Chidaneh.com placeholder image

خانه درسا، شکوه مبلمان چرم در خانه ای لوکس!

به قلم: تحریریه چیدانه

بزرگترین فروشگاه چرمی ایران خانه درسا 14 اسفندماه سال 94 با حضور مدیران ارشد این برند، هنرمندان و چهره‌های محبوب مردمی نظیر بهزاد فراهانی، محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، حسین سهیلی زاده، منوچهر هادی، یکتا ناصر، شقایق دهقان، لادن مستوفی لیلی رشیدی، بهاره رهنما و کاپیتان تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی، اصحاب رسانه و جمع کثیری از دوستداران این برند طی مراسمی باشکوه و با جمیعتی بیش از سه هزار نفر به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مبلمان جلاف

خانه درسا
مبلمان و کالای دکوراتیو خانه درسا
خانه درسا

شیرآلات کسری

این مجموعه عظیم و فاخر که اولین بار توسط یک برند ایرانی افتتاح شد، در پی برداشتن گامهای استوار در پاسخ به تقاضای کالاهای لوکس و زینت بخش خانه و در برگرفتن سبک زندگی ایجاد شد. پیدایش این مجموعه حاصل نگاه تخصصی به مقوله طراحی می باشد که در قالب یک پروژه ی عظیم درآمده است. حضور ابزارهای لازم برای داشتن یک خانه لوکس و مدرن منطبق با استاندارهای جهانی و ارزش های ایرانی از مشخصه های بارز این مجموعه است.

خانه درسا
مبلمان و کالای لوکس درسا
خانه درسا

خانه درسا همانگونه که از نامش پیداست کلکسیونی است از مبلمان چرمی، فرش، وسایل روشنایی و کالاهای دکوراتیو چرمی که در نمایشگاهی با وسعت بیش از دو هزار متر و درسا کافه که در قلب این مجموعه جای گرفته، واقع در شریعتی قلهک در معرض دید مشتریان قرار گرفته است.

خانه درسا
مبل چرم درسا در دکوراسیون داخلی
خانه درسا

حضور چرم در جای جای دکوراسیون این مجموعه مشاهده و لمس می شود، چرم فراتر از شیک بودن، زیبایی و تفاوت، حس دلنشین طبیعت را القا می کند، درسا از بدو پیدایش به عنوان یک برند ایرانی تلاش کرده تا نه تنها به عنوان یک تولیدکننده بلکه به عنوان یک سبک زندگی باشکوه در لایه های زندگی افراد حضور یابد.

خانه درسا
دکوراسیون شیک با مبلمان چرم
خانه درسا

درسا توانسته است در روند روبه گسترش خود در سال گذشته با افتتاح شعب جدید و دو شعبه خانه درسا در تهران و سیتی‌سنتر اصفهان متراژ فروشگاهی خود را از مرز پنج هزار مترمربع عبور دهد و بیشترین سهم فضای تجاری را در بین برندهای چرمی ایرانی و خارجی، از آن خود نماید.

خانه درسا
مبلمان و کالای دکوراتیو خانه درسا
خانه درسا

پس از خانه درسا در تهران، خانه درسا در اصفهان سیتی سنتر نیز بازگشایی شد. وسعت فروشگاه های این برند، متاثر از تنوع محصولات، عظمت پروژه خانه درسا و جلوه خاص این برند شاخص پارسی است. خانه درسا بزودی در مشهد میزبان شما همراهان عزیز خواهد بود.

خانه درسا
کوسن پارچه کتان درسا
خانه درسا
خانه درسا
مبل چرم تک نفره درسا مدل چستر
خانه درسا
خانه درسا
لوستر فلزی آهنی درسا
خانه درسا

 

اگر دوست دارید به دکوراسیون منزل خود با کالاهای لوکس و چرم شکوه ببخشید، خانه درسا یکی از بهترین مکان هایی است که طیف وسیعی از مبلمان و اکسسوری های با کیفیت را در اختیارتان قرار می دهد. برای دیدن نمونه کارهای این گروه می توانید از وبسایت خانه درسا دیدن فرمایید.

نویسنده: خانه درسا | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه