Chidaneh.com placeholder image

تزیینات دست ساز آشپزخانه، آشپزخانه ای به سبک خودم!

به قلم: تحریریه چیدانه

نوبتی هم که باشد نوبت آن است که خلاقیت خود را به کار بگیرید و دکوراسیون آشپزخانه تان را به سبک خودتان چیدمان نمایید. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا با هم دستی به سر و روی آشپزخانه بکشیم و آن را با روش های خودتان بسازید چیدمان کنیم. پس این مطلب جذاب و خلاقانه را از دست ندهید.

ساخت تخته برش گوشت

تزیینات دست ساز آشپزخانه

تخته برش و گیاه خانگی

آشپزی کردن با کمک سبزیجات راهی است که می تواند باعث افزایش وعده های غذایی شما شود. پس بهتر است که کار را برای خودتان آسان تر کنید. فقط کافی است ظرف مورد علاقه تان را بردارید و بر روی تخته برشتان بچسبانید. حالا سبزی های خوراکی خود را در این ظرف ها بکارید و در زمان آشپزی از همجواری تخته برش و سبزی خوردن های زیبا و خوشمزه تان لذت ببرید.

سرویس خواب بالسا

مطلب پیشنهادی: تخته گوشت را با مایع ظرفشویی نشویید!

ساخت ظروف رنگی آشپزخانه

ظروف رنگ شده زیبا

تماشای این تصویر گویای همه چیز است. کافی است ظروف خود را بردارید و با کمک خلاقیتتان آن ها را رنگ آمیزی کنید. یادتان باشد که برای این کار به سراغ رنگ های مخصوص آن بروید.

مطلب پیشنهادی: ظروف چوبی آشپزخانه را مثل روز اول نو کنید!

رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه

رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه

شما می توانید با رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه تان این فضا را کاملا متفاوت و متنوع کنید. این کار تغییر بزرگ و تاثیرگذاری است که هزینه زیادی نیز صرف نخواهد کرد.

مطلب پیشنهادی: رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه، 11 اشتباه که مرتکب می شوید!

جاادویه ای دست ساز

ظروف ذخیره سازی آشپزخانه

شما می توانید ظروف به خصوصی را به قرارگیری شکر، آرد و… اختصاص دهید. چه بهتر که برای این کار به سراغ خلاقیت هایتان و روش های خودتان بسازید بروید.

مطلب پیشنهادی: انواع جا ادویه ای، ساخت 5 مدل شیک فقط در یک ساعت!

ساخت استند لیوان

استند لیوان

ماگ ها و لیوان های خود را به بهترین شکل ممکن نگهداری کنید. برای این کار می توانید از یک استند لیوان کمک بگیرید و آن را دقیقا کنار قهوه جوشتان قرار دهید تا دسترسی تان را نیز آسان تر کند.

مطلب پیشنهادی: چیدمان لیوان و فنجان، 10 ایده شیک برای آشپزخانه های کوچک!

بافت فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه

شما می توانید با کمک روش های خودتان بسازید برای دکوراسیون آشپزخانه تان فرشی سفارشی آماده کنید. فرش پارچه ای که نمونه آن را در این تصویر مشاهده می کنید می تواند فضای نرم و گرمی را برای زیر پایتان فراهم آورد تا بتوانید در زمان شستن ظرف  ها بر روی آن بایستید.

مطلب پیشنهادی: فرش آشپزخانه گرد، به همین راحتی دوخته میشه!

ساخت استند پیتزا

استند پیتزا

وقتی پیتزای خود را از جعبه بیرون می آورید می توانید آن را بر روی پایه و استندی تزیینی قرار دهید تا دسترسی تان به آن بیشتر و راحت تر باشد. چه بهتر که برای داشتن این استند پیتزا به سراغ روش های خودتان بسازید بروید.

نمکدان و فلفل پاش دست ساز

نمکدان و فلفل پاش های چوبی

دست به نجاری بزنید و نمکدان و فلفل پاش های چوبی خودتان را بسازید و از خلاقیت خود لذت ببرید.

ساخت کمد اضافی

فضای ذخیره سازی خودتان بسازید

اگر فضای ذخیره سازی تان در آشپزخانه کم است می توانید با کمک راه حل های ساده تری این فضا را خودتان ایجاد کنید. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با کمک یک کمد که انتهای آن را چرخ نصب کرده اید فضای ذخیره سازی اضافی و قابل جا به جایی را با روش های خودتان بسازید دست و پا کنید. دقیقا مثل این تصویر!

مطلب پیشنهادی: میز پذیرایی چرخدار، 5 کاربرد شیک از پذیرایی تا اتاق خواب!

جاحوله ای دست ساز

جا حوله ای مسی

شما می توانید حوله های کاغذی و دستمال های کاغذی آشپزخانه تان را بر روی لوله ای مسی که در واقع همان جا حوله ای تان است است قرار دهید. بهتر است مثل این تصویر این لوله را در زیر کابینت نصب کنید تا هم دم دستتان باشد و هم به نوعی فضایی مخفی را اشغال نماید.

کاشت سبز در آشپزخانه

باغچه سبزیجات آشپزخانه

به جای آن که به فروشگاه های مواد غذایی بروید و سبزیجات تازه ای را خریداری نمایید می توانید باغچه ای عمودی در آشپزخانه تان دست و پا کنید تا مثل این تصویر بتوانید در آشپزخانه خود سبزیجات مورد نظرتان را پرورش دهید.

قاشق دست ساز

قاشق رنگ آمیزی شده

شما می توانید قاشق های ساده خود را بردارید و مثل این تصویر دسته های آنها را رنگ آمیزی کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

زیربشقابی چوب پنبه ای

زیر بشقابی چوب پنبه ای

تصویر به نوبه خود گویای همه چیز هست. شما می توانید با کمک چوب پنبه، زیر بشقابی های زیبایی درست کنید که کاملا مختص به خودتان هستند.

مطلب پیشنهادی:تزئین میز پذیرایی با زیر بشقابی های زیبا

ساخت استند کیک

استند مدرن کیک

کیک های زیبا و خوشمزه خود را بر روی استند مدرن و زیبایی قرار دهید و از آن لذت ببرید.

کاشی بین کابینتی دست ساز

کاشی های بین کابینتی

یکی از زیبایی هایی که می توانید به دکوراسیون آشپزخانه تان ببخشید استفاده از کاشی های بین کابینتی است. لازم نیست به دنبال طرح های خیلی ویژه باشید. شما می توانید مانند این تصویر با ساده ترین نوع کاشی ها نیز به هدف خود دست یابید.

این ایده همیشه به عنوان یکی از ترفندهای ارزان قیمت به کار می رود که البته در زمان خیلی کوتاه هم قابل اجراست.

مطالب پیشنهادی:

منبع: thespruce

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه