Chidaneh.com placeholder image

لوکس ترین روشنایی ها را از بازار لوستر تهران بخرید!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: وقتی تصمیم به خرید یک وسیله مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان می گیرید مطمئنا ترجیح می دهید تا بورس آن را پیدا کنید و از آنجا خرید کنید، چرا که هم این خرید برای تان مقرون به صرفه تر از آب در می آید و هم از کیفیت کالای خریداری شده مطمئن هستید.  قبلا در برخی مطالب چیدانه شما را بورس انواع لوازم خانگی آشنا کرده ایم اما این بار قصد داریم تا شما را با نورانی ترین بورس خرید تهران یعنی بازار لوستر تهران آشنا کنیم و ببینیم که چرا باید برای خرید لوسترها و چراغ های روشنایی تان از این بازار خرید کنید، پس این مطلب جذاب را از دست ندهید و تا انتهای آن با چیدانه همراه باشید. 

بازار لوستر تهران
طراحی داخلی بازار لوستر تهران
بازار لوستر تهران

چوب و هنر

بازار لوستر تهران را بیشتر بشناسیم 

بازار لوستر تهران جایی است که خیال تان راحت است وقتی به آن جا می روید دست خالی بر نمی گردید، این بازار بورس لوسترها و چراغ های روشنایی است، کامل ترین بازاری که می توانید برای خرید وسایل روشنایی به آنجا مراجعه کنید. 

بازار لوستر تهران
طراحی ویترین لوستر فروشی
بازار لوستر تهران

انواع لوسترها، چراغ های تزئینی، آباژورها، روشنایی های دیواری و خلاصه هر ان چه را که از این وسایل احتیاج داشته باشید در این بازار پیدا خواهید کرد. در این بازار 53 واحد تجاری وجود دارد که باعث می شوند هر کسی با هر سلیقه ای بتواند وسیله های مورد نظرش را پیدا کند. در این بازار انواع خدمات رفاهی نیز برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است که همین قضیه خیال شما را برای ساعت ها چرخ زدن در این بازار لوکس راحت می کند. 

بازار لوستر تهران
طراحی داخلی بازار لوستر تهران
بازار لوستر تهران

دسترسی بازار لوستر تهران 

آدرس: لاله زارنو، نرسیده به منوچهری، مقابل پارکینگ طبقاتی و سینما کریستال، بازار لوستر تهران

بازار لوستر تهران درست در مرکز شهر تهران جانمایی شده است و هرطور که بخواهید می توانید به آن جا دسترسی پیدا کنید. چه با مترو چه با بی آر تی و چه با اتومبیل شخصی تان، البته خیال تان راحت باشد چرا که درست روبروی این بازار یک پارکینگ طبقاتی وجود دارد که می تواند اتومبیل شخصی تان را آن جا بگذارید. 

بازار لوستر تهران
نمای ورودی بازار لوستر تهران
بازار لوستر تهران

نمای بیرونی خیره کننده بازار لوستر تهران 

اگر حتی دفعه اولی باشد که به این بازار سر می زنید به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید، درخشش درون این بازار در طراحی نمای خارجی آن هم دیده می شود. سبک طراحی نمای این بازار شبیه ساختمان های دوره پهلوی و قاجار است و تزئینات و جزئیات زیادی در آن دیده می شود، حتی اگر قصد خرید لوستر را هم ندارید، شاید دیدن خود این شاختمان نیز بد نباشد. البته اگر به دیدن ساختمان هایی به این سبک علاقه دارید.

بازار لوستر تهران
طراحی نمای داخلی فروشگاه
بازار لوستر تهران

طراحی دکوراسیون داخلی بازار لوستر تهران 

در طراحی دکوراسیون داخلی بازار لوستر تهران نیز همان وسواس به چشم می خورد، استفاده از متریال ها و مواد و مصالح با کیفیت، ترکیب رنگ هایی که تکمیل کننده نورهای زیاد موجود در این مجموعه هستند باعث شده است که این بازار از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی این بازار فضایی راحت و توام با آرامش برای بازدید کنندگان فراهم آمده است و اگر مجبور شوید تا ساعت ها در این فضا وقت بگذرانید، خسته نخواهید شد. 

بازار لوستر تهران
نمای داخلی فروشگاه
بازار لوستر تهران

برای دیدن دیگر عکس ها و آشنایی بیشتر با این بازار می توانید به پروفایل اهالی فن بازار لوستر تهران در وبسایت چیدانه مراجعه کنید. 

نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه