Chidaneh.com placeholder image

7 ایده تزیین خانه با شیشه رنگی های دکوری

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: امیدوارم که مطلب آیا به دکوری های شیشه ای فکر کرده اید؟ را به یاد داشته باشید، در آن مطلب تعدادی وسیله دکوری شیشه ای را به شما نشان دادیم و امروز هم در این مطلب می خواهیم تعداد دیگری از این دکوری های جذاب شیشه ای را به شما نشان دهیم که می توایند آن ها را از ویترین کالاهای چیدانه تهیه کنید، پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. 

شیشه رنگی
جا شمعی شیشه ای مدرن شیشه رنگی
شیشه رنگی

تابلو فرش ریحان

1. شمعدان شیشه ای 

ظاهر این شمعدان ها با شمعدان هایی که تا به حال آن ها را دیده اید متفاوت است. اصلا یک جورهایی این شمعدان های شیشه ای تداعی کننده شمعدان های لاله عباسی هستند. ابعاد و اندازه این شمعدان ها هم متناسب است و باعث می شود تا شما بتوانید از آن ها در بیشتر فضاهای دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: شمعدان لاله عباسی، اصالت گذشته در دکوراسیون امروزی

شیشه رنگی
گلخانه دکوری کوچک
شیشه رنگی

2. تراریوم های شیشه ای رو میزی 

اگر دوست دارید تا میزهای جلو مبلی تان را با تراریوم ها زینت دهید، اما انواع کوچک آن را پیدا نمی کنید که برای روی میز مناسب باشد، پیشنهاد می کنم که حتما این تراریوم ها را ببینید. این گلخانه های کوچک با ابعاد و اندازه های جمع و جور خود می توانند به راحتی حتی روی میز های بغل مبلی تان هم جای بگیرند. 

شیشه رنگی
خانواده درنا
شیشه رنگی

3. آویزهای دکوری شیشه ای 

شاید شما هم مثل من به آویزهای شیشه ای علاقه خاصی داشته باشید. من به شخصه خیلی دوست دارم به میل پرده ها یا به بالای آینه داخل اتاقم آویزهایی را نصب کنم؛ تکان خوردن مداوم این آویزها برای من که خوش آیند است. حالا فکرش را بکنید که این آویزها شکل های خاصی هم داشته باشند، مثلا شبیه یک پرنده باشند و جنس شان هم شیشه باشد به نظر من نمی شود زیبایی آن ها را انکار کرد. 

شیشه رنگی
جعبه شیشه ای دکوری
شیشه رنگی

4. جعبه های شیشه ای 

دکوری های شیشه ای می توانند در غالب جعبه هایی ظاهر شوند که شما می توانید زیورآلات و  وسیله هایی از این دست را درون آن جای دهید. این جعبه ها حتی بدون این که چیزی هم در درون آن ها قرار بگیرد، زیبا هستند و حتی خودشان هم قابلیت این را دارند که به عنوان یک وسیله دکوری مورد استفاده قرار بگیرند. این جعبه ها می توانند در ابعاد واندازه های مختلفی ساخته شوند و حتی می توانند طرح دار یا ساده باشند. 

[[nid:53441]]

5. خانه های شیشه ای برای حیوانات خانگی 

دکوری های شیشه ای می توانند خانه ای باشند برای حیوانات خانگی شما. کافی است سری به مطلب طراحی منحصربه‌فرد برای دوستداران حیوانات خانگی بزنید و بعد ایده هایی که درون آن مطلب می بینید را در قالب های شیشه ای که در عکس بالا میبینید بگنجانید. به همین راحتی می تواندید برای این کوچولوهای بامزه خانه ای زیبا درست کنید. 

شیشه رنگی
پنجره استندگلس شیشه رنگی با قاب چوبی
شیشه رنگی

6. پنجره هایی با ظاهری خاص و خلاقانه برای دکوراسیون داخلی حانه 

اگر از ظاهر پنجره های تان راضی نیستید، حتما ایده ای که در عکس بالا نشان داده شده است را مد نظر قرار دهید. داشتن درب و پنجره های خیره کننده با شیشه های رنگی زیبا می تواند هر کسی را که پا به خانه شما می گذارد را غافلگیر کند. 

[[nid:53434 view_mode=col2]]

[[nid:53443 view_mode=col2]]

7. دکوری های فانتزی شیشه ای 

از شیشه های رنگی می توان دکوری های فانتزی دیگری هم ساخت. به طور مثال عینک هایی که کاربرد پزشکی ندارند و صرفا یک وسیله دکوری جالب هستند، یا تراریوم هایی که شکل هرم دارند. اصلا شاید هم تراریوم نباشند و تبدیل به مکانی برای زندگی پرنده های شوند و یا حتی یک آویز زیبا برای آن که داخل آن ها شمع روشن کنید، تصمیم همه این ها با شما است. 

اگر هنوز هم در رابطه با لوازم دکوری شیشه ای برای تان سوال هایی مطرح است، خوشحال می شویم این سوال ها را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه بپرسید تا به بهترین نتیجه برسید. 

مطالب پیشنهادی چیدانه به شما: با سینی های دکوراتیو به دکوراسیون منزل نظم دهید!
جین های دوست داشتنی را به دکوراسیون منزل بیاورید!
روشنایی و جذابیت دکوراسیون با چراغ های دکوراتیو
۱۰ وسیله قدیمی فراموش شده در خانه های امروزی
ساعت هایی که دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند!

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه