Chidaneh.com placeholder image

مخفی کردن کنتور برق در خانه، 8 ترفند مشکل گشا !

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیونیکی از موارد آزار دهنده ای که در بیشتر خانه ها و آپارتمان های امروزی به چشم می خورد، حضور المان هایی پر کاربرد، اما نا زیبا مانند فیوز برق است، کنتور برق معمولا در فضای ورودی و یا فضای بیرونی خانه قرار دارد که جدا از کاربردش چهره دیوارهای این بخش را مخدوش می کند و به شما امکان تزیین و یا نصب المان های مورد نیاز برای این بخش ها مثل جاکلیدی و جالباسی را نمی دهد.

به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با ترفندهای مخفی کردن کنتور برق در خانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

چوب و هنر
  • مخفی کردن کنتور برق در فضای بیرونی
  • در ورودی
  • تبدیل آن به جا کلیدی
  • در راهرو
  • در اتاق کودک
  • و…

   

مخفی کردن کنتور برق در فضای بیرونی

اگر کنتور برق و یا داکت های شما در فضای بیرونی منزل قرار دارد و ظاهر نمای ساختمان شما را مخدوش کرده است می توانید با کمک باکس های چوبی همانند تصویر اول این المان نا زیبا را تبدیل به یک فلاور باکس زیبا و با طراوت کنید و یا از تصویر دوم ایده بگیرید و جلوه منحصر به فردی به ظاهر نمای ساختمان تان ببخشید.

مطلب چگونه لوله های رو کار در دکوراسیون داخلی را بپوشانیم؟ می تواند در این زمینه ایده های پرکاربردی را در اختیار شما قرار دهد. 

مخفی کردن کنتور برق

 

مخفی کردن کنتور برق در ورودی

یکی از راه حل های پر کاربرد برای مخفی کردن و تزیین کنتور برق استفاده قاب های مشابه تصویر است، این قاب ها را می توانید به سادگی به متخصصان حرفه نجاری بسپارید و از آنها بخواهید برای شما آنها را هماهنگ با رنگ دیوار و یا سایر المان های فضایی تان بسازند، هم چنین می توانید از قاب ایجاد شده به عنوان شلف هم کمک بگیرید و به سادگی کنتور برق تان را به زیباترین شکل در خانه بپوشانید.

در چیدانه بیشتر بخوانید: مخفی کردن شوفاژ و رادیاتور با ۱۰ ترفند دکوراسیونی!

مخفی کردن کنتور برق در ورودی

مخفی کردن کنتور برق و تبدیل آن به جا کلیدی

روش دیگری که می توانید با کمک آن کنتور برق تان را در خانه بپوشانید تبدیل آن به جا کلیدی است، برای این منظور هم می توانید از متخصصان نجار کمک بگیرید و با توجه به سبک و سیاق دکوراسیون تان کنتور برق تان را تبدیل به جا کلیدی کنید.

مطلب بهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون منزل ایده های بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. 

پوشاندن کنتور برق در راهرو 

اگر کنتور برق شما در فضای راهرو و یا در فضایی کانونی قرار دارد برای مخفی کردن و پوشاندن کنتور برق تان می توانید از ایده بالا استفاده کنید و کنتور برق تان را به سادگی تبدیل به یک تابلو هنری کنید. برای این منظور می توانید از تابلو های هنری آماده موجود در بازار استفاده کنید.

مطالب بیشتر: رنگ کردن مبلمان منزل، 10 نکته ای که تا به حال کسی به شما نگفته است!

پوشاندن کنتور برق در راهرو

اگر دوست دارید برای تزیین کنتور برق خود از تابلوهای همانند تصویر زیر استفاده کنید می توانید این تابلوهای منحصر به فرد را از دکورچوبی چیلان در چیدانه تهیه کنید.

مطالب پیشنهادی: ساخت جاهای مخفی در خانه، اشیای قیمتی را کجا پنهان کنم؟!

پوشاندن کنتور برق

 

دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن F003
دکورچوبی چیلان
دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن H002
دکورچوبی چیلان
دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن H006
دکورچوبی چیلان

مخفی کردن کنتور برق در اتاق کودک

یکی از مهم ترین بخش هایی که باید حتما کنتور برق را در آن جا مخفی کنید، اتاق کودک است. برای این منظور می توانید از روش های متعدد گفته شده در بالا استفاده کنید و علاوه بر تزیین کنتور برق، آن را از دسترس کودکان تان دور نگه دارید.

مطلب ۱۲ ایده خلاقانه برای تزیین کلید و پریز و پوشاندن سیم ها و لوازم الکترونیکی کوچک، راهکارهای معجزه آسا می توانید ایده های منحصر به فرد دیگری در اختیار شما قرار قرار دهد.

مخفی کردن کنتور برق در اتاق کودک

مخفی کردن کنتور برق در خانه

برای چیدمان منزل و پوشاندن نواقص خانه روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها مناسب فضاهای گوناگون است. کسب و کارهای چیدانه در زمینه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی تان می تواند به شما کمک نماید. 

مطالب بیشتر: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه