Chidaneh.com placeholder image

10 جای روغن و سرکه شیک برای میز ناهارخوری !

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات آشپزخانه: همیشه توجه به جزییات باعث زیباتر شدن ظاهر خانه ی شما می شود، درست است که انتخاب صحیح یک مبل مناسب می تواند تا حد زیادی زیبایی فضای دکوراسیون داخلی شما را تحت تاثیر قرار دهد، اما نمی توانید تاثیر جزییات ساده و کوچک را در تکمیل این زیبایی نادیده گرفت. یکی از این زیباهای ساده و کارآمد ست چاشنی های است که غالبا روی میز ناهارخوری و یا اپن آشپزخانه قرار می گیرد. این ست غالبا چهار تکه می باشد و شامل جای روغن زیتون، سرکه و نمک و فلفل است. برای اینکه بتوانیم بهترین جای سرکه و روغن را انتخاب کنید با این مطلب از چیدانه همراه شوید.

جای روغن و سرکه

قالیشویی ادیب

جای سرکه و روغن سرامیکی

جای سرکه و روغن سرامیکی می تواند برای میز چوبی شما زیبایی خاصی را به همراه داشته باشد بخصوص اگر رنگ چوب میز شما روشن باشد هارمونی و هماهنگی خاصی را با خود به همراه خواهد داشت پس اگر می خواهید یک ست سرامیکی انتخاب کنید به جنس و رنگ میز خود دقت کنید.

جای روغن و سرکه

حتی جای سرکه و روغن سرامیکی شما می تواند روی پایه ای چوبی سوار باشند و ظاهر خاصی را برای میز ناهار خوری و یا اپن آشپزخانه ی شما به وجود آوردن همچنین این ست به دلیل جمع و جور بودن بهترین گزینه برای میزهای کوچک محسوب می شود.

جای سرکه و روغن و نمک و فلفل

ایده ی بامزه ی دیگر برای جای سرکه و روغن و یا ست چاشنی ها می تواند همانند تصویر باشد و فضای بیشتری را برای نمک و فلفل و سایر ادویه ها برای شما ایجاد نماید. از این ست می توانید بیشتر برای فضای روی اپن آشپزخانه استفاده نمایید.

جای سرکه و روغن

جای سرکه و روغن کریستال

جای سرکه و روغن کریستال را می توانید با انواع میزها هماهنگ کنید، توجه داشته باشید که ست های کریستالی به دلیل بدنه ی شفاف خود مانع از استفاده ی اشتباه در حین مصرف می شود و گزینه ی مطلوبی برای شما محسوب می شود.

جای سرکه و روغن

نوعی از جای سرکه و روغن کریستالی که برای فضاهای کوچک بهترین گزینه محسوب می شود همانند تصویر است. این نوع از جای سرکه و روغن ظاهر بامزه ای به میز غذا خوری شما می دهد می توانید به سادگی آن را برای دکوراسیون میز غذا خوری خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

جای سرکه و روغن

جای سرکه و روغن استیل

یکی از پر طرف دارترین ست چاشنی ها در آشپزخانه های مدرن همین جای آبلیمو و سرکه استیل می باشد این ست ها را می توانید در رنگ های متنوع برای میزهای غذا خوری مورد استفاده دهید، جای سرکه و روغن استیل گزینه ی منحصر به فردی برای میزهای شیشه ای محسوب می شود.

جای سرکه و روغن

جای سرکه و روغن فانتزی

جای سرکه و روغن فانتزی بیشتر از جنس سرامیکی می باشد که در طرح ها و رنگ های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد همان طور که در تصویر می بینید می توانید رنگ آن را با فضای دکوراسیون خود هماهنگ کنید و جلوه ی منحصر به فضای داخلی خود ببخشید.

جای سرکه و روغن

حتی می توانید از طرح های بومی برای جای آبلیمو و روغن فانتزی خود استفاده کنید، کافی است سری به فروشگاه های صنایع دستی بزنید و یک ست منحصر به فرد و بامزه را مطابق با دکوراسیون آشپزخانه و یا فضای غذاخوریخود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

جای روغن و سرکه

جای سرکه و روغن فانتزی شما می تواند ترکیبی از کریستال و سرامیک باشد، مانند ستی که در تصویر می بینید این ست جلوه ی منحصر به فرد و بامزه ای برای دکوراسیون فضای کوچک شما خواهد داشت.

جای سرکه و روغن

جای آبلیمو و روغن فانتزی را می توانید از مدل های شرقی انتخاب کنید. این ست ها در ظاهر دکوراسیون شما را تغییر منحصر به فردی ایجاد می کنند و با سبک مدرن دکوراسیونی به خوبی هماهنگ می شوند.

اگر شما هم قصد خرید یک جای سرکه و روغن با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید و از رفتن به بازار در این روزهای گرم تابستان هراس دارید می توانید به سادگی به ویترین کالاهای چیدانه و بخش لوازم جانبی آشپزخانه رجوع کنید و به سادگی وسیله مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه