Chidaneh.com placeholder image

انواع میز، مدل‌هایی که دکوراسیون کم دارد!

به قلم: تحریریه چیدانه

 از آنجا که میز یکی از کاربردترین و متنوع‌ترین انواع مبلمان محسوب می‌گردد، در این مطلب سری به خانه شلف وودن دکو زدیم و با توجه به تنوع چشم‌گیر این محصولات به معرفی برخی از انواع آن‌ها می‌پردازیم. شاید در گذشته وقتی واژه میز استفاده می‌شد، به یاد میزهای تحریر یا جلو مبلی‌های ساده می‌افتادیم، اما با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی طراحی و تنوع این حوزه از مبلمان نیز دستخوش تغییرات زیادی شد، به‌طوری‌که امروزه تنوع میزها با طراحی‌ها و جنس‌های مختلف به‌وضوح قابل‌لمس است. در این مطلب با طیف زیادی از میزهای چوبی و رنگی آشنا خواهید شد.

سرویس خواب بالسا

خانه شلف وودن دکو
کنسول رنگی فانتزی مخصوص اتاق خواب
خانه شلف وودن دکو

خانه شلف وودن دکو
کنسول رنگی فانتزی مخصوص اتاق خواب
خانه شلف وودن دکو

استفاده از انواع میزکنسول در دکوراسیون

استفاده از چوب با ظاهر طبیعی در ساخت میز، یکی دیگر از جذابیت‌های بخش مبلمان در سال‌های اخیر محسوب می‌گردد. چوب‌های طبیعی با ظاهر متفاوت و منحصربه‌فردشان انرژی طبیعت را به روح خانه‌ شما وارد می‌کنند.انواع مدل کنسول چوبی ساده و یا چوبی سفید برای سبک‌های مینیمال، مدل کنسول چوبی کوچیک، کوتاه و بلند با فرم‌های هندسی خاص و خلاقانه برای سبک‌های دکوراسیونی مدرن تا نئوکلاسیک.

مطالب مرتبط: ست میز تلویزیون و جلومبلی، اینطوری نشیمن شیک تر میشه

خانه شلف وودن دکو
میز تحریر چوبی باکس دار نوجوان
خانه شلف وودن دکو

خانه شلف وودن دکو
میز تحریر چوبی باکس دار نوجوان
خانه شلف وودن دکو

انواع میز تحریر چوبی

از آنجایی که میز تحریر یا میز کار وجودش در هر خانه‌ای لازم است، می‌توانید از مدل میز تحریر چوبی که خیلی کاربردی و جمع و جور است و فضای کم‌تری را اشغال می‌کند؛ انتخاب کنید. به خاطر سادگی و مینیمال بودن این مدل میزها، برای هر سبک فضایی هم مناسب هستند.

مطالب مرتبط: میز تحریر کم جا، بهترین گزینه‌ها برای فضاهای کوچک

انواع میز جلومبلی برای پذیرایی

یکی از کاربردی‌ترین انواع میز، مدل‌های میز جلو مبلی هستند که تنوع بسیار زیادی نیز در بازار دارند. از مدل میزهای دیگه میشه به انواع میز جلو مبلی با طرح‌های متفاوت، میزهای قهوه و چای خوری که می‌توانند فضای دلنشینی را به وجود بیاورند و همچنین انواع درآور اشاره کرد. این میزها دکوراسیون منزل را تکمیل می‌کنند و طرح و رنگ‌شان را می‌توانید بر اساس سلیقه و سبک کلی دکوراسیون سفارش دهید.  میزهای مدرنی که با حفظ کیفیت و طراحی روز، مناسب استفاده در محیط‌های مختلف به لحاظ ابعادی هستند از اقبال ویژه‌ای برخوردارند. میز پذیرایی جزء دسته میزهایی است که در کنار کاربردی بودن، ظاهری دکوراتیو و لوکس داشته و می‌تواند بر جلوه فضای پذیرایی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

مطالب مرتبط: میز جلو مبلی ، 8 مدل شیک به انتخاب شما !

خانه شلف وودن دکو
میز کنسول آینه‌دار با رنگ‌های خاص
خانه شلف وودن دکو

با توجه به فضای محدود خانه‌های امروزی یکی از راه‌حل‌های مناسب برای استفاده کاربردی‌تر از فضا میزهای تاشو هستند که در زمان‌هایی برای استفاده از آن‌ها، می‌توان باز یا بسته شوند. زمانی که در کنار هم قرار می‌گیرند کارکرد خاصی داشته و به‌صورت جداگانه نیز می‌توانند بسیار کارآمد و مفید باشند. اگر قصد خرید چنین میزهایی را دارید می توانید به برند دوناریه سری بزنید.

 

برای دیدن محصولات بیشتر از پروفایل خانه شلف وودن دکو دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه