Chidaneh.com placeholder image

7 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند

راهنمای خرید: این شبکه های اجتماعی در کنار همه مضراتشان، خوبی هایی هم دارند که یکی از آن ها همین آسان کردن خرید برای ما است. چه کسی بدش می آید در حالی که روی مبل گرم و نرم خانه اش لم داده است از طریق گوشی موبایلش شوروم هایی که وسایل و لوازم دکوراسیونی می فروشند را بالا و پایین کند و اجناسش را از نظر بگذراند و سر فرصت مبلمان و لوازم دکوری مورد نظرش را انتخاب کند و بعد هم برای آخر هفته برنامه اش را بچیند برای سر زن به این شوروم ها و خریدی هدفمند؟ اگر شما هم مشتاق هستید تا این تجربه را کسب کنید پیشنهاد می کنم از همین جا و همین مطلب شروع کنید، در ادامه این مطلب چیدانه به شما 7 صفحه اینستاگرام معرفی می کند که مبلمان ها و لوازم دکوراسیونی می فروشند. پس با ما همراه باشید تا در کمترین زمان به بهترین نتیجه ها برسید. 

شوروم اس ام ای

فیلم نت

مبلمان مدرن اس ام ای 

آدرس صفحه اینستاگرام: smafurnituretehran

شاید در نگاه اول فکر کنید که مبلمان های این صفحه چندان تفاوتی با دیگر مبلمان ها ندارد، اما ما به شما می گوییم که باید در نظرتان تجدید کنید، و خیلی ریزبینانه تر به این مبلمان ها نگاه کنید، جزییات این مبلمان ها متحیرتان می کند، تا روی مبل های راحتی این گالری ننشینید تفاوتشان را با دیگر مبلمان ها متوجه نخواهید شد، پارچه های رو مبلی با نهایت دقت و ظرافت انتخاب شده اند، و این دقت را در تمام جزییات این مبلمان ها می توانید ببینید و حس کنید. باید آن ها را از نزدیک ببینید تا بتوانید زیبایی و تفاوت شان را با دیگر مبلمان ها درک کنید. 

گالری مبل آیداد سنتر

مبلمان آیداد سنتر 

آدرس صفحه اینستاگرام: idadcenter

این شوروم جزو آن دسته از شوروم هایی است که به سبک تلفیقی کار می کند، یعنی در آن هم می توانید سبک های مختلف دکوراسیونی را ببینید. آنقدر تنوع محصولات این شوروم زیاد است که مطمئن باشید خرید کردن از آن جا برای تان راحت نخواهد بود. نکته ای که در طراحان مبلمان های این مجموعه حسابی به چشم می آید، رنگ های عموما روشن و براقی است که برای پارچه های رو مبلی استفاده شده است. کلا براق بودن رنگ ها و پارچه ها در این مجموعه جلب توجه می کند و به نوعی امضای این مجموعه محسوب می شود. 

گالری آرمادی ارت

گالری آرمادی آرت 

آدرس اینستاگرام: armadiartiran

مبلمان ها که فقط به میز و صندلی های نشیمن محدود نمی شوند، تجهیزات سرویس بهداشتی هم جزو مبلمان خانه محسوب می شود و چه خوب است که ما به همه فضاهای داخلی خانه مان اهمیت بدهیم و برای انتخاب مبلمان مناسب برای آن دقت و ظرافت داشته باشیم. شرکت آرمادی آرت یکی از آن شرکت های خوبی است که در زمینه سینک های روشویی براسی سرویس بهداشتی فعالیت می کند و امکان ندارد سینکی که مد نظرتان است را آن جا پیدا نکنید، خوبی این مجموعه این است که همه جور سبکی برای محصولاتش دارد از مدرن و کلاسیک گرفته تا مینیمال و سلطنتی. 

گالری روژ

گالری روژ 

آدرس صفحه اینستاگرام: rouzh_gallery

اگر مایل هستید که برای فضای بیرونی خانه تان مبلمان های زیبا و خلاقانه تهیه کنید، باید بگویم که این گالری یکی از بهترین انتخاب ها است.  مبلمان های طراحی شده توسط این شرکت وقتی در فضای بالکن، تراس و حیات خلوت تان قرار می گیرد، فضایی صمیمی و دوستانه را برای تان به وجود می اورد که می توانید ساعت ها آن جا بنشینید و از زمان تان لذت ببرید. بیشتر مبلمان های این شرکت دارای سبک مدرن هستند و انواع رنگ بندی ها را شامل می شوند. سری به صفحه اینستاگرام این شرکت بزنید تا با تمام محصولات این شرکت اشنا شوید. 

گالری ادل گروند

ادل گروند گالری 

آدرس صفحه اینستاگرام: edelgrundiran

دکوراسیون زیبای ایرانی با فرش های اصیل ایرانی معنی پیدا می کند. اما شاید شما بخواهید این فرش ها به صورتی مدرن تردر دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. که دراین صورت این گالری این کار را برای شما انجام میدهد. در واقع کار این گالری این است که فرش و گلیم کاملا دستباف ایرانی با پشم دست ریس و رنگ های گیاهی با طرح های روز اروپا در اختیار شما قرار دهد. این فرش ها طرح هایی مدرن دارند اما کاملا حس و حال گلیم و جاجیم ها برای شما به ارمغان می آورند. 

طراحی دکوراسیون اشپزخانه کلاسیک سفید

انزو دیزاین 

آدرس صفحه اینستاگرام: enzokitchen

خب نوبتی هم باشد نوبت وسایل و لوازم آشپزخانه است که باید به معرفی شوروم برای آن ها بپردازیم. مگر می شود صحبت از مبلمان های خانه باشد و فضای مهمی مانند آشپزخانه فراموش شود. در این گالری می توانید انواع و اقسام تجهیزات اشپزخانه اعم از کابینت ها، سینک و خلاصه هر آنچه که فکرش را می کنید اینجا پیدا کنید. صفحه اینستاگرام این گروه خلاق را نگاه کنید و ببینید که تا چه اندازه کارشان متفاوت و خلاقانه است.  

کاز هوم

آدرس صفحه اینستاگرام: kazehhome

این گالری هم لوازم دکوراسیونی به سبک مدرن و حتی مینیمال را در اختیار شما قرار می دهد. تفاوت این مبلمان ها با دیگر مبلمان ها و دکوراسیون ها در این است که طراحی این مبلمان ها به صورتی است است که وقتی در فضا قرار میگیرند فضایی دوستانه را به وجود می آورند. همه چیز در طراحی های دکوراسیون این گروه ملموس و قابل درک هستند و شاید هم به این دلیل است که این مجموعه طرفداران زیادی دارند. 

مطالب پیشنهادی: شورومی مدرن برای طرفداران سبک کلاسیک!
دکوری هایی که دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می کنند!
مبلمان چوبی، طراوت طبیعت در دکوراسیون داخلی!
راهنمای خرید: وسایلی برای نظم دهی به دکوراسیون داخلی منزل
گیفت نوزاد و ۷ صفحه اینستاگرام هیجان انگیز برای خرید آن!
دکوراسیون خانه لوکس با این ۶ وسیله دکوری

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه