Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین کالاهای چیدانه در خرداد 96 را از دست ندهید!

به قلم: تحریریه چیدانه

بهار 96 به پایان رسید و فصل تابستان آغاز شد. بسیاری از افراد در آخرین ماه بهار به دنبال خریدهای مرتبط با دکوراسیون داخلی خانه خود بوده اند؛ به همین منظور ما به بررسی میزان بازدیدهای مخاطبان چیدانه از محصولات موجود در وبسایت پرداختیم و دیدیم که برخی محصولات موجود در بخش کالاهای چیدانه، بازدیدهای زیادی را از آن خود کرده اند؛ به همین منظور در این مطلب به معرفی پربازدیدترین کالاهای چیدانه در خرداد 96 می پردازیم. با ما باشید.

مجله منزل
شماره 105 خردادماه مجله منزل
مجله منزل

چوب و هنر

1. مجله منزل: شماره 105 (خرداد)

در ماه گذشته پربازدیدترین محصول چیدانه، شماره ی 105 (خرداد ماه) مجله منزل بود. مجله منزل که نسخه چاپی وبسایت چیدانه است، در شماره 105 خود با موضوعات جذابی از جمله تورهای خانه گردی، معرفی و آموزش ساخت لوازم دکوری، بررسی حیاط ایرانی و حیاط مدرن، مصاحبه با معماران و بسیاری موضوعات دیگر به مهمانی نگاه شما آمده است. 

میز دیواری
میز کابینتی تاشو
میز دیواری

2. میز کابینتی تاشو

میز کابینتی برای کسانی طراحی و ساخته شده است که علی رغم محدودیت فضا به یک میز کاربردی مناسب برای آشپزخانه و یک کابینت بسیار جا دار نیاز دارند. این میز تاشو بوده و می توان آن را بعد از استفاده به راحتی و با یک حرکت آسان دوباره روی دیوار جمع کرد تا هیچ فضایی در محل اشغال نشود. از میز کابینتی تاشو می توان به عنوان قاب عکس یا تخته وایتبرد نیز استفاده کرد.

شرکت صنایع چوب مجلسی
مبل راحتی مدل ماژور
شرکت صنایع چوب مجلسی

3. مبل راحتی مدل ماژور

از آن جایی که بسیاری از افراد به دنبال تغییر دکوراسیون و مخصوصا مبلمان خانه ی خود هستند؛ بنابراین تعجب ندارد که این محصول در رده سوم پربازدیدترین کالاهای چیدانه قرار داشته باشد. مبل راحتی مدل ماژور مبلی با طراحی نو و مدرن و زیبا است. این مبل شامل دو کاناپه سه نفره (که یکی از کاناپه ها تختخواب هم می شود) و دو عدد تک مبل بوده و ساخت کشور ترکیه است.

دهکده چوب
رگال لباس چوبی
دهکده چوب

4. رگال چوبی لباس

همه ما باید برای لباس های زیاد خود چاره ای بیندیشیم. یکی از لوازمی که می تواند هم به کمک ما بیاید و هم به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه کمک کند، رگال لباس است. این محصول زیبا که در بالا می بینید، از چوب ساخته شده است و حسی زیبا و متفاوت به خانه می بخشد.

[[nid:104302]]

5. مبل راحتی مدل دیاموند

همانطور که مشاهده می کنید، در لیست پربازدیدترین کالاهای چیدانه در خرداد 96، 2 مدل مبل راحتی حضور دارد. مبل راحتی مدل دیاموند مبلی راحت، شیک و جمع و جور بوده و برای فضاهای کوچک مناسب است. در انتخاب این مبل با رنگ های نامحدود مواجه خواهید بود.

میز تاشو چهار نفره ایکیا

6. میز تاشو چهار نفره

این میز غذاخوری کوچک، میزی چهار نفره است که به راحتی تا شده و جمع می شود. جنس این میز زیبا از چوب است که در رنگ های مختلف سفید و خودرنگ و … ساخته شده است. این میز از دو طرف تاشو بوده و دارای یک کشو در وسط است.

دهکده چوب
میز و صندلی کمجا
دهکده چوب

7. میز و صندلی چوبی

در فضاهای کوچک امروزی، استفاده از وسایل جمع و جوری که کمتر جا می گیرند بیشتر مورد استفاده هستند؛ به همین منظور سازندگان کالاهای مختلف دست به ساخت محصولاتی زیبا و کوچک می زنند. یکی از این محصولات که در اینجا شاهدش هستیم، میز و صندلی چوبی است. این میز و صندلی با سفارش مشتری و با رنگ های دلخواه او ساخته می شود.

برگین
گلدان آویز برنجی
برگین

8. گلدان آویز فانتزی

برای هرچه زیباتر کردن منزل خود می توان از دکوری های متنوع و زیبای متعددی استفاده کرد. محصول گلدان آویز یکی از این دکوری های زیبا است که یک حلقه برنجی طلایی رنگ آن را بسیار زیبا کرده است. ارتفاع این آویز 50 سانتی متر و قطر دایره آن 30 سانتی متر است.

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
شلف هرکول
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا

9. شلف

شلف، نگهدارنده­ای از جنس چوب یا فلز یا … است که روی دیوار نصب می­شود و دارای انواع و اقسام طرح و شکل است: بدون قاب، قاب دار، چند طبقه، اشکال هندسی و … . شلف­ ها می توانند در فضاهای مختلف خانه از جمله نشیمن، اتاق‌خواب، اتاق کار، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … حضور داشته باشند.

لوازم دکوراتیو هما
رانر طرح چهل تکه
لوازم دکوراتیو هما

10. رانر طرح چهل تکه

رانر رومیزی مستطیل شکلی است که زیبایی خاصی به میز می بخشد. این رانر چهل تکه و زیبا که در تصویر می بینید از جنس مخمل کوبیده بوده که آستر دوزی شده است و دارای ابعاد 40*115 سانتی متر است.

شما خوانندگان عزیز و محترم چیدانه می توانید برای دیدن محصولات فراوان و مختلف و متنوع، به بخش کالاهای چیدانه رفته و پس از دیدن محصولات مختلف و انتخاب آنها با سازندگان و ارائه دهندگان هر کالا تماس بگیرید و در ارتباط باشید

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه