Chidaneh.com placeholder image

جلوه خیره کننده سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

مواد و مصالح: سنگ یکی از آن متریال های دوست داشتنی است که می تواند حسابی چهره دکوراسیون داخلی خانه را دگرگون کند و به آن حس و حالی زیبا ببخشد. اما اگر ندانیم که چگونه از این متریال دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی خانه های مان استفاده کنیم، آن وقت است که به مشکل بر می خوریم. این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که چگونه می توان از سنگ های آنتیک در طراحی دکوراسیون داخلی خانه بهره برد. پس با چیدانه همراه باشید. 

هنر سنگ آسمان
فضای داخلی
هنر سنگ آسمان

سرویس خواب بالسا

سنگ آنتیک برای دیوار بین کابینت ها 

دیوار بین کابینت ها بستر مناسبی برای جلوه گری سنگ های انتیک است. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان چهره ای نو و متفاوت به خود بگیرد حتما در دیوار بین کابینت ها از سنگ های آنتیک استفاده کنید. مطلب ۸ دیوار بین کابینت خلاقانه در دکوراسیون آشپزخانه هم می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند. 

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون داخلی نشیمن پروژه آقای عباسی
شرکت معماری دکوکو

سنگ آنتیک روی دیوار شومینه 

شومینه و تلویزیون دو نقطه کانونی در یک فضا هستند و وقتی هر کدام از آن ها در فضای داخلی قرار می گیرند می توانند چشم ها را به خود خیره و توجه هات را جلب کنند، بنابراین شما می توانید از همین خصیصه استفاده کنید و با استفاده از سنگ های آنتیک دیوار شومینه تان را تزیین کنید تا این عنصر تزیینی زیبا بیش از پیش به چشم بیاید.

پارسیان دکور
سنگ آنتیک پارسیان دکور در فضای نشیمن
پارسیان دکور

تزیین دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک 

ترفند های دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون زیاد است. انواع و اقسام دیوار پوش ها وجود دارند که می تواند برای پشت تلویزیون ها مورد استفاده قرار بگیرد و سنگ های آنتیک هم یکی از همین گزینه ها است. حتی سنگ های آنتیک می توانند بهترین جواب برای سوال چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب تر کنیم؟ باشند. 

تزیین حمام ها با سنگ های آنتیک

سنگ های آنتیک برای حمام و سرویس های بهداشتی 

سنگ های آنتیک حتی در حمام و سرویس های بهداشتی هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. مثلا برای فضای زیر وان، یا حتی یکی از دیوار های حمام. این سنگ ها قابلیت آن را دارند که در هر فضایی معجزه کنند و شما می توانید به راحتی به آن ها اطمینان کنید. 

دکوراسیون داخلی عصر برتر
دیوارپوش فضای اداری
دکوراسیون داخلی عصر برتر

سنگ آنتیک در فضاهای اداری 

اگر فضای اداری ای دارید که می خواهید دکوراسیون داخلی آن چشم گیر و زیبا باشد می توانید به سنگ های آنتیک فکر کنید، این سنگ های می توانند الگوهای چیدمان زیادی داشته باشند و روی هر دیوار با طرح و نقشی متفاوت ظاهر شوند، به همین دلیل است که شما می توانید به راحتی به آن ها اطمینان کنید. 

[[nid:44503]]

سنگ آنتیک در فضای نشیمن

رازهای طراحی که دکوراسیون اتاق نشیمن شما را متحول می کند بسیار زیاد هستند که سنگ های آنتیک یکی از آن ها است. یکی از تاثیرگذارترین دیوار های اتاق را با سنگ های آنتیک بپوشانید و به وسیله آن ها اتاق نشیمن خود را زیر و رو کنید

سنگ های آنتیک در دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری

سنگ آنتیک در اتاق غذاخوری

اتاق غذاخوری یکی از آن فضاهایی است که باید دکوراسیون گرم، جذاب و گیرایی داشته باشد یکی از راه های جذاب تر کردن اتاق غذاخوری استفاده از سنگ های آنتیک با تنالیته های رنگ قهوه ای است. یادتان باشد که ایده های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون منزل پدید می آورد. 

اگر مایل هستید تا دکوراسیون داخلی خانه های تان را با سنگ های آنتیک دگرگون کنید، می توانید سری به اهالی فن چیدانه و بخش سنگ های دکوراتیو بزنید و با شرکت های و متخصصین این زمینه آشنا شوید و نمونه کارهای آن ها را ببینید. 

مطالب بیشتر: چگونه آجر را به دکوراسیون داخلی خانه مهمان کنیم؟
شکوه نمای سنگی در ساختمان های برجسته ایرانی
دیوارپوش های چرمی برای یک دکوراسیون خیره کننده!
بهترین کفپوش و دیوارپوش برای حمام و سرویس بهداشتی
کفپوش چوبی یا کاشی و سرامیک؛ کدام بهتر است؟

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه