را با سلیقه بهنوش طباطبایی انتخاب کنید به شما کمک می کند راحت تر در این زمینه تصمیم بگیرید. 

مجسمه های بزرگ درطراحی دکوراسیون داخلی

یکی از جالب ترین وسیله هایی که در این گالری پیدا می شود، مجسمه هایی با ابعاد بزرگ و اشکال فانتزی و بامزه است. ولی این مجسمه ها در عین فانتزی بودن از اشکالی مانند مهره های شطرنج الهام گرفته شده اند و این دقیقا همان مرز باریک میان طرح های ایرانی و طرح های مدرن است.

پارتیشن های فلزی با طرح های ایرانی   

در گالری رواق می توانید پارتیشن هایی را پیدا کنید که یادآور نرده های قدیمی با طرح ها و الگوهای ایرانی است، این پارتیشن ها به راحتی می توانند به تقسیم بندی های فضای داخلی خانه شما کمک کنند. 

کنسول های چوبی برای طراحی دکوراسیون داخلی

اگر قصد دارید میز کنسول متفاوت تر از آن چه در بازار پیدا می شود را برای دکوراسیون داخلی خانه خودتان تهیه کنید، پیشنهاد می کنم سری به کنسول های این گالری بزنید. این کنسول ها دارای درب هایی هستند که به شما اجازه می دهند جای بیشتری برای نگه داری از لوازم و وسایل دکوری تان داشته باشید.

تابلو های با طرح و نقش های ایرانی

برای تزیین دیوارهای خانه تابلو ها بهترین گزینه هستند و اگر این تابلو ها نقش و نگاری فاخر و اصیل هم داشته باشند که دیگر رسما تبدیل می شوند به جواهراتی گران بها بر سینه دیوارها. عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید از آن ها به سادگی عبور کنید؟ 

آینه های بدون قاب

یکی دیگر از عناصر جلوه بخشی که برای دیوارهای خانه تان می توانید تهیه کنید،  آینه های بدون قاب هستند که تنها زینت شان برش های طرح دار آن ها است. برای دیدن نمونه های بیشتر از این آینه ها پیشنهاد می کنم به خود گالری مراجعه کنید. 

کوزه های سفالی قدیمی برای استفاده در دکوراسیون داخلی

خیلی از افراد هستند که دوست دارند از لوازم و وسایل دکوری قدیمی مانند کوزه های یا خمره های استفاده کنند، خب خبر خوب برای آن ها این است که در این گالری می توانند دقیقا آنچه را که می خواهند پیدا کنند. 

شما می توانید شوروم ها و گالری های متفاوتی که می شناسید را در قسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه در میان بگذارید تا در مطالب بعدی آن ها را معرفی کنیم.

مطالب پیشنهادی چیدانه: 
خرید لوازم دکوراسیون منزل از یک شوروم متفاوت!
راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا
مبلمان مدرن و زیبا برای دکوراسیون خانه های امروزی
راهنمای خرید ظروف آشپزخانه شیک و زیبا
مبلمان کوچک و رنگارنگ برای دکوراسیون خانه های نقلی
دکوری های مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه