Chidaneh.com placeholder image

مخفی کردن تلویزیون با تزیین دیوار پشت ال سی دی!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: تلویزیون یکی از پر طرفدارترین لوازم و وسایل در دکوراسیون منزل می باشد.تماشای تلویزیون یکی از لذت بخش ترین سرگرمی های دورهمی است، اما زمانی که تلویزیون خاموش است چه چیز را تماشا می کنید؟ تزیین دیوار پشت ال سی دی یکی از راه کارهای جلوه بخشیدن به فضای اطراف تلویزیون می باشد و می تواند آن را برای شما بیش از بیش جذاب و تماشایی نماید. با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های منحصر به فرد دکوراسیون دیوار پشت ال سی دی را مرور کنیم. 

طراحی دیوار پشت تلویزیون

چوب و هنر

یکی از ساده ترین راه ها برای تزیین دیوار پشت ال سی دی استتار آن است! هنگامی که تلویزیون خاموش است صفحه ی بزرگ سیاه آن را می توانید به سادگی با یک زمینه سیاه بپوشانید برای این منظور می توانید از ایده ی طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک سیاه استفاده کنید و جلوه ی خاصی به دکوراسیون خود بدهید.

تزیین دیوار پشت ال سی دی

حتی می تواندی برای استتار ال سی دی خود از از چوب های سیاه و براق نیز استفاده کنید و صفحه ی تلویزیون خود را به سادگی در آن مخفی نمایید.

تزیین دیوار پشت ال سی دی

برای دکوراسیون دیوار پشت ال سی دی می توانید از شلف ها کمک بگیرید. از این شلف ها و قفسه ها به سادگی می توانند برای زیبا سازی دکوراسیون خود استفاده نمایید کافی است سطح آن را با دکوری های خاص و مناسب پر کنید حتی می توانید از شلف های پایینی برای طبقه بندی و نظم دهی دی وی دی های خود استفاده کنید.

دکوراسیون دیوار پشت ال سی دی

با تغییر موقعیت تلویزیون از مرکز به بخش کناری می توانید تاکید را روی بخش دگیری از فضا متمرکز کنید.می توانید برای دکوراسیون دیوار پشت ال سی دی از گلدان ها و لوازم دکوری استفاده نمایید تا ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون خود ببخشید.

تزیین دیوار پشت ال سی دی

با قرار دادن تلویزیون درفضای مانند قفسه کتاب می توانید ظاهر همیشگی تلویزیون خود را تغییر دهید و رویکرد تازه ای به دکوراسیون خود ببخشید. 

تزیین دیوار پشت تلویزیون

با ایجاد فضای نا متقارن در اطراف دکوراسیون دیوار پشت ال سی دی می توانید آن را از حالت مرکزیت و نقطه ی کانونی خارج کنید و ظاهر مدرن تری به فضای دکوراسیون خود ببخشید.بسته به آرایش مبلمان تان می توانید ارتفاع تلویزیون را کم یا بیشتر در نظر بگیرید و ظاهر متناسبی به فضای دکوراسیونتان ببخشید.

تزیین دیوار پشت ال سی دی

فراموش نکنید بهترین راه برقراری توازن و تعادل در فضاهایی این چنینی قرار دادن عنصری با وزن مشابه در طرف دیگر اتاق است، تا به راحتی بتوانید بدون تزیین دیوار پشت ال سی دی ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون خود ببخشید. 

تزیین دیوار پشت ال سی دی

با ایجاد یک گالری بر روی دیوار پشت ال سی دی می توانید تلویزیون خود را در میان عناصر متعدد پر کنید، این عناصر می تواند مجموعه ای از قاب عکس ها و یا نقاشی ها باشید. استفاده از قاب های سیاه و سفید برای تزیین دیوار پشت ال سی دی بسیار مناسب می باشد.  

برای انجام تغییرات کوچک و بزرگ در دکوراسیون منزل و محل کارتان چشم از چیدانه برندارید!

منبع: Houzz |مترجم: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه