Chidaneh.com placeholder image

تزیین منزل با چوب بامبو، 12 ایده خلاقانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

 

سرویس خواب بالسا

ترفندهای دکوراسیون: بامبو یکی از محبوب ترین گیاهان رایج آپارتمانی می باشد که در دکوراسیون داخلی منزل بیشتر ما چند شاخه از آن به چشم می خورد. چینی ها معتقدند که بامبو خوش یمن است و این فرهنگ شرقی به تمام کشور ها انتقال پیدا است و از گیاه بامبو برای خوشبختی، خوش اقبالی، ثروت و افزایش طول عمر خانواده استفاده می کنند. علاوه بر خوش یمنی بامبو چه گیاه آن و چه ساقه های خشک آن چهره ی دکوراسیون داخلی شما را دگورگون می کند.

استفاده از گیاه بامبو یکی از ساده ترین ایده ها برای آوردن چوب بامبو ها به فضای دکوراسیون داخلی شما می باشد. این بامبوها را می توانید به صورت شاخه ها بلند در گلدان های شیشه ای بزرگ با کمی آب نگهداری کنید و یا داخل خاک بکارید و از زیبایی آن لذت ببرید.
 با چیدانه همراه باشید تا باهم ایده های مختلف تزیین منزل با چوب بامبو را بررسی کنیم:

  • تزیین چوب بامبو در گلدان
  • تزیین منزل با نی خیزران
  • ایده ساخت لوازم کاربردی با چوب بامبو
  • ساخت پارتیشن با چوب بامبو
  • تزیین دیوار راه پله منزل با چوب بامبو
  • تزیین سرویس بهداشتی منزل با بامبو
  • ساخت جا حوله ای با چوب بامبو
  • طراحی محوطه منزل با چوب بامبو

بامبو خوش یمن در دکوراسیون منزل

نی خیزران چه در خاک چه در آب می تواند جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون شما ببخشد. کافی است یکی ز آن ها را برای دکوراسیون فضایی مانند نشیمن خود انتخاب کنید و از داشتنش در فضای داخلی خود لذت ببرید.

مطالب بیشتر: زیباترین کاربردهای نی بامبو در معماری داخلی منزل!

تزیین منزل با چوب بامبو

تزیین چوب بامبو در گلدان

یک راه دیگر برای داشتن سر سبزی و طراوت گیاهان در فضای دکوراسیون شما استفاده از ساقه های بامبو خشک که به نی های بامبو معروف اند، به جای گلدان است درست همانند تصویر بالا، کافی است سوراخ های به اندازه گلدان های خود داخل ساقه ها در بیاورید و یک دیوار سبز جذاب خودتان بسازید .

تزیین منزل با چوب خیزران

تزیین منزل با نی خیزران

تزیین با نی خیزران امروزه در قالب های متنوع پر طرفدار شده است. از ساقه های بامبو می توانید در قالب لوازم دکوری استفاده کنید. تبدیل نی های بامبو به یک عنصر دکوری ارتباط زیادی با خلاقیت شما دارد می توانید همانند تصویر نی های بامبو را در یک گلدان قرار دهید و با نورپردازی آن را تزیین کنید.

مطالب پیشنهادی: هر آنچه که باید درباره بامبو و کاربردهای آن بدانید!

استفاده از چوب بامبو در دکوراسیون

ایده ساخت لوازم کاربردی با چوب بامبو

حتی می توانید از آن ها لوازم کاربردی مانند لوازمی برای نگهداری تجهیزات آشپزخانه بسازید و چهره ی متفاوتی به دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید. همچنین از چوب بامبو جاشمعی، آبنما، لوستر، شلف و … هم می توانید بسازید.

تزیین منزل با چوب بامبو

ساخت پارتیشن با چوب بامبو

در تزیین منزل با چوب بامبو می توانید از نی های بامبو در قالب یک پارتیشن استفاده کنید، می توانید آن ها را به صورت منظم و یا نامرتب کنار هم بچینید و یک پارتیشن منحصر به فرد و خاص داشته باشید.

دکوراسیون با چوب بامبو

تزیین دیوار راه پله منزل با چوب بامبو

ایده ی دیگری که می توانید در تزیین با چوب بامبو داشته باشید، استفاده از آن برای دیوار راه پله می باشد، با این ایده می توانید فضای راه پله خود را منحصر به فرد کنید و از داشتنش لذت ببرید.

ساخت پارتیشن با چوب بامبو

گاهی می توان برای جدا کردن دو فضا از یک پرده نیمه شفاف استفاده کرد. چیدن شاخه های بلند بامبو در کنار هم امکان داشتن یک پرده شفاف جذاب را برای شما فرآهم می کند.

دکوراسیون با نی بامبو

تزیین سرویس بهداشتی منزل با بامبو

به سادگی می تواند از پارتیشن های ساخته شده با نی های بامبو در هر فضایی استفاده کنید، فضاهایی مانند سرویس بهداشتی که به خوبی می توانید فضای روشویی را از فضای توالت جدا کنید حتی می توانید در دکوراسیون با نی بامبو آنها را رنگ آمیزی کنید و ظاهر تازه ای به آن ببخشید.

استفاده از نی بامبو در سرویس بهداشتی

حضور بامبو در فضای سرویس بهداشتی می تواند به گونه های متفاوت باشد، می توانید از آن برای تزیین دیوار پشت آینه روشویی استفاده کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای سرویس بهداشتی خود ببخشید.

ساخت جا حوله ای با نی بامبو

ساخت جا حوله ای با چوب بامبو

حتی می توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید و از نی های بامبو به عنوان جا حوله ای استفاده کنید!

استفاده از بامبو در فضای بیرونی

طراحی محوطه منزل با چوب بامبو

استفاده از گیاه بامبو در فضای بیرونی را فراموش نکنید. در طراحی های محوطه خود به خوبی می توانید از گیاه و یا نی های بامبو کمک بگیرید و ظاهر متمایزی به آن ها ببخشید.

آیا شما هم از بامبو در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید؟ اگر دکوراسیونی به سبک و سیاق خود دارید که در آن از ایده های خلاقانه استفاده کرده اید، از طریق همکاری با تحریریه چیدانه در تورهای چیدانه شرکت کرده و دکوراسیون زیبای خود را با مخاطبان چیدانه به اشتراک بگذارید.

 

مطالب بیشتر: نمادهای فنگ شویی برای دکوراسیون انرژی بخش

10 پارتیشن منزل دکوراتیو

دکوراسیون داخلی منزل با چوب، اینجاها قشنگ تر به چشم میاد!

دکوراسیون آشپزخانه سفید، با قهوه ای چوب دیدنی تر میشه!

تفاوت ترمووود و چوب پلاست، نکاتی خواندنی این دو متریال پاییزی!

ترمووود، این چوب پرطرفدار با قیمت استثنایی!

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه