Chidaneh.com placeholder image

یک پرسش پرتکرار؛ برای روز مادر واقعا چه هدیه‌ای باید بخریم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

در روز مادر هر سال تمام بچه ها در تکاپو هستنند که مادرشان را به بهترین نحو ممکن خوشحال کنند؛ مردها هم میخواهند بهترین هدیه روز زن را برای همسرشان بخرند تا از زحمات او قدردانی کرده باشند. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که برای مادر یا همسر چه چیزی می توان خرید که هم خوشحال شود هم واقعا به آن نیاز داشته باشد؟ در این قسمت از بخش مناسبت های چیدانه تعدادی پیشنهاد برای هدیه روز مادر و روز زن برایتان داریم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای روز مادر داشته باشید. در ادامه با من همراه باشید.

یه هدیه خاص برای روز مادر و روز زن

انتخاب های زیادی برای هدیه روز مادر و روز زن وجود دارد که از بین آن ها می توان با توجه به سلیقه و تیپ شخصیتی فرد مورد نظر یکی را گلچین کرد، و البته میزان هزینه ای که می توانید خرج ئکنید هم مهم است. 

چوب و هنر
هدیه روز مادر و روز زن

لوازم شخصی برای هدیه روز مادر و روز زن

  • عطر

هر خانمی باید در جمع و خانواده ظاهری آراسته و خوشبو داشته باشد؛ اگر برای مادر یا همسرت، عطر بخری، نشان میدهی که چقدر به او نزدیک هستی و دوست داری شخصیت او را جلوی دیگران ارج دهی؛ تازه برای شما که فرزند یا همسر یک خانم هستی، اشکالی ندارد این هدیه شخصی را تهیه کنی و به او بدهی.

هدیه روز مادر و روز زن
  • لباس خواب و لباس زیر

اگر دختر هستید برای مادرتان و اگر برای همسرتان هدیه میخرید، می توانید به لباس خواب و لباس زیر هم فکر کنید. خوبی این هدیه این است که کاملا شخصی است و هر خانمی با دیدن این هدیه حس میکند برای شخصیت و ذات او ارزش تلقی شده است به علاوه پوشیدن لباس نو هنگام استراحت و زیر لباس، حس تازگی و طراوت به هر کسی میدهد.

چه کسانی لباس زیر نخرند؟ اگر نسبت درجه 1 با شخصی ندارید نباید برای او لباس خواب یا لباس زیر تهیه کنید و لازم است حریم خود را با آن خانم حفظ کنید:

  • داماد برای مادرزن
  • عروس برای مادرشوهر
  • هر کس برای خاله یا عمه
  • هر شخص برای استاد یا معلم
  • هر شخص برای خانمهای فامیل
ساعت هدیه روز مادز و روز زن
  • ساعت

یکی از هدیه های بسیار مناسب برای روز مادر و روز زن ساعت مچی است. این هدیه خیلی مناسب و شیک است و همینطور این یادگاری زیبا نام شما را همیشه در ذهن مادر یا همسرتان نگه می دارد.

هدیه روز مادر و روز زن
  •  بلوز و پیراهن

برای هدیه روز مادر یا روز زن میتوانید یک پیراهن زیبا و برازنده برای کادو دادن بخرید که بهتر است از نوع گلدار یا ساتن شیک باشد که مادر یا همسرتان در مهمانیها بپوشد. اگر خانمی طرح گلدار را نمی پسندد می توانید از طرح های گوچی ورساچه یا خالدار برای او بخرید.

هدیه روز مادر و روز زن
  • زیورآلات

در دنیا هیچ خانمی پیدا نمی شود که به زیورآلات علاقه نداشته باشد جه بدلیجات چه طلا و نقره. با توجه به بودجه تان یک دستبند، گوشواره، انگشتر، گردنبند، النگو، ست یا نیم ست برای مادر یا همسرتان بخرید.

هدیه روز مادر و روز زن
  • لوازم آرایش

برای هدیه روز مادر و روز زن می توانید یک یا دو قلم لوازم آرایشی که مادر یا همسرتان نیاز دارد را برای او بخرید یا چند قلم رادر یک کیف آرایش یا جعبه زیبا بگذارید و به او هدیه بدهید.

هدیه روز مادر و روز زن
  • کفش

برای هدیه روز مادر و روز زن اگر دقیقا سایز پای همسر یا مادرتان را میدانید میتوانید با فروشنده شرط کنید که اگر همسر یا مادرتان خوشش نیامد، کفش را برای او می اورید تا تعویض کنید.

هدیه روز مادر و روز زن
  • روسری

در کشور مذهبی و اسلامی ما همه خانمها به شال و روسری نیاز دارند. برای هدیه روز مادر میتوانید شال یا روسریهای ابرشیمی زیبا تهیه کنید.

هدیه روز مادر و روز زن
  • پارچه لباس

همه خانم ها دوست دارند، برای لباسی که قرار است بپوشند، طرح و مدل زیبا به خیاط بدهند، بنابراین خوب است که پارچه ای زیبا برای هدیه روز مادر یا روز زن تهیه کنید.

هدیه روز مادر و روز زن
  • ست مانیکور

وقتی خانم خانه باشی، گوشه های ناخن هنگام کار خانه خشک و آزار دهنده می شوند. بنابراین لازم است که برای تمیز کردن آنها حتما یک ست مانیکور داشته باشی. برای همسر یا مادرتان یک ست مانیکور بخرید.

هدیه روز مادر و روز زن

هدیه روز مادر که خیلی شخصی نیست

کافه یا رستوران شیک

می توانید مادر و همسرتان را برای  یک وعده غذایی خوشمزه به یک کافه یا رستوران خوب دعوت کنید. این هم چند پیشنهاد در تهران:

  • عمارت مسعودیه
  • کافه روحی نگارستان
  • چای بار
  • کافه ویونای باغ فردوس
  • رستوران رفتاری
دسته گل هدیه روز مادر و روز زن

دسته گل یا جعبه گل زیبا برای روز مادر

در روزهایی که مناسبتی به خصوص جشن گرفته می شود، برخی افراد سلیقه خاصی دارند و از هدیه ای که دیگران برایشان می خرند راحت خوشحال نمیشوند؛ برای این افراد میتوانید دسته گل یا باکس گل هدیه بخرید.

مطلب پیشنهادی: دوست داری برای مادرت سبد گل درست کنی؟

هدیه روز مادر و روز زن

بلیط یک تور تفریحی برای روز زن

مناطق جنوب کشور در اسفند ماه، آب و هوای خوبی دارند می توانید برای همسرتان بلیط یک تور تفریحی را رزرو کنید یا وجه نقد سفر را به او بدهید تا با دوستان یا خانواده به سفری خوب برود. میتوانید تاریخ سفر را برای عید نوروز هم پیشنهاد بدهید.

مطلب پیشنهادی: این زیباییهای شمال کشور را دیده اید؟

ماساژ هدیه روز مادر و روز زن

رزرو خدمات یک آرایشگاه یا ماساژ

امسال روز مادر نزدیک به عید است؛ می توانید به یک آرایشگاه یا سالن ماساژ که کارش را قبول دارید، بروید و برای یک خدمات رنگ و مش، کوتاهی یا مانیکورپدیکور برای خانمی که قرار است به او هدیه دهید، یک کارت رزرو وقت خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی:صندلی ماساژ خواستی بخری به این نکات توجه کن

مبلمان و اکسسوری گونای
ظرف پذیرایی شیک نشیمن
مبلمان و اکسسوری گونای

لوازم دکوری لوکس
 

خیلی از خانم ها دوست دارند با لوازم دکوری منزلشان را آراسته تر کنند اگر برای یک خانم غریبه تر کادوی روز زن می خرید، میتوانید بروید سراغ لوازم دکوری زیبا.

رو تختی هدیه روز مادر و روز زن

کالای خواب

میتوانید پارچه ملحفه، ست ملحفه دوخته شده یا ست روتختی به مادر یا همسران هدیه دهید که هنگام خواب حس طراوت روتختی یا ملحفه نو را تجربه کند.

کتاب هدیه روز مادر و روز زن

کتاب با مجموعه آثار یک نویسنده

اگر مادر یا همسر شما اهل مطالعه است میتوانید سری آثار یک نویسنده یا شاعر را برای او بخرید تا در کتابخانه شخصی اش بچیند.

 

رزرو خدمات جوانسازی و جراحی

اگر مادر یا همسرتان برای جراحی جوانسازی یا خدمات تزریق بوتاکس به دنبال وقت از پزشک متخصص می گشته، برای روز مادر یا زن، هزینه این خدمات را به او هدیه دهید یا بخشی از آن را تقبل کنید.

 

 

برای تهیه کادوی روز مادر و روز زن میتوانید سری به بخش ظروف دکوری اهالی فن چیدانه بزنید.

 

مطلب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه