Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل تان را با مجلات قدیمی زیر و رو کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: اگر شما هم مثل ما اهل مطالعه هستید و یا از طرفداران یک مجله ی خاص هستید و انبوهی از مجلات قدیمی را در کتابخانه و کمد خود دارید و می خواهید نظم و ترتیب خاصی به آن ها بدهید و یا از آن ها به صورت متنوع تر استفاده کنید با این مطلب از چیدانه همراه شوید تا با هم با ایده های استفاده ی مجدد از مجله های قدیمی آشنا شویم.  

ساخت قاب عکس با مجله های قدیمی

چوب و هنر

ساخت قاب عکس با مجله های قدیمی

با استفاده از مجله های قدیمی قاب عکس ساده ی خود را تزیین کنید و ظاهر ایده آلی را به آن ببخشید، برای این کار کافی است همانند تصویر رول های رنگی بزگ و کوچکی از صفحات مجلات تهیه کنید و روی قاب بچسبانید. و یک قاب زیبای مقرون به صرفه و بامزه داشته باشید. 

ساخت پاکت نامه از مجله های قدیمی

ساخت پاکت نامه با مجله ها قدیمی

صفحات مجلات معمولا به لحاظ جنسشان مقاوم تر از سایر کاغذ ها می شوند و با توجه به ظاهر خاصشان بهترین گزینه برای ساخت پاکت نامه ها و یا پاکت های هدیه می باشند. 

 ساخت کاسه های کاغذی با مجله های قدیمی

ساخت کاسه های کاغذی با مجله های قدیمی

با تا کردن و فشرده کردن صفحات مجله های قدیمی می توانید همانند تصویر یک کاسه ی کاغذی برای لوازم کوچک و سبک خود بسازیدو همیشه آن ها را دم دست خود داشته باشید. 

ساخت استیکرهای دیوار با مجله های قدیمی

ساخت استیکرهای دیوار با مجله های قدیمی

استیکرهای دیواری یکی از جذاب ترین عناصر دکوراسیون بخصوص دکوراسیون اتاق کودک شما می باشد. تصاویر مختلفی از طبیعت، حیوانات و… را روی مقوا ببرید و همانند تصویر با رول های صفحات مجلات آن را تزیین کنید و یک استیکر دیواری جذاب خودتان بسازید.

ساخت زیر لیوانی با استفاده از مجلات قدیمی

ساخت زیر لیوانی با مجلات قدیمی

با یک روش ساده می توانید یک زیر لیوانی جالب و منحصر به فرد برای خود بسازید. کافی است نوارهای باریکی از مجلات تهیه کنید و با یک بافت ساده همانند تصویر از آن زیر لیوانی بسازید و لذت ببرید. 

ساخت تایپوگرافی با مجلات قدیمی

ساخت تایپوگرافی با مجلات قدیمی 

با استفاده از بریده های از مجلات قدیمی می توانید یک تایپوگرافی منحصر به فرد برای خودتان بسازید، این تایپوگرافی می تواند جمله ی انرزی بخش و یا نقل قولی خاص باشد و به دکوراسیون منزل شما معنای تازه ای ببخشد.

ساخت حلقه ی درب ورودی با مجلات قدیمی

ساخت حلقه ی درب ورودی با مجلات قدیمی

پیش تر در چیدانه در مطلب یک تاج گل طبیعی و زیبا برای درب ورودی منزل تان بسازید! ایده های بسیاری را برای ساخت حلقه های تزیینی درب با شما در میان گذاشته ایم، با صفحات قدیمی مجله ها هم می توانید گل های کاغذی ساده ای درست کنید و آن ها را تبدیل به یک حلقه ی گل برای تزیین درب ورودی منزلتان کنید.

ساخت کیف هدیه با مجله های قدیمی

ساخت پاکت هدیه با مجله های قدیمی

مجله های قدیمی خوتان تبدیل به یک پاکت هدیه کنید، آن ها جایگزین کم هزینه ای برای پاکت های خرید و نایلون های پر خطر هستند و از همه مهم تر هنر زیبای دست شما هستند. 

ساخت آویز تزیینی با مجله های قدیمی

ساخت آویز تزیینی با مجله های قدیمی 

با استفاده از مجله های قدیمی، گل های کاغذی بسازید و با نخ به هم متصل کنید و یک آویز تزیینی بامزه و مقرون به صرفه برای اتاق کودکان خود بسازید و آن ها ابیش از بیش خوشحال کنید.

ساخت صندلی از مجله های قدیمی

ساخت صندلی از مجله های قدیمی 

یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها برای استفاده از مجله های قدیمی تبدیل آن ها به صندلی های ساده می باشد. برای کار کافی است آن ها را همانند تصویر روی هم بچینید و بندهای چرمی محکم ببنید، و با یک بالشتک کوچک راحتی آن را محیا کنید حتی می توانید به آن پایه هم اضافه کنید و یک صندلی کامل برای خودتان بسازید. 

شما هم اگر از ایده های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید، می توانید با فرستادن تصاویری از آن به شماره تلگرام ۰۹۳۸۸۵۴۷۱۴۰ سوژه بعدی تورهای خانه گردی چیدانه باشید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه