Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین مبل ها در نمایشگاه مبلمان منزل مرداد 95

به قلم: تحریریه چیدانه

همه ما وقتی به خانه برمی‌گردیم به دنبال فضای آرامی هستیم که در آن استراحت کنیم. مبلمانی نرم و راحت که آرامش را به شما بازگرداند. بیست و پنجمین دوره نمایشگاه مبلمان که در تاریخ 13-16 مردادماه 95 در مکان نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار است، بهترین مبلمانی که نیازهایتان را برطرف می گرداند به شما معرفی می کند. ساعات بازدید 10-18 عصر بوده و به ‌غیر از مبلمان، میز و صندلی‌های غذاخوری، سرویس خواب و برخی اجزای دکوری هم شامل این نمایشگاه می‌شود. با چیدانه همراه باشید تا گزارش مختصری از این نمایشگاه را با هم مرور کنیم…

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

سرویس خواب بالسا

این پایه‌داران جذاب

یکی از جذاب‌ترین اجزای خانه و درواقع رکن اصلی آن، مبلمان است. سبک کلی هر خانه‌ای را با مبلمان و میز غذاخوری می‌توان فهمید. اگر شما هم به دنبال چیدمانی متفاوت و تنوعی دل‌نشین هستید و یا حتی قصد دارید به خانه بخت بروید، قطعاً می‌توانید مبلمان، سرویس‌های خواب و غذاخوری مطابق با سلیقه و علاقه خود پیدا کنید.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

به سبک کلاسیک

در دکوراسیون کلاسیک مبلمان به سبک آنتیک هستند. این نوع دکور به سبک قدیمی و انگلیسی نزدیک‌تر است و از رنگ‌های ساده و اکثراً خنثی در آنها استفاده می‌شود. مبلمانی که دکوراسیون را شیک و سنگین جلوه می‌دهند، از پارچه‌های طرحدار به سبک گذشته و اغلب متقارن استفاده می‌کنند. در این نوع مبل دسته‌های چوبی کار شده و میزهای جلو مبلی و عسلی‌های منبت و یا معرق نیز دیده می‌شود. برخی موارد سبک کلاسیک رنگ و روی معاصر به خود می‌گیرد و خود را با دکوراسیون خانه‌های جدید نیز وفق می‌دهد. این سبک آرامش‌بخش و وزین را برای چیدمان ثابت به می‌توانید خوبی به کار ببرید.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

ساده و صمیمی

بسیاری از خانه‌های امروزی به سبک مدرن دکور می‌شوند. طراحی ساده و زیبایی که قابلیت این را دارند تا با اجزای مختلف خانه هماهنگ شده و در نهایت فضایی دل‌چسب به وجود آورند. انتخاب مبلمان مدرن با رنگ و طرح‌های خاص پارچه می‌تواند بطور هوشمندانه ای دکوری کاملاً متفاوت با آنچه تاکنون دیده‌اید به شما بدهد.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

چوب در خانه

حس زنده و دل‌نشین چوب برای همه آشناست، حضور عنصری از طبیعت انرژی خوبی به فضا می‌بخشد. می‌توانید از میز و صندلی‌های چوبی و با برش‌های خاص و طرح‌های جدیدتر در آشپزخانه خود استفاده کنید. کارهای معرق و سازه‌های چوبی و تزیینات دکوری چوبی به جذابیت دکوراسیون می‌افزاید.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

آشپزخانه نامحدود

خانه‌های کوچک و جدید امروزی آشپزخانه‌های کوچکی نیز دارند که شاید محدودیتی به حساب آیند. خوردن یک صبحانه خوب و سریع در این آشپزخانه‌ها به میز و صندلی‌های کوچک‌تری نیاز دارد. صندلی‌های تک و مناسب برای کابینت انتخاب بسیار خوبی برای فضای کوچک آشپزخانه است.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

اتاق کودک دلبند

تولیدکنندگان، سرویس‌های خواب زیبا و متنوعی را برای کودکان و نوجوانان طراحی کرده‌اند. بسته به دل‌بستگی و علاقه فرزندتان می‌توانید سرویس‌هایی که شامل تخت خواب، کمد، میز تحریر و یا کتابخانه هستند را انتخاب کنید.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

نشیمن خودمانی

فضای نشیمن نیازمند مبلمان راحتی و مناسبی است تا بتوان از تماشای تلویزیون و گپ‌های دوستانه و خانوادگی لذت برد. میزهای قهوه‌خوری و تلویزیون نیز در کنار این مبلمان، دکوراسیون فضا را شکل می‌دهند و به دنج و دل‌نشین بودن این بخش خانه کمک می‌کنند. حواستان باشد تلفیق سبک‌های متنوع را درست انجام دهید تا هرج‌ و مرج در خانه به وجود نیاورد.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

وعده کلاسیک

بخش ناهارخوری به سبک کلاسیک، مناسب پذیرایی میهمانان است و کمتر کسی از فضای کلاسیک برای صرف وعده‌های روزانه استفاده می‌کند. با انتخاب رنگ و مدل مناسب برای خودتان می‌توانید از صحبت‌های جذاب میهمانی‌ها لذت ببرید.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

غذاخوری مدرن

در اغلب موارد فضای غذاخوری خانه برای اعضای خانواده با ست میز و صندلی‌هایی به سبک مدرن چیدمان می شود. این ست باید با ارتفاع مناسب میز و صندلی، همراه نشیمنگاهی راحت برای لذت بردن از وعده ‌غذا و شنیدن اخبار روزانه باشد تا لحظات نابی برای شما رقم بزند.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

اتاق‌خواب من

سرویس اتاق‌خواب را با دقت و وسواس بیشتری انتخاب کنید؛ چرا که محل استراحت شبانگاهی و برای برخی افراد محل کارشان  به حساب می آید. البته پیشنهاد می شود که اگر انتخابتان سبک کلاسیک است بهتر است که دفتر کارتان را به بخش دیگری منتقل کنید.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

سادگی در سرویس خواب

انتخاب سبک مدرن برای اتاق‌خواب، سادگی دلنشینی به دنبال دارد و استفاده از تزیینات و تابلوهای متنوعی را برای شما ممکن می‌کند. اگر اتاق‌خواب کوچکی دارید می توانید از مبل‌های تختخواب‌شو و یا دکوراسیون کم جا استفاده کنید.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

آسوده بخواب

کالای خواب و تشک‌های طبی به شما خواب راحتی هدیه و تخت خواب را تکمیل می‌کنند. با در نظر گرفتن طرح و رنگ اتاق و با رعایت هارمونی فضا برای انتخاب از میان روتختی‌های متنوع، دست بازتری خواهید داشت.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

ست مناسب فضای خارجی

برای فضاهای باز مثل استخر، باغ، حیاط و یا حتی بالکن باید از مبلمانی مخصوص استفاده کرد که علاوه بر زیبایی ویژگی‌هایی مثل ضدآب بودن و یا در معرض آفتاب قرار گرفتن موجب آسیب دیدن آنها نشود و با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار باشند.

نمایشگاه مبلمان منزل- مرداد95

انقلاب رنگ‌ها

اگر به دنبال استفاده از رنگ‌های خاص در دکوراسیون خانه‌تان هستید، مبل‌های متنوعی به‌صورت تک و یا ست کامل در فضای نمایشگاه وجود دارد. جسور باشید و رنگی متفاوت برای شکستن قوانین روتین دکوراسیون انتخاب کنید؛ ولی هماهنگی را از یاد نبرید!

برای دیدن تصاویر بیشتری از نمایشگاه و مبلمان جدید می توانید به این لینک سر بزنید: نمایشگاه مبلمان منزل – مرداد ۹۵

نویسنده و عکاس: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه