سرمایه‌گذاری مطمئن با پیش‌خرید خانه در شمال

سرمایه‌گذاری مطمئن با پیش‌خرید خانه در شمال

پیش خرید خانه در شمال

خرید ویلا در شهرهای خوش آب و هوای شمال کشور همواره برای همه افراد جذاب و دلپذیر بوده و هست. اما یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که عده‌ای از مردم توان مالی خرید ویلای آماده را ندارند و به همین خاطر از ویلاداری در شمال زیبا صرفنظر می‌کنند. خبر خوب برای این دسته افراد این است که گزینه عالی پیش خرید خانه در شمال کشور نه تنها راهی مقرون به صرفه‌تر به شمار می‌آید بلکه نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز هست. در این برگ از چیدانه می‌خواهیم با همراهی  برای افرادی که عاشق زندگی در شمال کشور هستند و یا قصد دارند سرمایه خود را به بازار مسکن و ملک اختصاص بدهند درباره پیش خرید خانه در شهرهای شمالی کشور بیشتر صحبت کنیم. با ما باشید.

سرویس خواب بالسا

مزایای پیش خرید خانه در شمال چیست؟

فکر می‌کنید چرا بازار پیش فروش ویلا و مسکن در شمال کشور این روزها داغ داغ است؟ اصلا چرا باید به پیش خرید ویلا رو بیاوریم زمانی که هزاران واحد ویلای آماده وجود دارند که می‌توانیم بدون دردسر آن را خریداری کنیم؟

اولین و مهم‌ترین مزیت پیش خرید خانه مساله مالی است. در این بازار تندرو که روز به روز قیمت ملک رو به افزایش است گزینه خرید خانه با قیمتی با چندرصد پایین‌تر یک پیشنهاد فوق‌العاده به حساب می‌آید. بخصوص آن که بسیاری از افراد زمانی که تصمیم به ویلاداری می‌گیرند ممکن است پول کافی نداشته باشند و نتوانند ویلای آماده خریداری کنند. پیش خرید ویلا معمولا به صورت اقساطی انجام می‌شود و خریدار بدون آن که فشار مالی خاصی را تحمل کند می‌تواند صاحب خانه‌ای شیک و لوکس در شمال کشور شود.

دومین مزیت مساله سرمایه‌گذاری است. برای برخی از افراد خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور مانند انداختن پول در قلک است. در طول دوره ساخت و ساز ویلا ارزش مسکن شما هرروز بالاتر می‌رود و پیش از اتمام و تحویل خانه پتانسیل مشاهده سود آن وجود دارد. همچنین پس از تحویل گرفتن خانه نیز به دلیل موقعیت مناسب آپارتمان یا ویلا، باز هم شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود و پس از مدتی قصد فروش آن را داشته باشید می‌توانید منفعت مالی زیادی داشته باشید. در هر صورت چه ویلا را بفروشید چه نفروشید و از آن استفاده کنید ارزش ملک شما همواره پابرجاست.

موضوع دیگر این است که اگر خریدار در طول دوره ساخت مسکن در جریان جزئیات آن قرار بگیرد می‌تواند پیش از اتمام پروژه درمورد مصالح مصرفی در واحد خود نظر بدهد و ساخت آن را مطابق با سلیقه خود پیش ببرد. بعنوان مثال اگر سری به صفحه پیش فروش کارینا بزنید می‌توانید واحد خود را مطابق با دیزاین داخلی که در تصاویر مشاهده می‌کنید پیش ببرید و در نهایت یک واحد مسکونی فوق‌العاده مدرن و لاکچری داشته باشید.

پیش فروش خانه در شمال

نکات مهم درباره پیش خرید ویلا در شمال

اگر متقاضی ویلاهای پیش فروش در شمال هستید پیش از آن که اقدام به خرید کنید این نکات را به خاطر بسپارید:

هوشمندانه عمل کنید

متاسفانه در سال‌های اخیر دیده شده است که برخی ویلاسازها که واحدهای خود را پیش فروش می‌کنند از اعتماد و سرمایه خریداران خود سواستفاده کرده و خریدار را با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌کنند. بعنوان مثال ویلاهایی که فروش می‌گذارند با مشکلات حقوقی همراه است و یا یک واحد آپارتمان را به چند نفر می‌فروشند. همچنین ممکن است ساختمانی که به فروش می‌رسد دارای ایرادات فنی باشد یا به موقع به خریدار تحویل داده نشود. در این صورت بهترین راهکار این است که خرید خودتان را از شرکت‌های معتبر و مورد اطمینان انجام بدهید تا از آسیب‌های فوق‌الذکر در امان بمانید.

در انتخاب شهر دقت کنید

اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا برخی شهرهای شمالی دارای امکانات گردشگری و تفریحی بیشتری هستند و طبیعتا املاک آن‌ها نیز با سرعت بیشتری رشد می‌کند. اگر نمی‌دانید کدام شهرها برای سرمایه‌گذاری مناسبترند می‌توانید به مقاله بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا نگاهی داشته باشید.

پیش خرید ویلا در شمال

رزومه سازنده را بررسی کنید

همانطور که در بالا گفتیم مهم است که ملکتان را از چه کسی یا چه مجموعه‌ای می‌خرید. پیش از آن که به خرید یک ملک فکر کنید به سابقه کاری سازنده آن توجه کنید. بررسی کنید که آیا این سازنده پیش از این چه ساختمان‌هایی را در رزومه کاری خود داشته است؟ آیا پروژه‌های قبلی را با موفقیت به اتمام رسانده؟ آیا خریداران قبلی از زمان تحویل ملک یا کیفیت ساختمان رضایت داشته‌اند یا خیر؟ همچنین با کمی تحقیق بایستی در نظر بگیرید که وضعیت مالی سازنده چگونه است؟ اگر در وضعیت خوبی قرار نداشته باشد ممکن است برای مدتی اصطلاحا پروژه بخوابد و دیرتر از آنچه که فکر می‌کردید صاحب ویلا شوید.

اطلاعات حقوقی داشته باشید

نیازی نیست حقوقدان باشید و یا صفر تا صد قواعد و قوانین حقوقی خرید ویلا را بدانید، همین که به اصول اولیه آن به خوبی مشرف باشید کفایت می‌کند تا از در معرض کلاهبرداری قرار گرفتن در امان بمانید. پیش از آن که دست به عمل بزنید ابهامات خود را از طریق مشورت با یک وکیل یا کارشناسان خرید و فروش ویلا برطرف کنید. بعنوان مثال شما در جایگاه خریدار باید بدانید که قرارداد پیش فروش، یک قرارداد رسمی است و حتما باید در دفترنامه اسناد رسمی ثبت شود و فقط یک برگ مبایعه‌نامه کافی نیست تا شما خودتان را صاحب ملک بدانید.

همچنین در قرارداد رسمی پیش فروش خانه، باید مشخصات جزئی ملک مانند سیستم سرمایش و گرمایش، نوع سیم‌کشی، آیفون، کابینت، جنس مصالح، شیرآلات و … ذکر شود. اگر هرکدام از این دیتیل‌ها در قرارداد نیامده باشد ممکن است در آینده گرفتار مشکلات پیش‌بینی نشده شوید. بعنوان مثال اگر به پیش فروش ادیما سر بزنید مشاهده می‌کنید که سازنده اطلاعات امکانات پروژه، موقعیت مکانی، ویژگی واحدهای مسکونی و شرایط پیش فروش را برای خردیار به طور دقیق ذکر کرده است. در این صورت می‌توانید پیش از آن که وارد پروسه خرید خانه شوید از کلیات پروژه اطلاعات دقیقی داشته باشید.

پیش خرید ویلا

حرف آخر

پیش خرید خانه در شهرهای شمالی کشور راهی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. همچنین افرادی که سرمایه کافی ندارند و به دنبال مسیری ارزان‌تر برای خانه‌دار شدن در شمال هستند این گزینه یک پیشنهاد عالی به شمار می‌آید. در این مطلب سعی کردیم درباره پیش خرید خانه در شمال کشور و شرایط آن اطلاعات جامعی به شما بدهیم تا اگر قصد خرید دارید بتوانید با دید بازتری تصمیم بگیرید. چنانچه تمایل به پیش خرید آپارتمان و ویلا در مناطق آب و هوای شمالی کشور دارید می‌توانید پیش از هر اقدامی از کارشناسان مجموعه گیلیم کمک بگیرید و با متخصصان این مجموعه تا پایان روند خرید خانه در ارتباط باشید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه