Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب دو منظوره؛ از نوزادی تا نوجوانی!

به قلم: سمانه زارعی

یکی از وسایلی که مادرها قبل از تولد فرزندشان به فکر تهیه آن هستند، سرویس خواب نوزاد است. با خود فکر می­کنند؛ چه سرویسی تهیه کنم که فرزندم سالها بتواند از آن استفاده کند؟ از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و تا چندین سال کودکم با آنها احساس راحتی کند؟ امروز با صنایع چوبی گامرون همراه هستیم تا راجع به سرویس خواب دو منظوره برایمان بگویند. پس اگر شما هم به دنبال خرید سرویس خواب نوزاد، کودک و یا نوجوان هستید این مطلب از چیدانه را از دست ندهید.

 

چوب و هنر

گامرون چوب
زیباترین مدل سرویس خواب اتاق کودک
گامرون چوب

سرویس خواب دومنظوره، می­دونید چیه؟

برای اینکه یکبار برای خرید سرویس خواب فرزند خود تصمیم بگیرید و تا چندین سال­ خیالتان راحت باشد می ­توانید سرویس خواب دو منظوره را انتخاب کنید. این سرویس خواب، طوری طراحی شده است که از نوزادی تا نوجوانی فرزندتان قابل استفاده است و نیازهای او را برطرف می کند. تختخواب در سرویس خواب دو منظوره به گونه­ ای طراحی شده است که در ابتدا کنار تخت کشوها و کمد کوچکی قرار گرفته است که فضای مناسبی برای قرارگیری لباس نوزاد خواهد بود. پس از چند سال که کودک بزرگتر می ­شود، کمد انتهای تخت قابل جابه­ جایی بوده و اندازه سطح تخت بزرگتر خواهد شد.

سرویس خواب دو منظوره؛ می­ تواند شامل اجزایی مانند: تختخواب، کمد، ویترین، شزلون، شلف و.. باشد که در هر دوره از سن کودک قابل استفاده هستند. همچنین شما می­ توانید با توجه به نیاز کودک خود برخی از اقلام را در سفارشات خود حذف و یا اضافه کنید.

 

گامرون چوب
تخت و سرویس خواب جوبی دومنظوره
گامرون چوب

سرویس خواب دومنظوره؛ استاندارده؟

شاید برایتان سوال باشد که سرویس خواب نوزاد ابعاد مشخص خودش را دارد و برای یک نوزاد در نظر گرفته شده است. از طرفی سرویس خواب کودک و نوجوان هم استانداردهایی دارند که آن را برای کودک و نوجوان مناسب می­ سازد، چطور یک سرویس خواب می ­تواند همه اینها را یکجا داشته باشد؟ نگران نباشید؛ در طراحی سرویس خواب دومنظوره همه این استاندارها در نظر گرفته شده است. به طور مثال نرده و محافظی که برای تخت کودک در نظر گرفته شده است را می­ توانید پس از بزرگ شدن کودکتان از تخت جدا کنید. یا همانطور که گفته شد قسمت­ هایی از تختخواب نوزاد جدا می­ شود و ابعاد آن مناسب با قد و جثه­ی نوجوان خواهد شد.

 

گامرون چوب
سرویس خواب دومنظوره سوین
گامرون چوب

تختخواب­ های نوزاد نوجوان، می­تونه دوطبقه باشه؟

انواع مختلفی از طراحی تختخواب­ های دومنظوره در بازار وجود دارد که یکی از انواع آن، تختخواب دو طبقه است. این نوع تخت شاید برای یک نوزاد کاربردی نباشد ولی از کودکی تا نوجوانی به راحتی می ­تواند از آن استفاده کند. برخی از انواع تخت­ های کودک یک طبقه تخت دارند و در طبقه دیگر فضای برای نشستن و یا میز و صندلی تحریر جا می ­گیرد. با توجه به نیازهای کودک خود و مساحت اتاق کودک می­ توانید یک تختخواب دوطبقه مناسب برای کودکتان تهیه کنید. 

 

گامرون چوب
سرویس خواب دومنظوره اتاق کودک
گامرون چوب

گامرون چوب
سرویس خواب دومنظوره پاشا
گامرون چوب

سرویس خواب دومنظوره، چه رنگی بهتره؟

یکی از معیارهای انتخاب سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان رنگ آن است. هر نوع رنگی از نظر روانشناسی تاثیرات خاصی بر روحیه کودک شما می­ گذارد. در انتخاب سرویس خواب به رنگ­ های دیوار، ابعاد اتاق و رنگ وسایل دیگر مانند فرش و پرده توجه کنید. انتخاب رنگ ­های روشن و خنثی مانند سفید و کرم علاوه بر دلباز و بزرگتر به نظر رسیدن اتاق، کثیفی و آلودگی بر روی آنها زودتر دیده می ­شود و از نظر بهداشتی، برای کودک شما بهتر است. همچنین انتخاب رنگ­های خنثی برای سنین مختلف می­ تواند مناسب باشد و دست شما را برای استفاده از رنگ­ های دیگر در طی سال­های مختلف باز بگذارد.

 

گامرون چوب
سرویس خواب چوبی سفید اتاق کودک
گامرون چوب

انتخاب سرویس خواب دومنظوره؛ این نکته­ ها یادتون نره

جنس سرویس خواب: استفاده از چوب مرغوب و یا روکش و رنگ ­های با کیفیت باعث دوام بیشتر سرویس خواهد شد. در نتیجه کودک به راحتی سالهای سال از آن استفاده می­ کند.

ضمانت محصول: در رابطه با ضمانت محصول اطمینان حاصل کنید و قبل از خرید در این مورد با فروشنده صحبت کنید.

اندازه اتاق: به اندازه اتاق کودک توجه کنید. اقلامی که جای زیادی در اتاق کودک می­ گیرند را حذف کنید و وسایل اصلی مانند تختخواب را در اولویت قرار دهید.

قیمت: انتخاب یک محصول با کیفیت و گران­تر عاقلانه و اقتصادی­ تر از یک محصول با کیفیتِ پایین و ارزانتر است. مخصوصا راجع به سرویس خواب نوزاد نوجوان که کودک چندین سال از آن استفاده می­ کند. البته این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه گران بودن یک محصول نشانه کیفیت بالای آن نیست.

استاندارهای سرویس خواب: به ابعاد و اندازه و استانداردهای سرویس خواب برای راحت بودن کودکتان توجه کنید. فرم لبه­ های وسایل باید تیز و خطرناک برای کودک نباشد. 

رنگ و فرم: انتخاب سرویس خواب فانتزی و با طرح­ های زیاد برای استفاده چندین ساله مناسب به نظر نمی ­رسد و در طی چند سال خسته کننده خواهد شد. در نتیجه طرح ­های ساده مناسب­تر هستند.

 

گامرون چوب
سرویس خواب دومنظوره آرکانا
گامرون چوب

قیمت سرویس خواب نوزاد، کودک، نوجوان

مانند هر محصول دیگری قیمت سرویس خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند جنس و نوع چوب مانند: نوع چوب در سرویس تمام چوب مانند: راش، گردو و.. و یا کیفیت ام­ دی ­اف، تعداد اقلام موجود در سرویس خواب مانند: کمد، ویترین، صندلی و…، نوع روکش ورنگ به کار رفته در سرویس خواب و تعداد کشو و باکس ­های تختخواب بر قیمت سرویس خواب دومنظوره موثرند. همه عوامل موثر در قیمت را در نظر بگیرید و با توجه به نیاز کودک و شرایط فضای منزل خود بهترین سرویس دو منظوره را انتخاب کنید.

 

گامرون چوب
سرویس خواب چند منظوره اتاق کودک به رنگ سفید
گامرون چوب

کلام آخر:

در این مطلب با صنایع چوب گامرون همراه بودیم و راجع به سرویس خواب نوجوان، کودک و نوزاد صحبت کردیم. قبل از خرید بهتر است راجع به سرویس خواب دومنظوره اطلاعات کسب کنید و با توجه به شرایط اتاق کودک و میزان بودجه خود بهترین سرویس خواب را از فروشگاه­ های معتبر انتخاب کنید.

صنایع چوب گامرون یکی از شرکت­ های خلاق در زمینه تولید سرویس خواب اتاق نوزاد، کودک و نوجوان می­ باشد که به صورت تخصصی و منحصر به فرد و فارق از هرگونه کپی برداری از نمونه­ های داخلی و خارجی محصولات خود را عرضه می­ نماید. همه تصاویر این مطلب متعلق به صنایع چوب گامرون است. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پروفایل گامرون چوب سر بزنید و برای سفارش و خرید انواع سرویس خواب با کارشناسان در تماس باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ریحانه علیزاده در تاریخ 14 خرداد 1402
سلام معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم. من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم: سرویس خواب کودک و نوزاد

ثبت دیدگاه