Chidaneh.com placeholder image

10 دکوراسیون سالن زیبایی شیک

پزشکی و سلامت: سالن های زیبایی جزو آن دسته فضاهایی هستند که طراحی دکوراسیون داخلی در آن ها نمود بیشتری پیدا می کند. در واقع بیزینس و کسب و کار این سالن ها رابطه مستقیمی با طراحی دکوراسیون داخلی آن ها دارد. به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا امروز به بحث جذاب طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی بپردازیم و ببینیم رعایت چه نکاتی در آن ها باعث می شود تا فضایی جذاب تر را تجربه کنیم. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. 

دیوارپوش دکوراتیو ایده آل پنل
دیوارپوش طرح بریل ایده آل پنل
دیوارپوش دکوراتیو ایده آل پنل

کی پلاس

استفاده از تضاد در طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی 

یکی از مسائلی که در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی می تواند به شما کمک کند استفاده از تضاد است. این تضادها در هر چیزی اعم از رنگ، جنس پارچه ها و هر چیزی که شما فکر می کنید می توانند پدیدار شوند. به طور مثال در عکس بالا استفاده از تضاد میان دو رنگ جذاب سفید و مشکی؛ ضمن ایجاد هیجان در دکوراسیون داخلی، باعث لوکس به نظر رسیدن خود سالن هم شده است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: خانه خود را با رنگ های سیاه و سفید نونوار کنید

گروه طراحی ساج
دکوراسیون سالن زیبایی
گروه طراحی ساج

استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون سالن زیبایی

برای طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ های روشن هم از لحاظ بصری برای مخاطبین جذاب تر هستند و هم این که این رنگ ها کثیفی و آلودگی را زودتر نمایان می کنند و از آن جایی که بحث سلامتی در سالن های زیبایی حرف اول را می زند پس بهترین رنگ برای دکوراسیون سالن زیبایی رنگ های روشن هستند.  

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: استفاده از رنگ ها، عناصر معجزه گر در دکوراسیون داخلی

استودیو معماری آرش مدنی
طراحی داخلی سالن زیبایی
استودیو معماری آرش مدنی

طراحی پله ای آینه ها در دکوراسیون سالن زیبایی 

آینه های یک تکه و سرتاسری در دکوراسیون سالن های زیبایی می توانند کسل کننده و یکنواخت باشند. اما می توان با ترفندهای دکوراسیونی خاص آن ها را به جذاب ترین عناصر موجود در سالن های زیبایی بدل کرد. عکس بالا یکی از خلاقانه ترین این ایده ها را به شما نشان می دهد.

دکوراسیون خانه آرا
دکوراسیون داخلی سالن زیبایی
دکوراسیون خانه آرا

استفاده از متریال های مختلف در دکوراسیون سالن زیبایی 

در سالن های زیبایی می توان از تکنیک تنوع متریال و مواد و مصالح برای جداسازی فضاها و قسمت های مختلف استفاده کرد. با این کار دیگر لزومی به استفاده از پارتیشن ها و یا حتی دیوارها برای تقسیم های فضایی نیست. در ضمن مبلمان ها نیز می توانند این کار را برای شما انجام دهند. 

دکوراسیون خانه آرا
دکوراسیون داخلی آرایشگاه
دکوراسیون خانه آرا

کاغذ دیواری های شیک دردکوراسیون سالن زیبایی 

در دکوراسیون سالن های زیبایی آینه ها حرف اول را می زنند، بعضی قسمت های سالن دارای آینه های سرتاسری هستند و بعضی قسمت های دیگر می توانند دارای آینه های قاب دار باشند که در این قسمت های می توانید از کاغذ دیواری های شیک و زیبا و بعضا طرح دار برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما!

دکوراسیون خانه آرا
سالن زیبایی آرایشگاه ولنجک
دکوراسیون خانه آرا

نورپردازی دکوراسیون سالن زیبایی

نکته مهم دیگری که باید درطراحی دکوراسیون سالن های زیبایی به آن ها توجه کرد، بحث نورپردازی است. اگر می خواهید فضایی دلچسب تر را تجربه کنید، باید به نورپردازی های سالن زیبایی تان توجه خاصی کنید. درخشش دکوراسیون داخلی با نورپردازی اصولی میسر می شود. 

دکوراسیون سالن زیبایی

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی 

اگر قرار است که مبلمان ها در یک خط چیده شوند بهتر است که آینه های روبروی آن ها یک سره نباشد و هر صندلی آینه ای مخصوص به خود و جدا از صندلی بغل دستی خود داشته باشد. با این کار هم حس یکنواختی در سالن زیبایی شما از بین می رود و هم مشتری ها حس بهتری دارند، در واقع جدا کردن آینه ها باعث می شود که مشتی ها حس کنند که به حریم خصوصی آن ها توجه بیشتری شده است. 

دکوراسیون سالن زیبایی

رنگ تیره در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی 

چند بند بالاتر به شما گفتیم که بهتر است برای دکوراسیون سالن زیبایی تان از رنگ های روشن استفاده کنید. اما این نکته وحی منزل نیست، اگر شما به دکوراسیون تیره علاقه دارید، مانعی برای انجام این کار وجود ندارد. جسورانه متریال های تیره را انتخاب کنید و از آن ها استفاده کنید. 

دکوراسیون سالن زیبایی

لوازم دکوری در دکوراسیون سالن های زیبایی 

اگر قصد دارید تا برای دکوراسیون سالن زیبایی تان لوازم دکوری تهیه کنید، بهتر است که این لوازم و وسایل با مبلمان های سالن ست باشد. این کار به هماهنگی بیشتر در دکوراسیون داخلی سالن تان کمک می کند. اگرسبک آن ها نمی تواند یکی باشد می توانید روی ست بودن رنگ های آن ها تمرکز کنید. 

دکوراسیون سالن زیبایی

ترکیب رنگ های آرامش بخش در دکوراسیون سالن های زیبایی 

از آن جایی که معمولا افراد زمان زیادی را در سالن های زیبایی صرف می کنند، بنابراین باید دکوراسیون داخلی این فضا به شما آرامش را هدیه دهد. پس انتخاب رنگ و ترکیب های رنگی در این فضا از اهمیت ویژه ای برخورداراست. عکس بالا نمونه ای بارز از این ترکیب های رنگی آرامش دهنده را به شما نشان می دهد. 

اگر مشغول ساخت سالن زیبایی یا تغییر دکوراسیون داخلی سالن زیبایی تان هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب بیشتر:طراحی خیره کننده دکوراسیون فروشگاه رویال دیش در تهران
بازسازی گالری نقره فکوریان، نقره فروشی متفاوت در مشهد
فروشگاه شالی شاپ، طراحی متفاوت و چشمگیر در جاده هراز
نگاهی به طراحی داخلی اپل استورها
دکوراسیون داخلی فروشگاه عینک چشم آذین
دکوراسیون فروشگاه ویکتوریا بکهام ، هنر فرشید موسوی

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه 


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه