Chidaneh.com placeholder image

بهترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه در تهران (2)

به قلم: تحریریه چیدانه

سفر با معماریسال پیش در چنین روزهایی بود که برای تان مطلبی آماده کردیم تحت عنوان بهترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه در تهران که حسابی هم مورد توجه شما قرار گرفت، امسال هم تصمیم گرفتیم به مناسب این روزهای عاشقانه، قسمت دوم این مطلب را برای تان آماده کنیم، اما با پیشنهادهایی کاملا متفاوت تر و هیجان انگیز پس با چیدانه هم قدم باشید تا یک به یک این پیشنهاد ها را بررسی کنیم. 

کافه نادری

سرویس خواب بالسا

کافه نادری، رد پای تاریخ  

آدرس: خیابان جمهوری ، بین ۳۰ تیر و چهارراه استانبول پلاک ۵۲۴

وقتی صحبت از قرار های عاشقانه به میان می آید، بی شک کافه نادری یکی از گزینه ها است. کافه ای که رد پای تاریخ را در همه اجزایش می توان دید. در میز و صندلی های لهستانی و بعضا پلاستیکی اش، در نمای خارجی رنگ و رو رفته اش، در باریستاهای سن و سال دارش و خیلی چیزهای دیگر. خلاصه آن که این کافه آنقدر قرارهای عاشقانه به خود دیده است که حسابی برای این موقعیت ها آماده است، با خیال راحت خودتان را به دست این فضا بسپارید و بگذارید حس خوب این فضا قرار عاشقانه شما را تحت تاثیر خودش قرار دهد. 

کافه موفتار

کافه موفتار، پاریس در دل تهران 

آدرس: خیابان کریمخان، نبش خردمند شمالی

حتما می دانید که پاریس شهر عشاق است. کافه های این شهر معروف اند که بیشترین اتفاقات عاشقانه را در دل خود جای داده اند. موفتار هم یکی از همین کافه ها است، با این تفاوت که این کافه در دل تهران آن هم در یک زیر زمین قرار دارد، اما این چیزی از جذابیت آن کم نمی کند. از پله ها که سرازیر می شوی، همه چیز فرق می کند، کاملا حس می کنی که به فضایی جدا از شهر تهران وارد شده ای، نورپردازی ها، دکوراسیون دنج، همه و همه موفتار را به یکی از دوست داشتنی ترین نقاط شهر تهران تبدیل می کند. شاید برای تان جالب باشد که بدانید در این رستوران دو منو در اختیار شما قرار می گیرد، یکی منویی که دارای قیمت است و در اختیار آقا قرار می گیرد و دیگری منویی بدون قیمت که در اختیار بانو قرار می گیرد. یعنی عملا در این کافه خانم ها مهمان اقایان هستند. 

کافه مایا

مایا کافه، اسپرسوهای بی نظیر 

آدرس: خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از خیابان پسیان، پلاک 27، مجموعه رستورانی مایا

خودتان را تصور کنید که در حال نوشیدن یک فنجان اسپرسوی بی‌نقص به همراه موسیقی‌ ای آرامش‌بخش هستید و روی یک صندلی چوبی راحت نشسته و از پشت شیشه‌های قدی به طبیعتی رنگارنگ و زیبا نگاه می کنید. اگر تصورش دشوار است، سری به مایا کافه بزنید تا این تجربه کم‌نظیر را در خاطرات خود ثبت کنید. همین آرامش و لذت باعث می شود تا این کافه تبدیل شود به یکی از گزینه های مناسب جهت قرار های عاشقانه.

کافه LIVING ROOM

کافه Living Room، کافه ای با دکوراسیون خانه

آدرس: زعفرانیه، بعد از سه راه آصف، مجتمع تجاری بامیک

کافی شاپ Living Room دارای دکوراسیون داخلی خاص، زیبا و متفاوت می باشد. محیط این کافی شاپ حس نشستن در نشیمن خانه ای زیبا و مجلل را برای مهمانان به ارمغان می آورد و باعث می شود تا قرار شما در عین عاشقانه بودن، حس و حالی دوستانه و صمیمانه داشته باشد. از مهمترین ویژگی های کافی شاپ Living Room پرسنل خوش برخورد و مجرب آن می باشند که همگی دارای گواهینامه و تحصیلات در این زمینه هستند.

کافه ویکولو

کافه ویکولو، ایتالیای کوچک در تهران 

آدرس: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور

به غیر از پاریس شما می توانید لذت قرار های عاشقانه در فضایی همانند کوچه پس کوچه های رنگارنگ ایتالیا را هم تجربه کنید، به شرط آن که به کافه ویکولو بروید، حتما می دانید که این کوچه ها با کافه و رستوران هایش، با میزها و صندلی ها و چتر های رنگی و مردمان شادمانش به نام ویکولو معروف است، اسم این کافه هم از همین خیابان ها برداشته شده است، بنابراین می توانید حدس بزنید تا چه اندازه این کافه شبیه ایتالیا است. 

کافه بروکسل

کافه بروکسل، فضای دنج و دوست داشتنی 

آدرس: خیابان ولنجک، خیابان چهاردهم، مرکز خرید توچال سنتر، طبقه همکف، پلاک 3

شاید تعجب کنید اگر بگوییم که این کافه با دکوراسیون داخلی به رنگ سفید خود یکی از دنج ترنی کافه هایی است که می توانید قرار های عاشقانه تان را در آن برگزار کنید. دیوار های این کافه سفید و میز و صندلی های آن چوبی و دارای رنگ قهوه ای است. البته در این میان صندلی هایی با تم ها و سبک های دیگری هم دیده می شود. اما هیچ کدام از این موارد از دنج بودن فضای داخلی آن کم نکرده است. طراحی داخلی کافی شاپ بروکسل که توسط گروه Studio H انجام شده است. 

کافه مارکوف

کافه مارکوف، کافه ای در دل باغ موزه قصر 

آدرس: خیابان مطهری، باغ موزه قصر

اگر ترجیح تان بر این قضیه است که قرار عاشقانه تان را در فضایی با حس و حال کلاسیک برگزار کنید کافه مارکوف بسیار مناسب است. دیوار های آجری، کف چوبی، میز و صندلی های لهستانی با حس و حالی قدیمی، نورپردازی مناسب، باریستاهای خوش برخورد همه و همه باعث می شوند تا شما نهایت لذت را از کنار هم بودن ببرید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: باغ موزه قصر ، باز شدن درهای زندان به روی مردم

سام کافه

سام کافی

آدرس: الهیه، خیابان فرشته، بین خیابان کوهیار و خیابان بوسنی هرزگوین، مرکز تجاری سام، طبقه اول

تنها منوی پر و پیمان کافه سام نیست که آن‌را از بسیاری کافی‌شاپ‌ها متمایز می‌کند؛ باریستاهای خوش‌ذوق و کاربلد کافه سام در لاته آرت بسیار مهارت دارند و وقتی کافه لاته سفارش می‌دهید٬ می‌توانید مطمئن باشید که فنجان قهوه‌تان منقش به طرح یک قلب٬ قو یا لاله برای‌تان سرو می‌شود. هرچقدر می‌خواهید درباره‌ی قهوه‌ها و کوکتل‌های قهوه‌ای کافه سام از باریستاها بپرسید؛ یقین بدانید با حوصله و مو به مو برای‌تان توضیح می‌دهند و تا رسیدن به انتخاب نهایی شما را همراهی خواهند. در ضمن برای پیدا کردن کافه سام٬ دنبال تابلو یا سردر نباشید؛ وارد مرکز خرید سام در خیابان فرشته که شوید٬ کافه را در گوشه‌ی سمت چپ ِ طبقه‌ی اول خواهید یافت.

کافه لانژ

پاپاراتزی لانژ، قرار عاشقانه لاکچری 

آدرس: زعفرانیه، سه راه آصف، روبروی خیابان طاهری، مجتمع بامیک، طبقه دوم

قرار عاشقانه ای لاکچری می خواهید؟ بی شک باید به کافه پاپاراتزی لانژ بروید. همه چیز در این کافه در بهترین نوع خودش وجود دارد. رستوران و کافه لانژ پاپاراتزی، مکانی منحصر به فرد با دکوراسیونی مدرن و شیک می باشد. منوی متنوع پاپاراتزی شامل انواع غذاهای بین المللی، پیتزا، پاستا، غذاهای دریایی و غذاهای گریل به علاوه منوی کافی شاپ کامل است.

رستوران ایسترن پالاس

رستوران ایسترن پالاس

آدرس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر (عج)، پلاک ۲۹۹

رستوران ایسترن پالاس هم یکی دیگر از آن رستوران هایی است که می توانید روی آن حساب باز کنید و مطمئن باشید که مهمانی و قرار شما به بهترین نحو برگزار خواهد شد. دکوراسیون داخلی این رستوران آن قدر جذاب و گیرا است که توجه هر کسی را به خود جلب می کند. 

امیدوارم به هر کدام از این رستوران ها که سر زدید شب خوب و خاطره انگیزی را سپری کنید، در ضمن می توانید تجربیات و عکس ها خود را از رفتن به این رستوران ها و قرار های عاشقانه تان با چیدانه و در قسمت نظرات انتهای مطلب به اشتراک بگذارید تا در مطالب بعدی از آن ها استفاده شود. 

گردآوری شده در تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مری در تاریخ 24 بهمن 1394
سلام.چرا فقط چیزای خوشگل و شیک برا تهرانه؟چرا فقط واسه تهرانی ها معرفی کردید؟ خب چند تا جای اینجوری برا مشهد هم معرفی کنید. ممنونم به هرحال عالی بودن
shamim در تاریخ 24 بهمن 1394
دوست عزیزم ممنونم بابت همراهی شما، اگر جاهایی از این دست رو در شهر های مختلف و یا حتی در شهر مد نظرتون می شناسید به ما معرفی کنید، ما با کمال میل می پذریم و خوشحال خواهیم شد.

ثبت دیدگاه