Chidaneh.com placeholder image

لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی!

سفر با معماری: وقتی صحبت از خانه های لوکس می شود، تصور می کنیم دکوراسیون داخلی این فضاها مملو از مبلمان پر زرق و برقی است که باید هزینه هنگفتی را به صاحبان آن ها تحمیل کرده باشند.

امروز می خواهیم با چیدانه به 10 تا از لوکس ترین خانه های جهان سر بزنیم که تبدیل به اقامت گاه شده اند و برخی از آن ها با معماری و طراحی داخلی متفاوت و مینیمال خود ادعای بند قبل را زیر سؤال می برند. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این خانه های متفاوت بیندازیم…

گروه معماری اشکان اذانی

لوکس ترین خانه های جهان: خانه ساحلی در کنار دریای اژه

یک هتل دار که علاقه فراوانی به زندگی در کنار دریا دارد، بعد از زندگی در جزیره سانتورینی یونان مکان دنج تری برای خانه خود در جزایر تراسیای یونان کشف کرد و خانه ای لوکس با دکوراسیونی متفاوت و دلنشین خلق نمود.

لوکس ترین خانه های جهان: ویلای شیک در مناطق استوایی

این ویلای رو به دریا با استخر بی نهایت محلی اختصاصی برای استراحت و فرار از شلوغی های شهر است. صندلی های ریلکسی و سکوهای مرمری، شکوه و لوکس بودن این فضا را دوچندان کرده اند.

لوکس ترین خانه های جهان: خانه دنج مراکشی

این کلبه ییلاقی ماسه سنگی در دامنه رشته کوه های اطلس در خارج از شهر مراکش از مصالح سنتی که توسط صنعتگران محلی فراهم آورده شده اند، برای ایجاد یک ظاهر معاصر در معماری و طراحی داخلی خود استفاده کرده است.

لوکس ترین خانه های جهان: خانه شناور در اقیانوس هند

جزیره کوچک تاپروبن که در ساحل جنوبی سری لانکا قرار گرفته است، یک خانه لوکس را در مرکز خود جای داده است: خانه ای هشت ضلعی با پنج اتاق خواب که همگی چشم انداز به دریا دارند. مهمانان این خانه می توانند در دریا یا استخر بی نهایت آن شنا کنند و در باغی که با انواع نخل ها و گیاهان دیگر احاطه شده به ماجراجویی بپردازند.

لوکس ترین خانه های جهان: آپارتمان مدرن در ایسلند

این ساختمان سه آپارتمانه در بیرون از پایتخت ایسلند شمالی با معماری جذاب خود می تواند میزبان مهمانانی باشد که به دنبال یک زنگ تفریح در میان روزمرگی های خود هستند. اگر اهل ماجراجویی هستید، می توانید زیر آفتاب میان روز در تابستان سوارکاری یا در زمستان سورتمه سواری کنید.

لوکس ترین خانه های جهان: ایوان همجوار با استخر

این ویلای لوکس اندکی دور از ساحل در سنت بارس امریکای شمالی قرار گرفته و با معماری مینیمال خود شکوهی بی نظیر را به نمایش گذاشته است.

لوکس ترین خانه های جهان: خانه روستیک در پرتغال

این خانه روستایی مرمت شده در سواحل رودخانه ای قرار گرفته و دارای حیوانات مزرعه، یک استخر نمک بی نهایت و آشپزخانه ای که سوخت اجاق گازش چوب است، می باشد. چشم اندازهای نفس گیر رودخانه این مکان را مقصد نهایی افرادی کرده است که به دنبال مکانی آرام برای فرار از شلوغی ها هستند.

لوکس ترین خانه های جهان: مأمن آرام یونانی

یک طراح مد فرانسوی اندکی دور از جزیره یونانی پطمس خرابه های یک اصطبل را به مکانی دنج و روستیک تغییر کاربری داد. یکی از خانه های لوکس جهان در دل اصطبل!!!

لوکس ترین خانه های جهان: عمارت باشکوه در میامی

کازا کازارینا در ابتدا ملک طراح معروف مد “جیانی ورساچه" بود و زیبایی معماری ایتالیایی در همه جای آن به چشم می خورد: نقاشی های دیواری استادانه هم چنان دیوارهای 10 سوئیت لوکس آن را زینت می بخشند، استخر با طلای 24 عیار خط کشی شده است و پشت بام نیز با فضاسازی سرگرم کننده ای آراسته شده است.

لوکس ترین خانه های جهان: اقامت گاه خصوصی در جزایر پلینزی

 در جزیره تاهیتی از جزایر پلینزی در جنوب اقیانوس آرام، مهمانان از فعالیت های متنوع بی شماری شامل قایق رانی، صید خرچنگ، ویکبوردینگ و بسیاری دیگر بهره مند می شوند. اقامت گاه ها با کف های چوبی، تیرچه های بیرون زده و پنجره هایی با شاترهای چوبی به سبک سنتی تاهیتی ساخته شده اند که نسیم ملایم اقیانوس آرام جنوبی را به داخل دعوت می کنند.

ما در وبسایت چیدانه از دکوراسیون خانه های ایرانی که با سلیقه و خلاقیت چیدمان شده اند، استقبال می کنیم. دکوراسیون محل کار و زندگی خود را که پر از ایده ها و نشانه های شخصی شماست با ما به اشتراک بگذارید!

منبع: elledecor | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه