Chidaneh.com placeholder image

چینی زرین، ظروف پذیرایی را با دکوراسیون خود ست کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: بیشتر افراد دو سوم از روز را در محیط منزل می‌گذرانند که معمولا پس از زمان کاری در خارج از خانه برای گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده و استراحت به منزل باز می‌گردند، پس آرامش در منزل اهمیت زیادی دارد و می تواند روی رفتارات ما تاثیر گذار باشد. با توجه به رشد روزافزون جمعیت و کوچک شدن خانه ها، ترفندهای طراحی داخلی برای بزرگ و دلباز شدن خانهها، در سراسر جهان مورد توجه همه قرار گرفته است که طراحی محل کار هم نیز برای گذراندن ساعاتی بدون استرس و خستگی، حائز اهمیت است.

چینی زرین ایران
سرویس چینی لیلین سری ایتالیا اف
چینی زرین ایران

تابلو فرش ریحان

شرکت چینی زرین معتبرترین تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه که همواره علاقه بسیاری به ورود به فضای دیجیتال و ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود را داشته است، بعد از موفقیت در راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود، هم اکنون با یک ایده نوآورانه، انتخاب و خرید محصولات چینی خود را در عین سهولت برای مخاطب بسیار جذاب کرده است.

چینی زرین ایران
سرویس چینی سورن سری ایتالیا اف
چینی زرین ایران

به گفته چینی زرین، بات زرین بچین یک بات هوشمند تلگرام است که مخاطب را سریعا جذب خود میکند. شیوه آسان استفاده از این بات به این صورت است که از منزل یا محل کار خود عکس می‌گیریم و برای بات ارسال می‌کنیم و در همان لحظه با توجه به دکوراسیون ارسال شده پیشنهادهایی از سمت بات برای سرویس ظروف چینی می‌گیریم.

[[nid:47046]]

لازم به ذکر است که امکان ارائه پیشنهادهای بیشتر و متنوع تر بر اساس سلیقه، رنگ و یا نوع مدل نیز برای این بات در نظرگرفته شده است. همچنین یکی دیگر از خصوصیات این بات ارائه کدهای تخفیف خرید آنی بات می‌باشد.

[[nid:47441]]

سوالی که پیش می‌ آید این است که ربات‌های تلگرام چقدر به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

دسترسی ربات تلگرام، حداکثر به اندازه یک کاربر عادی است. بنابراین یک ربات تلگرام نه می‌تواند در گوشی شما جاسوسی کند، نه به رمزهای شما دسترسی دارد، نه می‌تواند عکس‌های گالریتان را برای کسی بفرستد. خصوصا ربات‌های جدید تلگرام که سطح دسترسی محدودتری هم دارند. به گفته شرکت چینی زرین ربات زرین بچین هم مانند دیگر ربات‌ها ایمن است. کافی است یک عکس از یک قسمت دکور منزل خود ارسال کنید تا به شکل آنی آن را بررسی کرده و به شما سرویس‌های چینی مرتبط با آن دکور را پیشنهاد دهد.

ربات هوشمند تلگرام چینی زرین

استقبال چشمگیر در شبکه های اجتماعی، به ویژه توسط بانوان، نشان از موفقیت آمیز بودن کمپین زرین بچین بوده است. با افزایش حضور مخاطبین در شبکه‌های اجتماعی و استفاده روزافزون از تلفن‌های هوشمند، خلق و بهره گیری از بات‌های هوشمند در آینده نزدیک بسیار فراگیر خواهد شد.

برای به دست آوردن اطلاعات تماس به وبسایت شرکت چینی زرین ایران مراجعه کنید. در این حالت نمونه محصولات بیشتری از این گروه در دسترس شما قرار می گیرد.

منبع: چینی زرین ایران | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه