Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون طلا فروشی شیک، درخشش جواهرات در این 25 مغازه!

به قلم: تحریریه چیدانه

تا به حال به دکوراسیون داخلی مغازه های طلا و جواهر فروشی دقت کرده اید؟ این مغازه ها دارای چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون داخلی و طراحی ویترین ها در بین همه مغازه ها هشتند. از آن جایی که بحث هایی از این دست بسیار جذاب‌اند، ما هم تصمیم گرفتیم تا امروز برای شما نکته هایی در رابطه با طراحی طلا فروشی را جمع آوری کنیم و تعدادی دکوراسیون طلا فروشی شیک را با هم ببینیم. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. 

دکوراسیون طلا فروشی شیک

طراحی و دکوراسیون طلا فروشی شیک

همان طور که می‌دانید در طراحی دکوراسیون مغازه‌؛ ویترین ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در مغازه‌های طلا و جواهر فروشی این اهمیت به مراتب بالاتر است. در طراحی ویترین از ریزترین جزییات تا نکات کلی را باید با دقت و وسواس بررسی کرد تا خروجی آن خوب از آب در بیاید.

سرویس خواب بالسا
دکوراسیون طلا فروشی
طراحی طلا فروشی شیک
دکوراسیون مغازه طلا فروشی شیک
دکوراسیون مغازه طلا فروشی

مواد و مصالح مناسب برای طراحی مغازه طلا فروشی

یکی از نکاتی که در یک دکوراسیون طلا فروشی شیک و همچنین ویترین آن باید مد نظر قرار بگیرد؛ انتخاب متریال مناسب است. هرچه کیفیت این مواد و مصالح بالاتر باشد، جلوه ویترین ها بیشتر می‌شود و این قضیه قطعا در فروش شما هم تاثیر گذار است. در طراحی ویترین این مغازه‌ی طلا فروشی از چوب استفاده شده است که بستر مناسبی را برای جلوه‌گری طلا و جواهرات پدید آورده است. 

طراحی دکوراسیون طلا فروشی
طراحی طلا فروشی
طراحی مغازه طلافروشی
ویترین طلافروشی
دکوراسیون داخلی طلافروشی

نورپردازی مناسب برای یک دکوراسیون طلا فروشی شیک

نورپردازی می‌تواند در دکوراسیون داخلی مغازه شما غوغا کند به شرط آن که از آن درست استفاده شود. برای مغازه هایی مانند مغازه‌‌ی طلا فروشی بهتر است از نورپردازی های موضعی استفاده شود. این نورپردازی ها می‌توانند در سقف، دیوار ها و همچنین در بالای هر ویترین اعمال شود، البته انتخاب نوع نورپردازی بستگی زیادی به نوع ویترین های مغازه دارد. 

دکوراسیون چوبی طلا فروشی شیک

ایجاد نقطه عطف در دکوراسیون طلا فروشی 

بهتر است در طراحی دکوراسیون مغازه ها یک نقطه عطف ایجاد شود که باعث شود محصولات بدرخشند و هر چشمی را به خود خیره کند. معمولا در چنین نقاطی کالاها و محصولات ویژه، خاص و گران‌تر به نمایش در می‌آیند. در این دکوراسیون طلا فروشی شیک می‌بینید که چگونه قفسه‌هایی در درون دیوار ایجاد کرده‌اند تا بتوانند جواهرات را در آن به نمایش بگذارند.

طراحی داخلی طلا فروشی
دکوراسیون داخلی طلا فروشی
طراحی و دکوراسیون طلا فروشی
دکوراسیون طلا فروشی مدرن  شیک
طراحی طلا فروشی مدرن و زیبا
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون جواهر فروشی شیک
طلا فروشی شیک و امروزی
طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی
دیزاین داخلی طلا فروشی شیک
طراحی و دیزاین طلا فروشی
دیزاین داخلی طلا فروشی
دکوراسیون طلا فروشی شیک و زیبا

در پایان:

یک دکوراسیون طلا فروشی شیک در خیابان بخشی از زیبایی شهر نیز به حساب می آید. درخشش طراحی و دکوراسیون مغازه ها هم از نظر زیبایی شناسی اهمیت دارد و هم در راستای اهداف بازاریابی است. برا داشتن یک دوکوراسیون شیک و امروزی می توانید از متخصصین معماری و بازسازی در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب مرتبط:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه