Chidaneh.com placeholder image

با هدیه های نوروزی مقرون به صرفه از عزیزان تان دل ببرید!

به قلم: تحریریه چیدانه

مناسبت ها: جدا از تجربه های شیرین چیدن سفره هفت سین و دورهمی های صمیمی نوروز و حال و هوای بهاری اش هیچ چیز به اندازه ی عیدی دادن و عیدی گرفتن لذت بخش نیست عیدی ها فقط به چند اسکناس تا نخورده ی لای کتاب ختم نمی شوند گاهی عیدی ها می توانند یک هدیه ی ساده اما به یاد ماندنی باشند، پیش تر در چیدانه ۱۰ ایده خلاقانه تزیین و بسته بندی عیدی های نوروز! را با هم مرور کنیم امروز در کمپین عیدانه و چیدانه به معرفی گزینه های شگفت انگیز برای عیدی های نوروزی می پردازیم با ما همراه باشید.

چوب و هنر

کارت تبریک

کارت های تبریک نوروزی یکی از ساده ترین و به یاد ماندنی عیدی های نوروزی است که می توانید یکی از آن ها را برای عزیزانتان تدارک ببینید و با جملات محبت آمیز ارزش آن را بالاتر ببرید.

گل و گلدان

گل و گلدان یکی از جذاب ترین هدیه هایی است که هر مخاطبی را سر شوق می آورد، یادتان باشد که برای هدیه دادن گل ها حتما شرایط نگهداری را در کارتی ضمیمه ی آن کنید، و اگر فکر می کنید مخاطب شما شرایط نگهداری گلدان را ندارد،گل های مقاوم تر که توجه کمتری نیاز دارند مثل کاکتوس ها را برایشان تهیه کنید.

گالری صوفیان
کوسن گل آبرنگی گالری صوفیان
گالری صوفیان
 

کوسن

کوسن ها یکی از بامزه ترین هدیه هایی هستند که می توانید به عنوان هدیه نوروزی در نظر بگیرید. در انتخاب آن ها علایق، سن مخاطبتان را در نظر بگیرید، از فروشنده بخواهید در این زمینه شما را راهنمایی کند.

کتاب

بهترین هدیه ای که می توانید برای نوروز در نظر بگیرید کتاب ها هستند، برای کتاب هدیه دادن از ادبیات غنی خودمان شروع کنیم، کتاب های شاخص تر را برای آن ها که تازه اول راه اند در نظر بگیرید و بگذارید شما معرف اصالت ادبیات به آن ها باشید.

شین گالری
مجسمه رقص سماع گالری شین
شین گالری
 

مجسمه

تندیس ها و مجسمه ها دست شما را برای انتخاب باز می گذارند، می توانید چوبی، سفالی، فلزی، سرامیکی و… را برای مخاطبانتان در نظر بگیرید، تندیس ها را برحسب جنسینت، سن و علایق مخاطبانتان برایشان در نظر بگیرید.

آسوریک
تابلو آسوریک طرح گوزن
آسوریک
 

تابلو

یک اثر هنری می تواند بهترین هدیه برای عزیز شما باشد، تابلو ها می توانند عکس شخصی، منظره و یا یک صفحه پر از طرح و نقش باشد، خودتان را درگیر نکنید برای خرید یک تابلو کافی است مقابلش باستید اگر از دیدنش سیر نشدید پس بهترین انتخاب شماست!

شین گالری
سفال پرنده گالری
شین گالری
 

صنایع دستی

ظروف اصیل ایرانی را فراموش نکنید، این ظروف سفالی یا سرامیکی دل هر بیننده ای را خواهد برد پس آن ها را برای عزیزان خود در نظر بگیرید، برای هدیه دادن صنایع دستی هیچ وقت تردید نکنید.

خودتان بسازید!

بله خودتان بسازید! دست سازه هایی بی نظیر برای عزیزانتان تدارک ببینید و تحسین همگان را برانگیزید، فراموش نکنید آنچه که شما با عشق و علاقه برای عزیزانتان فراهم می کنید ارزش بیشتری برایشان خواهد داشت. کافی است کمی خلاقیت خود را به کار گیرید بخش خودتان بسازید چیدانه در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

  شیرینی و شکلات برای عیدی

شیرینی و شکلات

تنقلات را فراموش نکنید! این تنقلات را برای کوچکتر ها در نظر بگیرید و چند شیرینی با مزه ویا شکلات های کارتونی را در بسته بندی های خاص برایشان تدارک ببینید و خاطره ساز بهترین نوروزشان باشید.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:
جعبه کادو با تزئین خلاقانه
۱۰ ایده برای تزیین کادوهای ولنتاین
۷ ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی
خودتان بسازید: دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه