Chidaneh.com placeholder image

پر بازدیدترین عکس های چیدانه در فروردین 96 !

به قلم: تحریریه چیدانه

چندی پیش در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه شما را با پربازدیدترین مطالب چیدانه در فروردین ۹۶ “ آشنا کردیم، امروز نیز می خواهیم شما را با یکی از المان هایی که سبب پر بازدید شدن یک پروژه، مطلب، محصول و به طور کلی محبوب شدن طراحی و دکوراسیون می شود آشنا کنیم . عکس ها یکی از قدرتمندترین و مهمترین عناصری است که کمک بسیار زیادی به بهتر دیده شدن طراحی شما می کند. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با پر بازدیدترین عکس های چیدانه در فروردین 96 آشنا کنیم و به بررسی علت محبوبیت آن ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

امیر صادقی
مبلمان فیروزه ای
امیر صادقی

قالیشویی ادیب

مبلمان فیروزه ای

همان طور که می بینید این تصویر که توسط امیر صادقی عکاسی شده است در مقام نخست پربازدیدترین عکس های چیدانه قرار گرفته است. نورپردازی مناسب تصویر، انتخاب زاویه ی مناسب دوربین همان گزینه های است که یک عکاس حرفه ای برای ثبت رساندن یک تصویر از آن ها استفاده می کند.  اگر می خواهید دکوراسیون منزل رمانتیک زوج تهرانی، خانه‌ای با تن‌پوش گل‌های بهاری با سایر تصاویر این منزل مسکونی آشنا شوید می توانید به مطلب  سر بزنید. 

نگین کیانی
مبلمان پذیرایی
نگین کیانی

مبلمان پذیرایی

استفاده از مبلمان پذیرایی مناسب فضا و فرش های هماهنگ با آن باعث جذابیت دکوراسیون داخلی این خانه در آمل شده است. عکاسی دکوراسیون این خانه را نگین کیانی انجام داده است و علاوه بر نورپردازی مناسب برای ثبت این تصویر از نورهای محیطی نیز به بهترین نحو استفاده کرده است. اگر می خواهید با سایر تصاویر این منزل مسکونی آشنا شوید می توانید به مطلب چیدمان منزل مهسا و روزبه در شمال، یک کلاسیک به روز شده! سر بزنید. 

شیشه و آینه جی گلس
آینه کاری طرح لوزی کلاسیک
شیشه و آینه جی گلس

آینه کاری طرح لوزی کلاسیک

تصویر شماره سه از شرکت شیشه و آینه جی گلس یکی دیگر از پربازدیدترین عکس های چیدانه است. در این تصویر زاویه ی عکاسی به خوبی انتخاب شده است. در عکاسی از محصولات شفاف این چنینی با حذف نورهای محیطی و استفاده از نورپردازی مناسب می توانید تصویری ویژه و چشمگیر تری داشته باشید.

شرکت مهر چوب آویژه
کابینت پروژه آجودانیه
شرکت مهر چوب آویژه

کابینت پروژه آجودانیه

همان طور که می بینید این تصویر از شرکت مهر چوب آویژه یکی دیگر از پربازدیدترین عکس های چیدانه است. نورپردازی مناسب، انتخاب زاویه ی مناسب برای عکاسی به نحوی که تمام بخش های طراحی شده به خوبی در تصویر مشخص شود و عدم حضور عناصر اضافی در فضا در کنار اجرای خوب کابینت از عواملی است که تصویر این پروژه به عنوان پربازدیدترین تصاویر چیدانه معرفی شود.

معماری آفرینش
روشویی کلاسیک در سرویس بهداشتی
معماری آفرینش
 

روشویی کلاسیک سرویس بهداشتی 

تصویر شماره  پنج از آتلیه معماری آفرینش به عنوان پربازدیدترین تصویر چیدانه در ماه فروردین انتخاب شده است. همان طور که می بینید یک طراحی شاخص توسط یک عکاسی حرفه ای می تواند به خوبی خود را مطرح کند و در زمره ی محبوب ترین تصاویر حوزه ی دکوراسیون داخلی قرار گیرد. در چینین تصاویری انتخاب زاویه مناسب عکاسی نقش موثری در بهتر دیده شدن طراحی ایفا می کند. 

سینا عزیزی
مبل ال نشیمن
سینا عزیزی

مبل ال نشیمن 

عکس شماره شش یکی از تصاویری که سینا عزیزی یکی از عکاس برچسته حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی این تصویر را ثبت کرده است. انتخاب زاویه ی مناسب برای عکاسی، نورپردازی حرفه ای در کنار چیدمان و انتخاب مناسب مبلمان این تصویر را به عنوان یکی از پربازید تصاویر چیدانه در فروردین ماه معرفی کرده است. اگر می خواهید با سایر تصاویر این منزل مسکونی آشنا شوید می توانید به مطلب دکوراسیون خانه مدرن، آپارتمان خاکستری لاله در گرگان! سر بزنید. 

استودیو پر
مبلمان مدرن خانگی
استودیو پر

مبلمان مدرن خانگی

درست است که انتخاب مبلمان مدرن خانگی زیبایی فراوانی به دکوراسیون داخلی این خانه بخشیده است اما عکاسی حرفه ای دکوراسیون این خانه که توسط میلاد پروز مدیر استودیو پر انجام شده است در زیباتر دیده شدن این خانه و محبوبیت آن تاثیر فراوانی داشته است. اگر می خواهید با سایر تصاویر این منزل مسکونی آشنا شوید می توانید به مطلب سبک اسکاندیناوی، خانه پرنور زهره و یاشار در تهران! سر بزنید. 

استودیو معماری نبیکو
دکوراسیون داخلی منزل
استودیو معماری نبیکو

دکوراسیون داخلی منزل سعادت آباد

گاهی یک عکاسی حرفه ای و ویرایش نورهای اضافی موجود در تصاویر سبب بهتر دیده شدن تصویر یک پروژه می شود، به طور کلی می توان گفت برای آنکه یک پروژه ی طراحی و دکوراسیون داخلی تبدیل به یک پروژه ی تمام عیار و محبوب شود نیاز به عکاسی حرفه ای دارد ، پس اهیمت یک عکس حرفه ای در حد یک طراحی حرفه ای در حوزه ی دکوراسیون می باشد. خانه های مدرن تهران، راز طراحی میلیاردی در سعادت آباد! عنوان پروژه ی استودیو معماری نبیکو است با سرزدن به آن می توانیدبا سایر تصاویر این پروژه آشنا شوید. 

ثمین موسوی
طراحی آشپزخانه طوسی
ثمین موسوی

طراحی آشپزخانه طوسی

در این عکس ما شاهد طراحی آشپزخانه طوسی در کنار غذاخوری سفید هستیم. آجر دیوار بیرونی آشپزخانه کمک زیادی به زیبایی فضا کرده است و  عکاسی حرفه ای دکوراسیون این خانه که توسط ثمین موسوی انجام گرفته است به بهتر دیده شدن این فضا کمک شایانی کرده است. با سایر تصاویر این منزل مسکونی آشنا شوید می توانید به مطلب خانه ایرانی مدرن، چاردیواری آجری مهدی و سرور! سر بزنید. 

استودیوی معماری کات / مهدی کامبوزیا
طراحی داخلی ویلا
استودیوی معماری کات / مهدی کامبوزیا

طراحی داخلی خانه دربند

پروژه بازسازی ساختمان مسکونی شماره ۲ در بند از دفتر معماری کات تقدیر شده بخش مسکونی جایزه معماری داخلی سال ۹۵ می باشد. همان طور که در تصویر می بینید انتخاب زاویه ی مناسب عکاسی به نحوی که چندین بخش از فضا در تصویر مشخص باشد، چیدمان و نورپردازی مناسب از عواملی است که تصویر بالا را به عنوان یکی دیگر از پربازدید ترین تصاویر حوزه ی دکوراسیون داخلی در ماه فروردین قرار داده است. مطلب بازسازی آپارتمان دوبلکس دربند، رقص سایه ها در تهران! تصاویر بیشتری از این پروژه را در اختیار شما قرار می دهد. 

خوشحال می شویم به ما بگویید در رابطه با کدام موضوعات دکوراسیونی، سبک زندگی، معماری و… برای شما مطالب مفید و آموزنده تهیه کنیم، ایده های خود را با ما دربخش دیدگاه های پایین همین مطلب به اشتراک بگذارید.

 نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه