Chidaneh.com placeholder image

تخت خواب رنگی | 25 تخت رنگی جذاب که عاشقشان می‌شوید!

به قلم: تحریریه چیدانه

در بیش‌تر اتاق خواب‌ها، چارچوب انواع تخت‌ خواب‌ها معمولا دارای رنگی خنثی هستند. این چارچوب‌ها سفید، سیاه، و یا دارای سطح چوبی هستند که با اکثر وسایل اتاق خواب هماهنگی دارند اما شاید همه آن‌ها زیبایی و گیراییکافی نداشته باشند. در عوض، اگر از رنگ‌های روشن استفاده کرده و تخت خوابی رنگی را انتخاب کنید، به دلیل آن‌که سرویس خواب؛ بیش‌ترین استفاده را دارد، شخصیت و سرزندگی را به فضای خود اضافه می‌کنید. در این مطلب نمونه‌های مختلفی از تخت‌خواب‌های متفاوت با رنگ‌های مختلف را می‌بینید و به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید چنین ایده‌هایی را در اتاق خواب خود به اجرا درآورید.

تخت یک نفره قرمز در اتاق
تخت دو طبقه قرمز در اتاق خواب رنگی
تخت خواب قرمز تاج دار
دو تخت تک نفره با اسکلت قرمز رنگی
تخت رنگ قرمز در اتاق خواب
تخت قرمز در اتاق خواب

تخت خواب قرمز رنگ

رنگ قرمز برای تخت خواب، براحتی به چشم می‌آید و به همین دلیل است که نشانه رنگی است در چراغ‌های راهنمایی و رنگ ماشین‌های آتش‌نشانی. اگر چه رنگ قرمز نشانه‌ای از خطر هم هست، اما از آن به عنوان یک رنگ پرحرارات که نشانه‌ای از عشق و علاقه نیز هست یاد می‌شود. رنگ قرمز در اتاق خوابف بسیار مناسب بوده اما، حواس‌تان باشد که در استفاده آن زیاده‌روی نکنید، چون تخت خواب رنگی به دلیل بزرگی و ابعادی که دارد عنصر غالب در فضا است. این تخت‌خواب‌های رنگی، که دارای بدنه‌ای قرمز رنگ هستند، وسیله اصلی و مرکزی این فضاها هستند. در یک اتاق خواب با تخت رنگی قرمز، بای ایجاد تعادل در رنگ‌ها، از تنالیته و طیف رنگ‌های روشن و گرم نیز در اکسسوری‌ها و مبلمان دیگر استفاده کنید.
 

چوب و هنر
تخت رنگ نارنجی در اتاق خواب
تخت نارنجی با رنگ سفید در اتاق خواب
تخت نارنجی در اتاق خواب
تخت نارنجی در اتاق خواب

تخت خواب به رنگ نارنجی

رنگ نارنجی به رنگ قدرت معروف است و معمولا تداعی‌کننده خلاقیت و شادی است. این رنگ نمادی از خوش‌بینی و ارتقا است. برای کسانی که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوند ناراحت و افسرده هستند این رنگ بسیار انتخاب خوب و اثربخشی است. در اتاق خوابی کهتخت آن به رنگ نارنجی است، حس شادابی خواهید داشت مخصوصا اگر فضای اتاق خواب نور طبیعی کمی دارد.

تخت به رنگ زرد دو نفره
تخت به رنگ زرد
تخت به رنگ زرد با ترکیب سفید
تخت به رنگ زرد
تخت به رنگ زرد

تخت خواب برای طرفداران رنگ زرد

رنگ زرد تداعی‌کننده نور خورشید است و همین مسئله آن را تبدیل به شادترین رنگ در چرخه رنگ کرده است. این تخت‌خواب رنگی که دارای رنگ زرد خالص و سبکی روستیک است به این اتاق خواب دخترانه تازگی و سرزندگی اضافه کرده است. اگرچه رنگ‌های روشن به عنوان رنگ‌های کلیشه‌ای اتاق خواب کودکان و یا فضاهای فوق‌ مدرن در نظر گرفته می‌شوند، اما این پالت رنگی زرد به همراه مقادیری از رنگ‌های صورتی و فیروزه‌ای در خانه و به ویژه در این خانه، مورد استفاده قرار گرفته است و در این اتاق خواب جلوه بسیار زیبایی ایجاد کرده است.
 

تخت سبز رنگ
تخت سبز رنگ چوبی
تخت سبز رنگ
تخت سبز رنگ چارچوب دار
تخت سبز رنگ کلاسیک

تخت خواب رنگی با سبز

رنگ سبز معمولا تداعی‌کننده خوش‌شانسی، پول و نیز نشانه جهانی «حرکت» است. این رنگ که نشانه و نماد گیاهان طبیعی است، در فضا سرزندگی و تازگی ایجاد می‌کند و در عین حال حسی از آرامش و سکون را به وجود می‌آورد. این تخت‌خواب‌ها دارای چارچوبی به رنگ سبز شادابی هستند که نشانه‌ای از حیات در این اتاق‌خواب‌های رنگی هستند.

تخت رنگ آبی برای اتاق خواب
تخت رنگ آبی درباری برای اتاق خواب
تخت رنگ آبی برای اتاق خواب
تخت رنگ آبی برای اتاق خواب کلاسیک
رنگ آبی برای تخت خواب دو نفره بزرگ

تخت خواب آرامش بخش با رنگ آبی

رنگ آبی، رنگ آسمان است و به عنوان محبوب‌ترین رنگ در دنیا شناخته می‌شود. رنگ آبی تداعی‌کننده ماجراجویی (البته رنگ‌های آبی تیره‌تر)، پاکیزگی، و خوش‌بینی است.

تعجبی ندارد که از این رنگ خنک و آرامش‌بخش در بسیاری از اتاق‌خواب‌ها استفاده شود. در اتاق خوابی با تخت رنگی آبی می‌توانید از رنگ سفید در کنار آن استفاده کنید تا رنگ غالب تخت رنگی خودش را در فضا نشان دهد و نگین آن باشد.
 
برای انتخاب تخت خواب لا رنگ دلخواه و سایز سفارشی می‌توانید از متخصصین لوازم اتاق خواب در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
پوریا در تاریخ 14 شهریور 1393
این اتاقها آنقدر زیباست که نمی خواهی توش بخوابی .

ثبت دیدگاه