Chidaneh.com placeholder image

8 میز جلو مبلی و میز عسلی شیک برای دکوراسیون منزل

به قلم: حدیث حقیقت

مبلمان: بیشتر لوازم و وسایلی که در خانه وجود دارند نیاز به وسیله های دیگری دارند که زیبایی آن ها را تکمیل کند و به جلوه گری بیشتر آن ها کمک کند. میزهای جلو مبلی و بغل مبلی هم جزو آن وسیله هایی هستند که تکمیل کننده زیبایی مبلمان ها هستند و به کارآیی بیشتر آن ها هم کمک می کند. این مطلب می خواهد به شما کمک کند تا بهترین میزها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان پیدا کنید. پس با چیدانه همراه باشید. 

مبلمان ماجان
جدیدترین مدل مبلمان راحتی پذیرایی
مبلمان ماجان

قالیشویی ادیب

انواع مدل میز عسلی شیک

میزهای جلو مبلی و عسلی را می توان به دسته بندی های زیر نقسیم کرد:

  • میز جلو مبلی و میز عسلی چوبی
  • میز جلو مبلی و میز عسلی استیل
  • میز جلو مبلی و میز عسلی شیشه ای
  • میز جلو مبلی و میز عسلی سنگی
  • میز جلو مبلی و میز عسلی با تزیینات آنتیک 
  • میز جلو مبلی و میز عسلی ترکیبی
  • میز جلو مبلی و میز عسلی خلاقانه
  • میز جلو مبلی و میز عسلی آینه ای

 [[nid:299088]]

خانه آجری کرمان

میز جلو مبلی و میز عسلی چوبی

چوب از عناصری است که در ساخت مبلمان و میز کاربرد بسیار زیادی دارد و از عناصر اصلی آن به شمار می آید. از آنجایی که چوب عنصری طبیعی است حس خوبی در فضا ایجاد می کند، به علاوه می توان به راحتی میز جلو مبلی و میز عسلی چوبی را در سبک های کلاسیک و مدرن استفاده کرد. همچنین می توان آن را باعناصر دیگری مانند شیشه و یا فلز ترکیب کرده و شکل آن را جذاب تر کرد.

امیر صادقی
عکاسی خانه ی خانم حاجیان در تهران
امیر صادقی

میز جلو مبلی و میز عسلی استیل

میز جلو مبلی و میز عسلی استیل یکی از انواع میزهایی هستند که می توان از آن ها در دکوراسیون خانه استفاده کرد. امروزه استیل در وسایل مختلفی به کار برده می شود و از آن جایی که میز جلو مبلی و میز عسلی می توانند با جنس مبلمان یکی نباشند پس استفاده از جنس استیل می تواند دکوراسیونی جذاب و خاص به وجود بیاورد.

شما می توانید این جنس میزها را در سبک های مختلف دکوراسیونی استفاده کنید و براق بودن آن دلیل نمی شود که تنها در دکوراسیون لوکس قابل استفاده باشند. البته ناگفته نماند که رنگ و سبک باید با دکوراسیون شما هماهنگ باشد. برای مثال استیل طلایی بیشتر مناسب دکوراسیون کلاسیک است در حالی که استیل نقره ای مدرن تر است و مناسب برای سبک مدرن است اما اگر با سنگ ترکیب شود می توان در سبک کلاسیک از آن استفاده کرد.

شیشه خم اطلس
میز جلو مبلی
شیشه خم اطلس

میز جلو مبلی و میز عسلی شیشه ای

میز جلو مبلی و میز عسلی شیشه ای از انواع متفاوت و خاص هستند که دکوراسیون شما را جذاب می کنند. این نوع میزها فضا را بزرگ و روشن نشان می دهند پس برای فضاهای کوچک انتخاب های خوبی هستند. میز جلو مبلی و میز عسلی شیشه ای در سبک مدرن کاربرد دارند و از آن جایی که سکوریت شده اند، در برابر ضربه و حرارت مقاوم هستند و اگر بر اثر ضربه بسیار شدید بشکند شیشه پودر شده و خطری ندارد، پس نگران خطرات آن نباشید.

اکسسوری و مبلمان باراکو هوم
میز و مبلمان
اکسسوری و مبلمان باراکو هوم

میز عسلی سنگی شیک

میز جلو مبلی و میز عسلی سنگی از انواع لوکس هستند و بنابراین در دکوراسیون لوکس قابل استفاده هستند. همچنین می توان از ترکیب فلز و چوب در این نوع میزها استفاده کرد و در این صورت در سبک مدرن نیز کاربرد خواهند داشت.   این نوع میزها بسیار شیک و لوکس هستند و فضای خانه را جذاب و منحصر به فرد می کنند. به علاوه جنبه تزیینی و زیبا سازی نیز دارند. سنگ های مرمر، گرانیت و کوارتز از انواع سنگ هایی هستند که در این نوع میزها استفاده می شوند.

صنایع چوبی خورشید
میزجلومبلی
صنایع چوبی خورشید

میز عسلی با تزیینات آنتیک 

میز جلو مبلی و میز عسلی با تریینات آنتیک حس و حال خانه را گرم و صمیمی می کنند و مناسب دکوراسیون های کلاسیک و تلفیقی هستند. پس اگر به این سبک تزیینات علاقه دارید، میز جلو مبلی و یا میز عسلی با تریینات آنتیک انتخاب خوب و جذابی برای شما می باشد و فضای خانه را برایتان دلچسب و رویایی می کنند.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی عمود
طراحی و اجرای رستوران های زنجیره ای
گروه معماری و دکوراسیون داخلی عمود

منزل زیبای خانم منصوری فر

میز جلو مبلی و میز عسلی ترکیبی

میز جلو مبلی و میز عسلی ترکیبی از ترکیب عناصر و متریال های مختلف ساخته می شوند و بسته به آن که چه ترکیباتی دارند در سبک های مختلف دکوراسیونی استفاده می شوند که در بالا به آن ها اشاره شد. از انواع ترکیبی می توان موارد زیر را نام برد:

  • استیل و سنگ
  • استیل و شیشه
  • چوب و شیشه
  • چوب و سنگ
  • چوب و فلز

شرکت پرده پاندا
پرده دو مکانیزم شب و روز طرح شمیم
شرکت پرده پاندا

امیر صادقی
عکاسی خانه ی زوج هنرمند در تهران نو
امیر صادقی

مدل میز عسلی خلاقانه

این نوع میزها کاملا سلیقه ای و خلاقانه هستند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود و وسایل موجود میزهای زیبا و شیک بسازید. به عنوان مثال از ترکیب جعبه های چوبی در کنار هم و کمی تغییر در آن ها می توان میز جلو مبلی شیک و جذابی ایجاد کرد. کنده چوب نیز از عناصری است که به عنوان میز جلو مبلی و یا میز عسلی  خلاقانه کاربرد دارد و فضا را خاص می کند. چمدان های قدیمی، درها و پنجره های قدیمی، سازهای کوبه ای، چهار پایه، گاری و موارد بسیار دیگری وجود دارند که می توانند فضای خاص، جذاب و در عین حال شیک برای شما به وجود بیاورند.

سینا عزیزی
عکاسی از منزل مسکونی هدی باقری در گرگان
سینا عزیزی

مدل میز عسلی آینه ای

میز جلو مبلی و میز عسلی آینه ای از انواع طراحی های خاص هستند و باید در انتخاب و هماهنگی آن ها با سایر وسایل و هناصر دقت کافی به کار برد.  این نوع میزها باعث می شوند تا نور در فضا منعکس شده و فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهند و به دکوراسیون جلوه و درخشش خاصی می بخشند. میز جلو مبلی و میز عسلی آینه ای هم در دکوراسیون به سبک مدرن و هم در دکوراسیون به سبک کلاسیک قابل استفاده هستند.

“برای سفارش و خرید انواع مدل میز عسلی با اهالی فن چیدانه در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه