Chidaneh.com placeholder image

گیفت نوزاد و 7 صفحه اینستاگرام هیجان انگیز برای خرید آن!

راهنمای خرید: قصد داریم اولین روز هفته را با یک مطلب جذاب و دوست داشتنی شروع کنیم، مطلبی که حسابی شما را سر ذوق بیاورد و کیفتان را کوک کند. می خواهیم امروز راجع به فرشته های کوچک و گیفت هایی که می توانید برای تولد ها و مراسم آن ها تهیه کنید صحبت کنیم، می خواهیم به شما صفحات اینستاگرامی را معرفی کنیم که در آن ها گیفت های زیبای نوزاد و تولد به فروش می شود. حتما برای شما هم مثل من جذاب است که این با این دنیای پر از رنگ و زیبایی و خلاقیت آشنا شوید، پس همراه چیدانه باشید تا در ادامه مطالب معرفی صفحات اینستاگرام که لوازم شیک می فروشند، شما را با کلی از این صفحات برای گیفت های کودک و نوزاد آشنا کنیم. 

گیفت های نوزاد در صفحه اینستاگرام رویاساز

کاغذدیواری آیدی

گیفت های رویا ساز 

صفحه اینستاگرام : royasaz_group

وقتی این صفحه را باز می کنی از شدت تنوع محصولات چه در رنگ و چه در طراحی ها شوکه می شوی و راستش را بخواهید کمی انتاب برای تان سخت خواهد شد. اما خب به راحتی هم نمی توان از کنار آن ها گذشت.

گیفت هایی برای مراسم دندونی کودک

عمده گیفت هایی که در این صفحه با آن ها روبرو می شوید، برای نوزاد و تولد های کودکان است، اما در بین آن ها گیفت هایی برای عروسی و مراسم های دیگر مانند مراسم دندانی نوزاد هم پیدا می شود. 

گیفت های پایه دار کودک

گیفت دونه

صفحه اینستاگرام: gifdoone

این صفحه یک عالمه گیفت های بامزه و فانتزی را در اختیارتان قرار می دهد که امکان ندارد با دیدن آن ها خنده به لب تان نیاید. گیفت های پایه دار، گیفت های خرگوشی، گیفت هایی شبیه شیشه شیرهای کوچک، رنگ های گرم و دوست داشتنی چیزهایی است که چشم هرکسی را به خود جذب می کنند. 

گیفت های فانتزی و یبا برای نوزاد

در این صفحه می توانید گیفت هایی با انواع و اقسام جنس ها را پیدا کنید، مثل گیفت های نمدی که برای بچه های کم سن وسال بهتر و مناسب تر هستند. 

گیفت گالری 

صفحه اینستاگرام: giftgallery_shop

گیفت های این گالری یک مشخصه بارز دارند و آن هم استفاده از چشم نظر در تمامی آن ها است. این چشم نظر ها آنقدر زیبا در دل هر کدام از گیفت های می نشیند که شما را به سادگی مجاب به خریدنشان می کند.

گیفت های صورتی با شیشه شیر برای کودکان

فرقی هم نمی کند که این گیفت ها مدرن هستند و یا کلاسیک این چشم نظر ها روی همه آن ها وجود دارد. اگر شما هم دوسن دارید تا از چشم نظر ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنم تا مطلب ۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا را حتما بخوانید. 

گیفت های عوسکی برای تولد کودک

طرح گالری 

صفحه اینستاگرام: tarhgallery

اگر مایل هستید تا برای تولد کودک عزیزتان گیفت های عروسکی تهیه کنید، بهترین صفحه ای که می توانید به سراغش بروید، همین صفحه است. این گیفت ها ک معمولا از نمد درست می شوند، حسابی کودک عزیزتان و مهمان های او را ذوق زده می کند. 

گیفت های آبی رنگ برای تولد نوزاد

تنوع عروسک ها و رنگ های به کار رفته در تهیه و ساخت این گیفت ها آن ها از هر چیز دیگری زیباتر جلو می دهند وباعث می شوند تا شما تمایل بیشتری به ساخت آن ها داشته باشید، کما این که عروسک ها برای بچه ها و کودکان جذاب تر هستند و حتی این عروسک ها می توانند به عنوان لوازم دکوری در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک به کار روند. 

گیفت های صورتی

گیفت شاپ کوچولو 

صفحه اینستاگرام: gift.shop.kocholo

در این صفحه می توانید گیفت هایی را ببینید که از کاموا درست شده اند . حتی بعضی از آن ها به صورت لباس های بافتنی هستند که ضد در ضد برای کودکانتان جذابیت خاصی دارند، مخصوصا برای آن دختر کوچولوعلی گلی که به رنگ های صورتی و پیرهن های گل گلی علاقه خاصی دارند. 

گیفت نی نی یاد 

صفحه اینستاگرام: gift_niniyad

اوج خلاقیت و زیبایی را می توانید در گیفت هایی که هنرمندان این صفحه می سازند ببینید، هیچ نکته ای از دید آن ها دور نمی ماند و آن ها سعی می کنند تا از هر چیزی که مربوط به این کوچولوهای زیبا و دوست داشتنی می شود برای درست کردن گیفت های شان الهام بگیرند. 

گیفت هایی شبیه لباس کودک

مثلا عکس بالا را نگاه کنید، این گیفت ها از لباس های نوزاد الهام گرفته شده اند که بسیار زیبا هستند و چشم هر کسی را به خود خیره می کنند. 

گیفت های نمدی کودک

گیفت شاپینگ 2 

صفحه اینستاگرام: gift.shoping.2

این صفحه مربروز می شود به گیفت هایی از جنس نمد، گیفت هایی که حس صمیمانه تر و دوستانه تری دارند، این نوع گیفت های تنوع بالا و زیادی دارند و می توان هر طرح و نقشی را با آن ها درست کرد، کافی است فقط کمی خلاقیت تان را افزایش دهید. 

اگر از این مطلب خوشتان آمده است پس حتما این مطالب هم برای تان جذاب خواهد بود: 
خرید لوازم دکوراسیون منزل از یک شوروم متفاوت!
مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی در اینستاگرام
اینستاگرام و صنایع کوچک ایرانی، ۷ کسب و کار در دکوراسیون (۲)
۵ صفحه اینستاگرام برای خرید لوازم شیک دکوراسیون منزل!
ایده دست سازهای ساده اینستاگرام در دکوراسیون منزل (۶)

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه