Chidaneh.com placeholder image

پارچه با طرح ایرانی، اصالت در دکوراسیون داخلی

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم پارچه ای: نقش و نگارهای ایرانی جزو زیبا ترین و دلنشین ترین نقش و نگارهایی هستند که وجودشان خانه را اصالت و زیبایی خیره کننده ای می بخشد. استفاده از این نقش و نگارها در خانه به روش های مختلفی می تواند شکل بگیرد، می توان آن ها به روی پارچه های رو تختی آورد، یا پارچه مبلمان ها را از نوع طرح دار و آن هم طرح ایرانی انتخاب کرد، یا حتی می توان آن ها را به روی کوسن ها آورد و چهره خانه را عوض کرد، چبدانه در این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که آوردن طرح های ایرانی به خانه چقدر راحت و نتیجه آن چقدر ل نشین است، با ما در این مطلب همراه باشید.

رو تختی و سرویس خواب با پارچه هایی با طرح ایرانی

چوب و هنر

رو تختی هایی با اصالت از پارچه هایی با طرح ایرانی 

اتاق خواب تان می تواند با این پارچه ها جانی تازه بگیرد، بسته به این که دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان چه رنگی است می توانید پارچه ها را انتخاب کنید، از پارچه هایی که رنگ زمینه ای جذاب و جزئیات رنگی بیشتری دارند استفاده کنید تا جلوه آن بیشتر شود. طرح های سنتی که اغلب روی کاشی کاری های ایرانی می بینیم انتخاب های هنرمندانه تری هستند. 

دلتان می خواهد برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان با یک شرکت متخصص یا طراحانی خلاق و زبر دست مشورت کنید؟ پس حتما سری به بخش معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اهالی فن چیدانه بزنید و با این گروه های متخصص در سراسر ایران آشنا شوید و از آن ها بخواهید تا به شما در این کار کمک کنند.

کوسن هایی با پارچه های آبی رنگ و طرح ایرانی

کوسن هایی با طرح های ایرانی 

کوسن ها جزو عناصری هستند که اغلب در گوشه و کنار خانه پیدا می شوند، پس چه خوب است که برای کوسن هایتان از پارچه هایی با طرح های ایرانی استفاده کنید تا دکوراسیون داخلی خانه تان رنگ و بویی ایرانی بگیرد و هر کسی از بودن در آن فضا احساس رضایتمندی داشته باشد. 

پارتیشن هایی ازجنس پارچه باطرح های ایرانی

پارتیشن های پارچه ای با طرح های ایرانی 

این پارچه های جذاب با طرح و نقش های جذاب و گیرای خود حتی می توانند به عنوان پارتیشن ها یا جدا کننده های فضایی هم مورد استفاده قرار بگیرند و هر کسی را مجذوب زیبایی خیره کننده خود کنند، وقتی این پارچه ها در ابعاد و اندازه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند تبدیل به نقطه عطف خانه تان می شود که توجه مهمانان تان را به خود جلب می کند. 

اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان سوالی دارید می توانید آن را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه به شما کمک کنند.

دیوارکوب های پارچه ای با طرح ایرانی

تابلوهایی جذاب از جنس پارچه با طرح های ایرانی

اگر دلتان می خواهد که خانه ای با دکوراسیون داخلی متفاوت داشته باشید، پس باید کمی جسارت در انتخاب و همین طور کمی خلاقیت داشته باشید، مثلا به جای آن که مثل همه از تابلوهای رنگ روغن نقاشی شده استفاده کنید، از یک تکه پارچه بزرگ ا طرح ایرانی و رنگ های گرم در خانه تان استفاده کنید و هنر و خلاقیت خود را به رخ دیگران بکشید. این پارچه ها هنر را در تمام فضای داخلی خانه تان پخش می کنند.

طرح های ایرانی روی پارچه برای تزیین دیوار پشت تخت خواب

دیوار پشت تخت خواب را با پارچه هایی با طرح ایرانی تزیین کنید

یکی دیگر از جاهایی که می توانید این پارچه های جذاب را نصب کنید تا حسابی به چشم بیایند و روح هنر را در آن فضا زنده کنند، دیوار پشت تخت خواب است، یادتان هست؟ قبلا هم در مطلب ۱۰ ایده جذاب برای دیوار پشت تخت خواب راجع به دیوار پشت تخت خواب با هم صحبت کرده ایم.

استفاده از پارچه هایی با طرح ایرانی برای رو مبلی ها

پارچه هایی با طرح ایرانی، مبلمانی چشم نواز 

پارچه های با طرح های ایرانی مبلمان ها را تبدیل به اثر هنری فاخری می کنند که در نشیمن خانه تان حضور دارد، این مبلمان ها نشیمن خانه تان را پر از حس اصالت می کنند و رنگ های جذاب آن هم می توان چهره نشیمن خانه شما را منحصر به فرد تر جلوه دهد. 

پرده هایی از پارچه های با طرح ایرانی

پرده ها را فراموش نکنید

پرده ها هم جزو عناصر تاثیرگذار دیگری هستند که می توانند از پارچه هایی با طرح و نقش ایرانی تهیه شوند و شبیه قاب هایی از یک اثر هنری ارزشمند بر دیوار خانه تان آویزان شوند، به عکس بالا نگاه کنید تا ببینید که تا چه اندازه ایرانی بودن این طرح ها بر جذابیت فضای داخلی خانه اثر گذار است. 

پوف هایی با طرح ایرانی

پوف های با طرح و نقش ایرانی 

چند تکه از پارچه هایی با طرح و نقش های دلخواه تان را تهیه کنید، ان ها را به هم بدوزید و  از آن ها پوف هایی جذاب و گیرا بسازید، اگر نمی دانید این کار را چگونه انجام دهیدف سری به مطلب روشی ساده و ارزان برای دوخت مبل پوف بزنید.

چیدانه به شما پیشنهاد می کند خواندن مطالب زیر را از دست ندهید: 
نقاشی روی پارچه، هنری خیره کننده در دکوراسیون منزل
رازهای چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون منزل
مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی در اینستاگرام
مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی

شما هم از دکوراسیون های خلاقانه و ایده های منحصر به فردی که برای استفاده از پارچه هایی با طرح ایرانی اجرا کرده اید، عکس تهیه کرده و آن ها را در قسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه و دیگر دوستان و همراهان به اشتراگ بگذارید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه